Partnerzy serwisu:

Arriva zaskarżyła warunki przetargu w województwie warmińsko-mazurskim

ms, Rynek-Kolejowy.pl 26.03.2015 175

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-03-26 10:46:35 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
O jakie tam zmodernizowane kible w Warm-Maz chodzi? [Admin: zmoderowano] Tym bardziej zaś chyba AVARRIA nie ma na myśli całej jednej sztuki trzyczłonowego Elfa, któremu niedawno przybyła w sukurs jedna sztuka dwuczłonowego Impulsa.
2015-03-26 10:51:44 Autor: sm
---.116.23.66
Żebyś się ms nie zdziwił
2015-03-26 11:13:50 Autor: pasażerski
---.160.250.202
Znowu arivie się pomyliły role. Wydaje im się że nie startują w przetargu tylko go ogłaszają.
2015-03-26 11:55:40 Autor: Mika
---.158.219.47.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niech ta Arriva wraca skąd przyszła, nie mają ludzi, zaplecza oraz taboru do obsługi połączeń pod siecią a pchają się w kujawsko - pomorskim są do końca roku i wylatują z hukiem
2015-03-26 11:56:54 Autor: mmm
---.dynamic.mm.pl
Mam też nadzieję, że pokrzyżują szyki Świlskiemu w pomorskiem. Przez cwaniactwo z przetargiem termin oddania PKM we wrześniu może się nie udać.
2015-03-26 11:59:53 Autor: mac
---.dynamic.chello.pl
Arriva ma pretensje ,że sama nie spełnia warunków to już szczyt wszystkiego. Najlpiej napisać przetarg tak ,żeby tylko oni go spełniali ręce opadają.
2015-03-26 12:18:08 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@Mika: ale za to mają od pyty busów na potrzeby komunikacji zastępczej w razie gdyby przydarzyła się AVARRIA, choćby z siostrzanej firmy ARRIVA Bus Polska.
2015-03-26 12:28:42 Autor: ralliart
---.my-it-solutions.net
Arriva nieustannie mnie zadziwia - wszędzie ich pełno, wszędzie chcą jeździć, tylko nie tam gdzie już mają kontrakt. SA106 to ostatnio najczęściej widziany przeze mnie skład i oczwyiście gwarantowany permanentny ścisk za sprawą jego rozmiarów. Mam nadzieję, że przestaną jeździć na linich zelektryfikowanych w kuj - pom. Normalnie zwykły TLK jest przy ich polityce szczytem luksusu.
2015-03-26 13:17:48 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Pozwolę sobie napisać o Arrivie jedną drobną rzecz: najpierw tabor, potem wchodzimy i zaskarżamy. Nie dziwię się województwom, że stawiają na PR bo nie chcą powtórki z Kujawsko-Pomorskiego gdzie porozbijano relacje międzywojewódzkie na rzecz smrodzenia pod drutem i dziwnych obiegów typu Bydgoszcz - Brodnica Brodnica - Włocławek.

Jeśli Arriva chce to ma pod nosem 12 Linków "spadów", których Netinera nie chciała wziąć plus 14WE od SKM Warszawa którym wystarczy zrobić NR+M (montaż klopa i wymiana rozruchu na asynchrona wraz z podniesieniem prędkości do 120 km/h). A pierniczenie o tym że "liczymy na tabor marszałkowski" nadaje się do kosza.

Poza tym wydłużanie obiegów ponad normę ma też swoje negatywne strony - opóźnienia wtórne, czego przykładem było KŚ i Arriva.

Kolega @gryff też się ze mną zgodzi.
MG
2015-03-26 13:21:14 Autor: Mika
---.158.219.61.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@tomek janiszewski Arriva ma wozić ludzi pociągami a nie autobusami, jeszcze się nie zdarzyło żeby PRy nie zapewniły komunikacji zastępczej co u Arrivy jest tak że zostawiają ludzi w polu i nic ich nie interesuje
2015-03-26 13:57:20 Autor: archi88
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zapraszam na linię Malbork-Grudziądz, gdzie cudowne Przewozy Regionalne niestety odwołują pociągi nie dając komunikacji zastępczej. Układają rozkład pod obiegi, bo składy muszą być podsyłane z Chojnic. Słabo dbają o tabor przez co zaledwie 10 letnie Pesy notorycznie się psują.
2015-03-26 14:18:57 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post archi88:
"Zapraszam na linię Malbork-Grudziądz, gdzie cudowne Przewozy Regionalne niestety odwołują pociągi nie dając komunikacji zastępczej. Układają rozkład pod obiegi, bo składy muszą być podsyłane z Chojnic. Słabo dbają o tabor przez co zaledwie 10 letnie Pesy notorycznie się psują."
Podziękuj UMWP do których składy należą, bo jak się zamawia przeglądy według kryterium najniższej ceny to potem tabor się psuje. I tak masz szczęście w nieszczęściu bo tabor Arrivy podsyłany jest z garażu OLPP Nowa Wieś Wielka. Jak coś się stanie "na sieci", szlag trafia cały obieg. A oczywiście oferta nadaje się do poprawki zarówno pod względem skomunikowań jak i ilości par między Grudziądzem a Gardeją, jednak pretensje miejcie przede wszystkim do UMWKP, który płaci zbyt mało by utrzymywać więcej niż 4 pary pociągów.
2015-03-26 15:12:01 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawa logika:
gdy chodzi o PRy to winnego widzisz w UMWP,
a gdy o Arrivę to o winie UMWK-P nawet nie wspomisz.

Z Grudziądza do Chojnic przez Malbork Tczew to "nic takiego",
a do Nowej Wsi Wielkiej to "istna tragedia".
2015-03-26 15:25:39 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Mnie wprawdzie AVARIIA nie zostawiła w polu gdy w Grudziądzu kierpoćka odmówiła jazdy w SA106 któremu spsuły się drzwi(!) ale zostałem zapakowany do busiarskiego busa i tylko uprzejmości PR-ów zawdzięczam, że z Jabłonowa dojechałem do Olsztyna kiblem IR mając turystyka tylko na pociągi Regio, bowiem na skomunikowany z szynobusem kibel Regio rzecz jasna nie zdążyłem, mimo jazdy bocznymi drogami w iście busiarskim stylu, ze zjeżdżaniem na pobocza podczas wymijania osobówek włącznie.
2015-03-26 15:29:21 Autor: ryczi
---.tktelekom.pl
wygra najlepszy .........., a kto jest najlepszy? Wiadomo!
2015-03-26 20:27:43 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post jatal.:
"Ciekawa logika:
gdy chodzi o PRy to winnego widzisz w UMWP,
a gdy o Arrivę to o winie UMWK-P nawet nie wspomisz.

Z Grudziądza do Chojnic przez Malbork Tczew to "nic takiego",
a do Nowej Wsi Wielkiej to "istna tragedia"."
Wspomnę wspomnę, niemniej PR mają własny tabor w postaci rezerwy a Arriva nie (chyba, że zliczysz te trupy MR/MRD). I jednak PR Gdynia gwarantuje większą niezawodność no i utrzymanie relacji międzywojewódzkich. EN57AP/EN57AL gwarantuje jazdę z Bydgoszczy do Gdyni a Arriva? Rozbicie relacji na 3 pociągi: Bydgoszcz - Laskowice Pomorskie by Arriva, Laskowice Pomorskie - Tczew PR, Tczew - Gdynia SKM.
2015-03-26 22:55:42 Autor: cv
---.olsztyn.vectranet.pl
Pracujesz dla Niemców to pyszczysz za nimi....
2015-03-26 22:56:52 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Samorządy nie są od zapewniania komunikacji międzyregionalnej a tym bardziej wynajęty przez nie przewoźnik.
Za istnienie zastanych relacji międzysamorządowych nie należy obwiniać przewoźników (w tym przypadku akurat Arrivę).

PRy mają równie wiekowy własny "złom" który trasę Gdańsk-Bydgoszcz-Gdańsk pewnie rzadko kiedy by objechał. PRy bez wsparcia od województw prezentują taką samą klasą jak Arriva tylko że droższą.

Czas skończyć ze staromodnym myśleniem pracowników którzy wolą nic nie zmieniać licząc że stary prezes jakoś pociągnie firmę. Otóż NIE - jak nie ciągnie, to już nie pociągnie. Potrzebne są zmiany a nie utrwalanie marazmu przez kolejne np. 5 lat.
2015-03-26 23:33:22 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Arrive nie jest zła, ale szkoda, że nie ma własnego w 100% taboru... choć z innej strony, w przypadku przegranej, nie wiadomo co z nim robić. Czyżby poole wisiały w powietrzu?
2015-03-27 08:11:11 Autor: hgf
---.olsztyn.vectranet.pl
W czym ta Arriva nie jest zła? Przychodzi przewoźnik który nie ma nic i ma pretensje do wszystkich mam na dzieje ze dni jej sa policzone i pójdą precz z Polski.
2015-03-27 12:52:46 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Arriva nie była zła gdy jej ambicje ograniczały się tylko do obsługi nie tak znó licznych w KujPomie linii niezelektryfikowanych, a samorząd dopiero zaczynał zamawiać nowe SZT. Alternatywą dla wpuszczenia Arrivy było wówczas wycięcie niemal wszystkich, drogich w eksploatacji pociągów obsługiwanych fiatami i Polsatami (PKP)PR. Źle się stało dopiero wówczas gdy chore ambicje zagranicznego przewoźnika, plus niejasne interesy miejscowych notabli z PO i PSL doprowadziły do przejęcia obsługi wszystkich pozostałych linii, mimo że było jasne że pojedyncze turboklopy marszałkowskie wespół z zakupionymi do zgoła innych celów SA oraz zajeżdżanymi coraz bardziej MRówami nie będą mogły zastąpić tabunów starych, ale wciąż sprawnych kibli KPZPR.
2015-03-28 20:47:40 Autor: jola
---.eltronik.net.pl
Tak wrednej firmy działającej w iście gangsterskim stylu z kłamliwą propagandą jak Arriva nigdy nie było.
2015-03-28 22:24:27 Autor: Autor:
---.dynamic.gprs.plus.pl
Tak kłamliwego trolla internetowego i zapyziałego qr*wi*szo*na jak @jola nigdy na tym forum nie było.
2015-03-29 11:38:23 Autor: cv
---.olsztyn.vectranet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-03-29 22:47:36 Autor: teletechnik
---.olsztyn.vectranet.pl
Popieram.......
2015-03-29 22:52:14 Autor: teletechnik
---.olsztyn.vectranet.pl
Z tego co wiem, właścicielem Arrivy jest DB Schenker. Ha, ha, ha.
2015-04-03 09:57:21 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
@scorpio: "Nie dziwię się województwom, że stawiają na PR bo nie chcą powtórki z
Kujawsko-Pomorskiego gdzie porozbijano relacje międzywojewódzkie na rzecz smrodzenia pod drutem i dziwnych obiegów typu Bydgoszcz - Brodnica Brodnica - Włocławek"

Acha, a konkretnie to które relacje międzywojewódzkie rozbito w kujpomie z WINY Arrivy? Hejtujesz, czy wskażesz? Chętnie rozszerzę swoją (przyznam - żadną) wiedzę w tym temacie.
2015-04-03 10:03:35 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
@Tomek Janiszewski "Arriva nie była zła gdy jej ambicje ograniczały się tylko do obsługi nie tak znó licznych w KujPomie linii niezelektryfikowanych" - nie tak znów licznych? To policz ilość km czynnych pasażersko linii bez drutu w KujPomie i WarMazie - chętnie zobaczę zestawienie.
2015-04-03 10:07:18 Autor: maczy
---.devs.futuro.pl
@Tomek Janiszewski: "zajeżdżanymi coraz bardziej MRówami nie będą mogły zastąpić tabunów starych, ale wciąż sprawnych kibli KPZPR" - jakbym czytał jakąś pisowską ulotkę;). MRy zajeżdżane i "pfe", a kible KPZPR dobre (absolutnie niezajeżdżane), bo stare, ale WCIĄŻ SPRAWNE (a MRy oczywiście niesprawne). Odkrycie roku!
2015-04-23 11:08:55 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@maczy
proszę bardzo:
a) Bydgoszcz - Tczew - Gdynia
b) Bydgoszcz - Toruń - Olsztyn
c) Bydgoszcz - Kutno - Łódź

Gdyby nie ościenne UM przesiadki byłyby normą bo nie byłoby bezpośrednich pociągów za jakie płacą ościenne UM.
Restrukturyzacja Przewozów Regionalnych
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony