Partnerzy serwisu:

Balczun prezesem PLL LOT?

DGP/Rynek Kolejowy 19.12.2012 239

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2012-12-19 09:13:13 Autor: janek kos
---.tktelekom.pl
i powstanie CARGOLOT.... :)
2012-12-19 09:16:48 Autor: pablo
---.168.106.149
Co to za konkurs, jak już wiedzą, kogo wybiorą?
2012-12-19 09:22:41 Autor: Goofy
---.30.0.84
Tyle, że branża kolejowa a lotnicza, to dwa różne światy... zwłaszcza kolejowe przewozy towarowe i loty pasażerskie...
2012-12-19 09:39:00 Autor: Maurycy_
---.97.198.254
PKP, LOT, Poczta polska, etc - zbiurokratyzowane, postkomusze firmy z silną dominacją zwiącholi - tam się nic nie zmienia,
Balczun pobędzie, potem wstawią Szreka i tak to się kręci ...
A Jankesi nadal eksperymentują z drimlajnerem na nasz koszt ...
2012-12-19 09:46:32 Autor: RK
---.adsl.inetia.pl
Ja bym proponował Kuczewską-Łaskę - jako prezes PR odnotowuje same sukcesy:
1. Przewidział problemy Kolei Śląskich i chciała wspomóc KŚ swoim taborem, ale Wódz Śląska nie chciał.
2. Udanie i błyskawicznie wyprowadziła tabor PR ze Śląska,
3. Walczy i wygrywa przetargi,
4. Uzdrawia finanse PR,
5. Realizuje przewozy InterRegio uzupełniając siatkę IC,
6. Nieźle się prezentuje w TV,

Ponadto i w LOT i w PR wozi się nas, czyli \"niechciane bydło\" :(
Reasumując ... kandydatura lepsza niż Balczuna - upadek LOTu byłby błyskawiczny :(

PS - punkty 1-5 są wyssane z palca i nie mają pokrycia we faktach. Punkt 6 - raczej prawdziwy.
2012-12-19 09:52:28 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Maurycy_

Ależ Ty jesteś cięty na Karnowskiego, Maurycy... Daj już mu spokój. Nie chce chłopisko budować nowych linii, bo \"drogo i się nie opłaca\", a tu siły nieczyste podrzucają mu różniaste koncepcje nowej trasy Wawa-Wrocek - którąkolwiek wybrać to zawsze ten kawałek torowiska trza położyć... I jak tu nie mieć bUlu głowy od tego? ;-)
2012-12-19 10:02:24 Autor: Maurycy_
---.97.198.254
PiotrW

Ależ ja mu życzę właśnie jak najlepiej, żeby chłop sprawdził się we wszystkich firmach,
niech pielgrzymuje, niech mu Slavko przewodnikiem, niech zje z nim obiat ...

to rośnie jak pan płaci ...:-)
2012-12-19 10:13:25 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Bardzo dobra kandydatura. W końcu wożenie wyngla kulejom żelaznom i latanie po świecie z turystami i biznesmenami to wsio ryba. Przewoźnik to przewoźnik. Złośliwi będą się czepiać, że przewodniczący rady nadzorczej jest w podobnym stopniu odpowiedzialny za katastrofalny stan firmy, co jej dotychczasowy prezes, ale cóż: psy szczekają, a karawan jedzie dalej. Być może Balczun uzdrowi sytuację - wprowadzi kolejowe zwyczaje i uruchomi lotniczą zastępczą komunikację autobusową, która jak wiadomo z doświadczeń KŚ jest tańsza nawet od jeżdżenia szynobusami, nie mówiąc o Dreamlinerach, które mogą jeździć tylko po płycie lotniska. A co z PKP Cargo? Tu otwiera się jeszcze lepsza szansa, bo za chwilę będzie do wzięcia prawdziwy wizjoner - Adam Matusiewicz, którego uśmiech i biznesowa odwaga pozwolą wznieść się kolejom wyżej, niż polecą samoloty Balczuna.
2012-12-19 11:39:20 Autor: leemc
---.168.1.172

leemc
Zły pomysł. Polska kolej bardziej potrzebuje sprawnego zarządzania. Jeśli Balczun odejdzie z Cargo, na jego miejsce trafi pewnie jakiś \"bankier\" od siedmiu boleści.
2012-12-19 11:40:44 Autor: OS
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Balczun od maja jest członkiem Rady Nadzorczej Lotu więc nie zostanie tak po prostu przerzucony z Cargo bez żadnego związku.
Poza tym nie wiadomo czy ma być członkiem zarządu na stałe czy tylko delegowanym członkiem RN do czasu wyboru docelowego prezesa.
A tak już na marginesie to kiedy Balczun został prezesem Cargo też zarzucano mu, że nie zna się na kolei \"bankowiec\" jeden, a ku rozczarowaniu różnych takich prezydentów i tym podobnych, poradził sobie bardzo dobrze. Tak więc wejście na stałe do Lotu też nie byłoby niczym niezwykłym.
A póki co to zachowałbym spokój do czasu potwierdzenia się informacji.
2012-12-19 12:07:07 Autor: parabuch
---.icpnet.pl

parabuch
28 grudnia 2007 r. media tak donosiły:


\"Rada nadzorcza spółki PKP Cargo odwołała Władysława Szczepkowskiego ze stanowiska prezesa zarządu. Równocześnie stanowisko stracił Kazimierz Murawski, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu i handlu. RN PKP cargo poinformowała, że przyczyną zmian jest niezadowalający poziom realizacji biznes planu oraz inwestycji, a także niewdrożenie zmian usprawniających przewozy.

Nowych członków zarządu wyłoni postępowanie kwalifikacyjne. Do czasowego sprawowania funkcji skierowano dwóch członków rady nadzorczej: Wojciecha Balczuna jako p.o. prezesa zarządu oraz Remigiusza Adamiaka jako p.o. członka zarządu i dyrektora ds. marketingu i handlu.\"


Potem był konkurs i 29 stycznia 2008 powołano nowego prezesa.
2012-12-19 13:42:42 Autor: k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
to przecież gitarzysta byle jaki ,a nie prezes lotu
2012-12-19 13:44:27 Autor: k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
tylko potrafi handlować złomem
2012-12-19 13:59:35 Autor: JA
---.smgr.pl
PREZES WORACH JEST WOLNY.
2012-12-19 17:57:46 Autor: wyluzowany
---.rev.ndi.net.pl
autor:OS
Pan Balczun nie jest \"bankowcem\". To po prostu absolwent politologii UŚ.Ukrywaną obecnie część \"kariery\" pana W.B. zawsze można \"wygooglować\". Kto z osób cywilnych jest zainteresowany i ma czas, to niech drąży. Reszta należy do innych.
2012-12-19 18:38:50 Autor: mala
---.dynamic.gprs.plus.pl
Do powyższych komentatorów mam pytanie? Balczun nie sprawdził się w Cargo? Ta restrukturyzacja to pic? Zysków nie ma? Pijar sam? Bo już nie wiem co myśleć... Pytam poważnie bo opinie sprzeczna.
2012-12-19 19:34:40 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
Najpierw kasa. Później prezes.

Dla przypomnienia Balczun-Cargo-Zbaw odniósł sukces po klepnięciu ponad miliarda z budżetu (via - wtedy - PKP PR) oraz zadziwiającej zmiany stanowiska PLK w kwestii stawek dla ruchu rozproszonego.
2012-12-19 21:02:34 Autor: stary emeryt kolejowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W ciągu 4 lat zmniejszono o 1/3 załogę CARGO.Zapytajcie związkowców jak dziś zarabiają za zgodę na tę restrukturyzację.
2012-12-19 21:22:03 Autor: kulejarz cargo
---.183.160.187.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Pan Balczun wprowadzi porządne oszczędności jak w Cargo a mianowicie: piloci bedą latać w pojedynkę a do pracy będą przychodzić na telefon, stiuardesy praca w pojedynkę i też na telefon, służby techniczne odpowiedzialne za bezpieczeństwo zmniejszona obsada, biura rozrośnięte i każda grupa będzie miała mistrza z poplecznictwa związków zawodowych albo rodzinka zwiąchali.Tak jak to teraz jest w Cargo.
2012-12-19 21:58:02 Autor: gerard
---.sgt.3s.pl
@kulejarz cargo

Jest jeden problem - w LOT nie ma aż tyle złomu żeby z jego sprzedaży utrzymywać nierentowne biznesy (jak cargo w Cargo), poza tym LOT nie ma aż tyle zbędnych samolotów, żeby tak jak w Cargo odstawiać je jak tylko wypada termin remontu i jeździć (latać) innymi aż do czasu sprywatyzowania, gdy już nowy właściciel odkryje ile musi wydać na remont odstawionych loków :-D
2012-12-20 10:16:51 Autor: xD
---.243.140.25
Dawac tego Woracha albo slunskiego marszalka xD
2012-12-23 10:04:03 Autor: CARGO
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
JESZCZE BĘDZIECIE TĘSKNIĆ ZA PANEM WOJTKIEM, NIE JEST TO PODLIZYWANIE SIĘ TYLKO ŚWIĘTA PRAWDA!!!!
2012-12-25 16:21:18 Autor: maszynista M
---.adsl.inetia.pl
Na sprzedaży lokomotyw na złom trochę zarobił i okrzyknięto, że spółkę postawił na nogi, a g...no prawda. Mógł te lokomotywy sprzedać innym przewoźnikom i to byłby biznes. Na razie to tylko likwidował. Także LOT czeka wyprzedaż majątku, obsadzanie wszystkich stanowisk z polecenia słusznych Związków Zawodowych, rozrost administracji a potem jeszcze jest służba zdrowia.
2012-12-31 07:51:23 Autor: komentator
---.c194.msk.pl
Nie sądzę, że tak inteligentny menadżer jak Balczun da się wkręcić w LOT.
Teraz to On jest na topie, niezależnie jak to zrobił, to jednak zrobił i jest Szanowanym Menadżerem na rynku.
Takich ludzi jak On trzeba Szanować, jest to człowiek, który doskonale znalazł się w obecnych czasach, jak i bardzo dobry menadżer na czasy kryzysu.
W PKP CARGO S.A. przeprowadził udaną restrukturyzację, rzeczywiście zapewne \"trochę\" momentami wspieraną złomem.
Tylko pamiętajmy o jednym, w PKP Balczun miał nadmiar majątku (w tym taboru) i ludzi po tzw. komunie. Było z czego schodzić było co redukować. Można było nabrać powietrza i byle do prywatyzacji. A w LOC-ie co ??? No nawet jak potnie, nawet jak zredukuje kadrę, nie ta skala.
Ja myślę, że jeżeli ktoś się chce pozbyć Balczuna puszczając takie bańki, to po pierwsze nie da rady przed GPW, a po drugie to Balczun wybierze zasady kapitulacji i myślę, że dobrze sprzeda sukces i opinie dobrego menadżera.
2013-01-02 20:15:10 Autor: mala
---.dynamic.gprs.plus.pl
Brawo komentator, brawo Michał. To prawda.
Giełda
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony