Partnerzy serwisu:

Będzie rewitalizacja kolejnego odcinka magistrali węglowej

jm, Rynek Kolejowy 27.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
 
Komentarze:
2014-06-27 10:52:28 Autor: sebek
---.147.27.138.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nie rozumiem dlaczego piszą o remoncie Bytom Półn - Tarn.Góry, że dokończony jest, bo przecież sami wiecie jak wygląda przejazd z Bytom Północ do Radzionkowa, składy wleką się ok.20-30km/h jadąc z Bytomia do Tarn.Gór,a tory ledwo wytrzymują, remont jest planowany z tego co słyszałem w 2015r, oczywiście po remoncie jest tor przeciwny w kierunku Bytomia i czas przejazdu osobówki o 10min lepszy niż w drugą stronę.
2014-06-27 10:57:58 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
może jak skończą te remonty to wrócą pociągi TLK Katowice-Gdynia?
jakby tam były PR a nie KŚ to pewnie byłaby szansa na IR z Katowic/Bielska do Trójmiasta
2014-06-27 13:43:19 Autor: anna1234
---.sanetja.pl
Na Tarn.Góry-Bytom Płń. zrobiony jest tylko jeden tor, ten w kierunku Katowic. Odrazu powinni zrobić tor w kierunku Lublińca a niestety nie robią
2014-06-27 17:08:41 Autor: Maszynista
---.protonet.pl
Linia 131 szczególnie od stacji Klobuck aż do Zdunskiej Woli Karsznice jest w fatalnym stanie, ograniczenia prędkości 20 i 30 km/h jedno za drugim po torze 1 i 2 jeździ się bardzo wolno, takim produktem PLKa wiele nie zarobi a ciągle dokłada kasy za opóźnienia, nie ma logiki w takim sposobie gospodarowania, czy Prezes nie umie liczyć? Kiedy rozpoczną się prawdziwe inwestycje na wspomnianym odcinku węglówki że już nie wspomnę o linii 146 od Wyczerpy do Chorzewa Siemkowic na linii 131. Panie Prezesie nie śpij tylko działaj
2014-06-27 17:31:16 Autor: pasjonat
---.elk.mm.pl
Magistrale budowali w latach 30-stych niecałe 10 lat, nie mając nowych technologii, opierając się głównie na pracy rąk. Teraz wszystko zautomatyzowane, a remontują 14 kilometrów rok czasu. Żenada, żenada totalna.
2014-06-27 18:41:45 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post wdr:
"może jak skończą te remonty to wrócą pociągi TLK Katowice-Gdynia?
jakby tam były PR a nie KŚ to pewnie byłaby szansa na IR z Katowic/Bielska do Trójmiasta"
Raczej nie (i lepiej nie), tym bardziej, że nie po to PIC kupuje Flirty do obsługi Katowice - Trójmiasto, przez Częstochowę, Łódź, Toruń, Bydgoszcz, aby wchodzić z TLK przez węglówkę. Dotacja nie jest z gumy. (a pierwszeństwo po nią będą miały właśnie Flirty) Komercyjny? Zejdźmy na ziemie...
2014-06-27 23:46:52 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post wdr:
"może jak skończą te remonty to wrócą pociągi TLK Katowice-Gdynia?
jakby tam były PR a nie KŚ to pewnie byłaby szansa na IR z Katowic/Bielska do Trójmiasta"
Oby! Będę się o to gorliwie modlił.

Ach to były czasy. Poczciwy pospieszny ze Śląska nad morze. Bez Częstochowy, Łodzi i bez Warszawy. Od jechał bez zatrzymywania i jechał... poezja kolei wakacyjnej. Kuszetki, leżanki. Dało się?! Jasne, że tak! I jakież było obłożenie, bez DSS!

Ech... dawna kolej. Wakacje 1985. Wspomnień czar, ktoś z Was pamięta...?
Was, tych urodzonych PRZED katastrofą w Czarnobylu, co NIE chodzili do gimnazjum - Was pytam?!
Czy ktoś właśnie z Was pamięta...?
2014-06-28 13:19:00 Autor: Mikolaj
---.opera-mini.net
A na 131 na odcinku Bydgoszcz Tczew zrobili super rewitalizacje. jedzie sie na pewnych odcinkach 160km/h .Czas skrocil sie o godzine. i to wszystko bez decyzji srodowiskowej i czasu trwania xxx i co najwazniejsze bez ekranow akustycznych. Da sie,da.
milego weekendu i szybkich podrozy do Gdanska, bo dalej(na Hel) to juz trochr gorzej:)
2014-06-29 21:26:17 Autor: gigi
---.swiecie.vectranet.pl
To tylko wspomnienia pamietam w latach 90-tych pociąg pospieszny Katowice-Gdynia juz po 5 godzinach jazdy był juz w bydgoszczy.Super była ta magistrala węglowa nawet ekspresy tamtedy jezdzily.Było tak cała trasę 120km\h bez ograqniczeń.
2014-06-30 01:21:31 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post gigi:
"To tylko wspomnienia pamietam w latach 90-tych pociąg pospieszny Katowice-Gdynia juz po 5 godzinach jazdy był juz w bydgoszczy.Super była ta magistrala węglowa nawet ekspresy tamtedy jezdzily.Było tak cała trasę 120km\h bez ograqniczeń."
Słowo na niedziele - budować magistrale przez naturalne ośrodki, ewentualnie z lekkim odgięciem na duży ośrodek.
2014-06-30 10:38:15 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Istnieje coś takiego jak Częstochowski Okręg Przemysłowy. Pod Jasną Górą jest jakiś przemysł ?????
2014-07-23 23:19:35 Autor: kkk
---.dynamic.chello.pl
Jest hurtowa produkcja medalików i mocheru.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony