Partnerzy serwisu:

Bocznice Kolejowe 2015. Będą zmiany prawne

ms, Rynek-Kolejowy.pl 15.07.2015 168

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-15 12:44:31 Autor: pogrzebacz
---.116.23.66
Niezwykle. Jak zwykle wsztstko co robi tor
2015-07-15 19:24:03 Autor: ET41
---.centertel.pl
Dostęp do torów i infrastruktury PLK powinien być całkowicie darmowy bez opłat za srk, utrzymanie ostatniego rozjazdu, diagnostyki, śr. łączności; tak jak za darmo jest dostęp do drogi publicznej.
Obecnie utrzymanie bocznicy jest bardzo drogie i wszędzie tam gdzie nadawano mało wagonów, przesyłek uległy likwidacji.
2015-07-15 20:52:23 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
I po co to bicie piany? 80% bocznic została zlikwidowana, niedobitki są najcześciej albo nie używane, albo na granicy śmierci technicznej. Wiele firm odcina bocznicę przez zajeżdżone ... przejazdy. Na Edilona ich nie stać, na głupkowate przepisy i biurokrację też nie.
2015-07-15 21:58:26 Autor: wiedzący
---.dynamic.chello.pl
@ arrivederci - żegnaj
2015-07-15 22:02:57 Autor: tor
---.dynamic.chello.pl
nie tor tylko tor-audytor. patrz: www.tor-audytor.pl
2015-07-16 01:12:01 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post wiedzący:
"@ arrivederci - żegnaj"
Pożegnałem właśnie bocznice w mojej okolicy ...
2015-07-16 16:36:26 Autor: Piotr Faryna
---.static.ip.netia.com.pl
Arrivederci:

Każdy widzi to co chce zobaczyć.
Z szacunków wynika , ze jest w Polsce około 2000 bocznic. Tych które mają świadectwa bezpieczeństwa a zatem na pewno prowadza aktywna działalność jest ok. 1000. Kilkaset z nich to duże kompleksy a kilkadziesiąt to wielkie organizmy gospodacze z kikudziesięciokilometrowa siecia kolejowa, setkami rozjazdów i mnóstwem urządzeń ( także nowoczesnym srk).
Zatem Kolego nie pisz, ze bocznic nie ma bo to oczywista nieprawda.
Poza tym warto poczytać o " kolejowej infrastrukturze usługowej" z dyr. 34, której w dużym stopniu dotyczy ta tematyka (stacje, stacje rozrządowe, terminale itp.itp.)
A najlepiej zanim się napisze komentarz choćby troszkę poczytać na ten temat.
2015-07-16 22:59:32 Autor:
---.146.51.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Odrazu widać że gość z plk albo utk. .jestem od prywatnego przewoźnika. Bocznicy są zarźniete przez opłaty i biurokrację.
2015-07-16 23:28:43 Autor: lol
---.icpnet.pl
2015-07-16 22:59:32 Autor: ---.146.51.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Zaden tam gosc z plk czy utk. Tor-audytor sie klania. Moze wpierw by popracowali jako isdr czy nastawniczy, a potem zabierali glos o bocznicach i ich utrzymaniu.
2015-07-17 12:32:17 Autor: haha
---.g-net.pl
@Piotr Faryna:

Szanowny Panie, gdyby Pan wiedział ile bocznic poszło się paść np. na samej linii 108 czy 104, to by nie był Pan takim optymistą.
2015-07-19 15:17:40 Autor: Semko
---.icpnet.pl
Do ET41
Dlatego można zliberalizować polską sieć kolejową i drogową i wtedy zobaczymy który rodzaj transportu jest tańszy. Niech każdy użytkownik sieci kolejowej i drogowej zapłaci za użytkowanie, włącznie z ukrytymi kosztami (hałas, spaliny, policja drogowa, sądy, koszty leczenia) i myślę, że wtedy jest szansa na prawdziwą konkurencję w komunikacji.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony