Awaria sprzedaży biletów IC. Problem z miejscówkami [AKTUALIZACJA]
Witold Urbanowicz ⚫ 23.09.2017 ⚫
3,9k
![Awaria sprzedaży biletów IC. Problem z miejscówkami [AKTUALIZACJA] Awaria sprzedaży biletów IC. Problem z miejscówkami [AKTUALIZACJA]](https://www.rynek-kolejowy.pl//img/miejscowki.jpg_900-528.jpg)
fot. Martyn Janduła
Jak informuje PKP Intercity, od rana występuje awaria systemu sprzedaży. W wyniku usterki bilety są sprzedawane bez wskazania miejsc. Pasażerowie informują także o anulowaniu miejscówek zakupionych przez internet.
PKP Intercity poinformowało, że od godziny 6:40 trwa awaria systemu sprzedaży biletów. Bilety w kasach biletowych wydawane są na bieżące pociągi bez wskazania miejsca siedzącego. – To właściwie ponowna usterka systemu rezerwacji miejsc. Oznacza to brak możliwości wskazania miejsc. Odprawa podróżnych w pociągach odbywa się bez dodatkowych opłat – informuje Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Nie jest to jednak koniec niedogodności, z jakim muszą mierzyć się pasażerowie. – Anulowało mi wszystkie miejscówki do biletów, jakie miałem wykupione wcześniej na przejazdy w ten weekend – przekazał nam jeden z czytelników. Jak dodaje, informacja o awarii jest przekazywana na Dworcu Centralnym przez megafony. Inni czytelnicy skarżyli się natomiast na brak dostępu do internetowej sprzedaży.
– Administrator systemu – PKP Informatyka – pracuje nad rozwiązaniem problemu. W każdej sytuacji, w której podróżny uważa, że nie zostały dopełnione warunki podróży, może złożyć reklamację – dodaje Serbeńska.
AKTUALIZACJA godz. 13:30
Jak poinformowało nas PKP Intercity, o godz. 12:20 awaria została usunięta.
Nie jest to jednak koniec niedogodności, z jakim muszą mierzyć się pasażerowie. – Anulowało mi wszystkie miejscówki do biletów, jakie miałem wykupione wcześniej na przejazdy w ten weekend – przekazał nam jeden z czytelników. Jak dodaje, informacja o awarii jest przekazywana na Dworcu Centralnym przez megafony. Inni czytelnicy skarżyli się natomiast na brak dostępu do internetowej sprzedaży.
– Administrator systemu – PKP Informatyka – pracuje nad rozwiązaniem problemu. W każdej sytuacji, w której podróżny uważa, że nie zostały dopełnione warunki podróży, może złożyć reklamację – dodaje Serbeńska.
AKTUALIZACJA godz. 13:30
Jak poinformowało nas PKP Intercity, o godz. 12:20 awaria została usunięta.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |