Partnerzy serwisu:

Branżę czeka dwuletnia luka inwestycyjna?

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 10.02.2015 132

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-02-10 15:13:15 Autor: kazek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież w Warszawie ferie zimowe dawno się skończyło, a wy wciąż nie macie o czym pisać? Bo coraz częściej w tytułach pytajniki...
2015-02-10 21:36:20 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Niestety BANKOMATY nie dały rady. To było do przewidzenia w 100%. Zmiana Zarządu PKP PLK S.A powinna być totalna i żadnego mistrza świata z SGH. Znacznie odchudzić Targowa74, oczyścić z nieudaczników, dać pracowników Dyrektorom Projektów, skończyć z biurokracją, indolencją kompetencyjną, głupotami i polityką w zarządzaniu. Wszystkim nieudacznikom podziękować i przestać zwalniać fachowców. Królowej matce PKP S.A podziękować aby nie wtrącała się do PKP PLK S.A. Niestety zawrócić z drogi reorganizacji PLK bo Regiony z dyrektorami amatorami to głupota. Służby aferowe tego kraju niech się zajmą tymi którzy swoje kariery osiągnęli w jedną noc.
2015-02-11 09:31:54 Autor: gość
---.tktelekom.pl
Oczywiście, że będzie przestój w realizacjach. Przecież obecny zarząd "fachowców" nic nie przygotował do realizacji na nową perspektywę i liczy na to, że wypchnie tematy na projekt+budowa. Czyli najpierw projektowanie 2,3 lata a potem dopiero budowanie. Czy ktoś pomyślał ile firm wykonawczych może tego nie przetrzymać?
2015-02-11 11:11:23 Autor: miw
---.tktelekom.pl
Jakie to Polskie. Wydawanie publicznych pieniędzy dostosowane do kalendarza wyborczego.
2015-02-15 18:19:56 Autor: maniek1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za to rozwija strukturę wywiadu kolejowego PKP PLK S.A. tj. SOK, IBR, całodobowe kontrole pod przewodnią siłą tej nie mobingowej firmy. tj inżynierów ruchu.
Fundusze unijne
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony