Bocznice Kolejowe 2015. Będą zmiany prawne
ms, Rynek-Kolejowy.pl ⚫ 15.07.2015 ⚫
176
Archiwum RK
Komentarze:
2015-07-15 12:44:31 Autor: pogrzebacz
---.116.23.66
Niezwykle. Jak zwykle wsztstko co robi tor
2015-07-15 19:24:03 Autor: ET41
---.centertel.pl
Dostęp do torów i infrastruktury PLK powinien być całkowicie darmowy bez opłat za srk, utrzymanie ostatniego rozjazdu, diagnostyki, śr. łączności; tak jak za darmo jest dostęp do drogi publicznej.
Obecnie utrzymanie bocznicy jest bardzo drogie i wszędzie tam gdzie nadawano mało wagonów, przesyłek uległy likwidacji.
Obecnie utrzymanie bocznicy jest bardzo drogie i wszędzie tam gdzie nadawano mało wagonów, przesyłek uległy likwidacji.
2015-07-15 20:52:23 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
I po co to bicie piany? 80% bocznic została zlikwidowana, niedobitki są najcześciej albo nie używane, albo na granicy śmierci technicznej. Wiele firm odcina bocznicę przez zajeżdżone ... przejazdy. Na Edilona ich nie stać, na głupkowate przepisy i biurokrację też nie.
2015-07-15 21:58:26 Autor: wiedzący
---.dynamic.chello.pl
@ arrivederci - żegnaj
2015-07-15 22:02:57 Autor: tor
---.dynamic.chello.pl
nie tor tylko tor-audytor. patrz: www.tor-audytor.pl
2015-07-16 01:12:01 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post wiedzący:
"@ arrivederci - żegnaj"
Pożegnałem właśnie bocznice w mojej okolicy ... 2015-07-16 16:36:26 Autor: Piotr Faryna
---.static.ip.netia.com.pl
Arrivederci:
Każdy widzi to co chce zobaczyć.
Z szacunków wynika , ze jest w Polsce około 2000 bocznic. Tych które mają świadectwa bezpieczeństwa a zatem na pewno prowadza aktywna działalność jest ok. 1000. Kilkaset z nich to duże kompleksy a kilkadziesiąt to wielkie organizmy gospodacze z kikudziesięciokilometrowa siecia kolejowa, setkami rozjazdów i mnóstwem urządzeń ( także nowoczesnym srk).
Zatem Kolego nie pisz, ze bocznic nie ma bo to oczywista nieprawda.
Poza tym warto poczytać o " kolejowej infrastrukturze usługowej" z dyr. 34, której w dużym stopniu dotyczy ta tematyka (stacje, stacje rozrządowe, terminale itp.itp.)
A najlepiej zanim się napisze komentarz choćby troszkę poczytać na ten temat.
Każdy widzi to co chce zobaczyć.
Z szacunków wynika , ze jest w Polsce około 2000 bocznic. Tych które mają świadectwa bezpieczeństwa a zatem na pewno prowadza aktywna działalność jest ok. 1000. Kilkaset z nich to duże kompleksy a kilkadziesiąt to wielkie organizmy gospodacze z kikudziesięciokilometrowa siecia kolejowa, setkami rozjazdów i mnóstwem urządzeń ( także nowoczesnym srk).
Zatem Kolego nie pisz, ze bocznic nie ma bo to oczywista nieprawda.
Poza tym warto poczytać o " kolejowej infrastrukturze usługowej" z dyr. 34, której w dużym stopniu dotyczy ta tematyka (stacje, stacje rozrządowe, terminale itp.itp.)
A najlepiej zanim się napisze komentarz choćby troszkę poczytać na ten temat.
2015-07-16 22:59:32 Autor:
---.146.51.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Odrazu widać że gość z plk albo utk. .jestem od prywatnego przewoźnika. Bocznicy są zarźniete przez opłaty i biurokrację.
2015-07-16 23:28:43 Autor: lol
---.icpnet.pl
2015-07-16 22:59:32 Autor: ---.146.51.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zaden tam gosc z plk czy utk. Tor-audytor sie klania. Moze wpierw by popracowali jako isdr czy nastawniczy, a potem zabierali glos o bocznicach i ich utrzymaniu.
Zaden tam gosc z plk czy utk. Tor-audytor sie klania. Moze wpierw by popracowali jako isdr czy nastawniczy, a potem zabierali glos o bocznicach i ich utrzymaniu.
2015-07-17 12:32:17 Autor: haha
---.g-net.pl
@Piotr Faryna:
Szanowny Panie, gdyby Pan wiedział ile bocznic poszło się paść np. na samej linii 108 czy 104, to by nie był Pan takim optymistą.
Szanowny Panie, gdyby Pan wiedział ile bocznic poszło się paść np. na samej linii 108 czy 104, to by nie był Pan takim optymistą.
2015-07-19 15:17:40 Autor: Semko
---.icpnet.pl
Do ET41
Dlatego można zliberalizować polską sieć kolejową i drogową i wtedy zobaczymy który rodzaj transportu jest tańszy. Niech każdy użytkownik sieci kolejowej i drogowej zapłaci za użytkowanie, włącznie z ukrytymi kosztami (hałas, spaliny, policja drogowa, sądy, koszty leczenia) i myślę, że wtedy jest szansa na prawdziwą konkurencję w komunikacji.
Dlatego można zliberalizować polską sieć kolejową i drogową i wtedy zobaczymy który rodzaj transportu jest tańszy. Niech każdy użytkownik sieci kolejowej i drogowej zapłaci za użytkowanie, włącznie z ukrytymi kosztami (hałas, spaliny, policja drogowa, sądy, koszty leczenia) i myślę, że wtedy jest szansa na prawdziwą konkurencję w komunikacji.
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |