Partnerzy serwisu:

Będzie silna konkurencja

Parkiet, 25 lutego 2010 25.02.2010 241

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2010-02-25 15:50:26 Autor: Anty PIC
---.chello.pl
I będzie po Przewozach Regionalnych ;D
papa maszkaro ;D
2010-02-25 16:11:55 Autor: Piotrek
---.3s.pl
No i do widzenia inerregio. Liberalny rząd Donalda Tuska zlikwiduje konkurencję na amen. Tak trzymać, PO! Niech jak najwięcej ludzi przesiądzie się znowu do busiarstwa i własnych aut. W końcu problemy pasażerów to nie jest problem ministra E. Najważniejszy jest ZYSK naszej firmy IC, która niedługo nie będzie już nawet państwowa.
2010-02-25 17:40:04 Autor: Ania
---.chello.pl
Dzisiaj jadąc z Poznania do Gdyni chciałam uzyskać informacji na tema kursowania pociągów TLK niestety w informacji odmówiono mi podania godziny odjazdu. gdy udałam się do kasy Przewozów regionalnych w celu nabycia biletu na pociąg TLK pani kasjerka ppowiedziała mi, że mam iść do kasy IC w celu nabycia biletu. Ciekawe,że w kasie IC nabędziesz bilet na pociągi osobowe a w Przewozach Regionalnych nie mozna kupic biletu na pociąg IC więc co się dziwić, że maja takie problemy skoro sami na własne życzenie tracą klientów
2010-02-25 17:40:43 Autor: obserwator
---.236.0.201
Proszę proszę, Pan Jakub Majewski analitykiem rynku kolejowego. Coś jednak jest w tej kolei, skoro \"ludzie znikąd\" po przejściu do branży kolejowej, nawet po utracie stanowiska w tejże branży zostaje. Doprawdy, wielu już takich było. Nie na darmo ktoś kiedyś się wypowiedział, że takim ludziom \"kolej życie uratowała\". Inne branże są już mocno sprywatyzowane i zapewne nikt nie dawałby kasy komuś tylko dlatego, że \"się należy\"
2010-02-25 18:59:10 Autor: :-)
---.icpnet.pl
@Obserwator, a kim ma być analityk kolejowy ? Także elektrykiem z Gdańska, czy może tym co ukradł księżyc ? Albo patrząc inaczej czy cenionymi specjalistami zostają ludzie z pasją czy o ich wartości stanowi wykształcenie ? W końcu czyżbyś zarzucał komukolwiek, że zleca Analizy Majewskiemu, albo że nazwał się analitykiem, że dyplomowany profesor fizyki przycina deski w Castoramie, albo \"Parkiet\" robi wywiady bo \"sie należy\" ? A może zżera zazdrość, że nikt nie dostrzegł \"obserwatora\" znikąd - mu się dopiero należy...
2010-02-25 20:16:42 Autor: PiotrEkonomista
---.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
Jakub Majewski od lat zajmuje się koleją, więc nie jest człowiekiem znikąd. Poza tym właśnie ludzie z zewnątrz są potrzebni na kolei. Sami kolejarze do czego doprowadzili do widać. Oczywiście nie mogą to być ludzie czysto z nadania politycznego, tylko faktycznie mający pojęcie o kolei.
Zaraz usłyszę głosy kolejarzy, że tylko kolejarz się zna itd...ale powiedzmy sobie szczerze, zarządzanie firmą to nie zajęcie dla faceta przykręcającego śrubki na torach...
2010-02-25 20:35:14 Autor: obserwator
---.236.0.201
@ :-)
Szanowny Kolego, albo nie przeczytałeś mojego postu dokładnie, albo bez zrozumienia. Zbyt dużo pojawia się ostatnio w branży ludzi typu analityk, ekspert itp. pojęcia, gdzie nie trzeba żadnych konkretnych kwalifikacji. Analityk czy ekspert nie są to zawody, ale wykonywane czynności...
A jeśli idzie o rzekomą zazdrość, że nikt mnie nie dostrzegł ... , no cóż, co Ty możesz o mnie wiedzieć. Akurat powiem Ci, że w mojej branży (nie kolej)dostrzegły mnie właściwe osoby już dawno dawno temu i zupełnie nieźle z tego żyję, choć nigdy nie trąbię po mediach, jaki to ja jestem wspaniały ekspert (bo nie uważam się za takiego i nie przepadam za tym słowem).
@PiotrEkonomista
\"Zaraz usłyszę głosy kolejarzy, że tylko kolejarz się zna itd...ale powiedzmy sobie szczerze, zarządzanie firmą to nie zajęcie dla faceta przykręcającego śrubki na torach...\"

Należy rozgraniczyć człowieka dokręcającego śrubki na torach od osoby zarządzającej dokręcaniem tych śrubek. Poza tym dobry menedżer powinien wiedzieć wiele o branży, w której działającym przedsiębiorstwem zarządza. A w Polsce, niestety, wszystkim wydaje się, że znają się na kolei (kolejna dziedzina, na której znają się wszyscy Polacy po medycynie i budownictwie). Zarządzanie jest bardzo rozległą dziedziną i doprawdy nie można jednoznacznie stwierdzić, że \"nie-kolejarz\" będzie się lepiej znał na zarządzaniu koleją, a kolejarz jest przesiąknięty betonem itp. itd.
Kolejna sprawa - obsadzanie stanowisk krewnymi, kolesiami, kochankami, aparatczykami nie jest tylko bolączką PKP, KM, ale generalnie każdej firmy państwowej, a także prywatnej, w której nie ma głównego właściciela (np. korporacje o mocno rozdrobnionym akcjonariacie). Ale cóż, nie będę rozwijał tego tematu, bo nie płacą mi za doradztwo.
Pozdrawiam
2010-02-26 00:11:04 Autor: civic
---.icpnet.pl
Kto z kim będzie konkurował w przewozach regionalnych? Chętnych poza Arrivą nie widzę. Szanse jej oceniam jako zerowe. Konkurowanie w przewozach dalekobieżnych, to jest to! Pan Majewski będąc przez kilka miesięcy prezesem KM nisko oceniał szanse konkurencji, która \"pozwoliłoby ustalić realną cenę za świadczone usługi\".
2010-02-26 07:26:17 Autor: dawid czajka
---.33.5.97
hahaha i dobrze. pkp intersyfy w końcu upadnie :)
2010-02-26 11:47:31 Autor: pollak
---.tktelekom.pl
oficjele rządu Po co raz częściej wypowiadają się na temat kolejnictwa, a właściwie własnych \"wizji\" czy to przewozów pasażerskich czy też przewozów rowarowych.Nie posiadają jednak podstawowej wiedzy na temat rzeczywistego stanu kolei- mam na myśli infrastrukturę, tabor oraz zasoby ludzkie. Wszystko jest stare łącznie z nami pracownikami co prawda z dużum doświadczeniem zawodowym, ale wszystko się zużywa. Nikt nie zbiera informacji u źródeł, nie korzysta z doświadczenia zawodowego pracowników solidnie wykonujących pracę, nikt nie szkoli nowych kadr - np. maszynistów.Jedyne czym zajmują się \" stratedzy rządu\" to kontrolowane odejście - mają na myśli wyłącznie najniższe stanowiska pracownicze, które tak naprawdę decyduja o tym, iz ten tabor jeszcze jeździ. Natomiast emeryci stuletni nadal pisatują wysokie stanowiska i pobierają ogromne pensej praktycznie za niewykonywanie pracy. Sprawdźcie \"wizjonerzy\" jakie zarobkimają pracownicy na podstawowych stanowiskach, kiedy mieli podwyżki. Czy prawdziwi kolejarze domagają się podwyżek płac wiedząc jaka jest sytuacja kolei? Mają mimo wszystko nadzieję, że jakoś przetrwają na głodowych pensjach , a tak zwana \"góra\" wykorzysta te pieniądze na rozwój i utrzymanie stanowisk pracy. .Porównajcie odpowiedzialność Ministra Infrastruktury i kierownika pociągu który odpowiada za odprawę podróżnych w pociągo( sprzedaż i kontrola biletów) oraz odprawę pociągu na stcjach - od czasu zlikwidowania stanowisk dyżurnych ruchu. Tak samo wygląda praca kasjerek w kasach biletowych, na które nałożono dodatkowy obowiązek posiadania wiedzy na temat rozkładów jazdy różnych przewoźników.Założenie poprzedniej nomenklatury, że \" rząd sam się wyżywi \" pokutuje nadal, ale na horendalną pensję każego Pana Ministra\" pracują na stanowiskach robotniczych miliony Kowalskich.Jesteśmy mądrym narodem, jednak bardzo naiwnym gdyż po raz kolejny uwierzyliśmy chwytom socjotechnicznym PO. Jednak spokój i cierpliwość narodu w tym kolejarzy został zostały wyczerpane. Wstydzę sie za nasz rząd. Za to Nikoś Dyzma klonuje się bez ograniczenia i ma się coraz lepiej.Niezrozumiałe są dla mnie sadaże z krórych wynika , ze poparcie tak dla premiera jak i po nadal rośnie- chyba sondaże przeprowadzane są wyłącznie wśród członkoó PO. Zmije strony poparcie dla rządu jak i premiera to ogromne zero i to absolutne. Jedyne co rośnie premierowi ijego partyjnym kolegom to ignorancja, celebracja własnej osoby i coraz większe przekonanie iż wszystkich można bezkarnie oszukiwać-- a to poważny błąd a założeniu.Jeseśmy na krawędzi takich niepokojów społecznych jak w Grecji to pewne
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony