Arriva RP chciałaby jeździć do Berlina. Poszukuje maszynistów
ms, Rynek-Kolejowy.pl ⚫ 08.06.2015 ⚫
274
Archiwum RK
Komentarze:
2015-06-08 10:43:27 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Awarii nie lubię, ale gdyby taki pociąg przyczynił się do destrukcji niejakiego BGE? :)
2015-06-08 10:47:19 Autor: ---
---.tktelekom.pl
Taki pociąg na pewno "naruszy integralność kraju", tak jak niedoszły osobowy Poznań-Berlin :P
2015-06-08 10:49:47 Autor: Sąsiad z Lędzin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak z tobą, Goral, z domu wytrzymują?
2015-06-08 11:00:47 Autor: AAA
---.deutschebahn.com
Obecnie dwie niemieckie serie posiadają polskie dopuszczenie, chodzai tu o BR642 i 646. Do tego trzeba wspomnieć o BR 628, który raczej jest powoli wycofywany. Dopuszczenie do ruchu uzyska jeszcze jeden nowy typ wagonu motorowego, ale o tym nie będę pisać.
2015-06-08 11:24:02 Autor: zagłębiak
---.centertel.pl
[Admin: zmoderowano] Jestem ciekaw czy wypali ten pociąg. Wątpię aby znaleźli mechaników.
2015-06-08 11:28:27 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Sąsiad z Lędzin
Widać jakoś dają radę ;)
Widać jakoś dają radę ;)
2015-06-08 11:29:53 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ zagłębiak
Może i odbiło. A dlaczego mieliby nie znaleźć? Myślisz, że niemiecki będzie barierą?
Może i odbiło. A dlaczego mieliby nie znaleźć? Myślisz, że niemiecki będzie barierą?
2015-06-08 12:12:28 Autor: kali74
---.dab.02.net
[Admin: zmoderowano]
W temacie...mam nadzieje, że pojawi się coraz więcej regionalnych połączeń międzynarodowych, nie tylko z przygranicznych miejscowości.
W temacie...mam nadzieje, że pojawi się coraz więcej regionalnych połączeń międzynarodowych, nie tylko z przygranicznych miejscowości.
2015-06-08 12:20:24 Autor: rimek aus...
---.dyn.telefonica.de
taki sam temat jakies rok temu poruszal NEB to ten co jezdzi z Bl. do Kostrzynia chcieli jezdzic do Gorzowa Pily i Bydgoszczy ale odstapili od tego.... nie wiem dlaczego....
2015-06-08 12:21:06 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ kali74
KRETYN zatem pozdrawia serdecznie :)
KRETYN zatem pozdrawia serdecznie :)
2015-06-08 12:45:55 Autor: mazury
---.tktelekom.pl
Niech przyszli kandydaci uważnie czytają umowy o pracę. Może będzie tak, jak z przetargiem w olsztyńskim - nie wpiszą wysokości wynagrodzenia i normy godzinowej!!! He, he!
2015-06-08 12:55:26 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
No ale jak to? Korwiniści twierdzą, że PKP nie pozwala na konkurencję :D
2015-06-08 13:05:40 Autor: paszli
---.eltronik.net.pl
Niech to dziadostwo jedzie do tego Berlina ale bez możliwości powrotu
2015-06-08 13:08:31 Autor: zbychu
---.um.torun.pl
W odpowiedzi na post G o r a l:
"Awarii nie lubię, ale gdyby taki pociąg przyczynił się do destrukcji niejakiego BGE? :)"
Twoje gorące uczucia do PKP Intercity są powszechnie znane :-), natomiast bardzo mnie ciekawi co masz do Arrivy? 2015-06-08 13:10:32 Autor: zbychu
---.um.torun.pl
W odpowiedzi na post rimek aus...:
"taki sam temat jakies rok temu poruszal NEB to ten co jezdzi z Bl. do Kostrzynia chcieli jezdzic do Gorzowa Pily i Bydgoszczy ale odstapili od tego.... nie wiem dlaczego...."
A nie miało to przypadkiem związku z niedoszłym zakupem Linków? 2015-06-08 13:17:21 Autor: nowy
---.gliwice.vectranet.pl
Czy ktoś słyszał że znowu Leo się odezwało ???
2015-06-08 13:18:53 Autor: kali74
---.dab.02.net
[Admin: zmoderowano]
2015-06-08 13:22:47 Autor: gtx
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ nowy
Z tego co wiadomo do nie których się odezwali pierwsza grupa idzie po 10 czerwca na pierwsze rozmowy,a jak dalej to się zobaczy.
Z tego co wiadomo do nie których się odezwali pierwsza grupa idzie po 10 czerwca na pierwsze rozmowy,a jak dalej to się zobaczy.
2015-06-08 13:29:04 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Małopolanin
zgadza się, że PKP (wspólni e z ministerstwem) nie pozwala na konkurencję:
- wysoka dotacja do PKP IC, przyzna im bez przetargu; ciężko konkurować z dotowanym podmiotem (który dzięki rekompensacie mniej odczuwa koszty opłat na rzecz PLK)
- totalna niestabilność oferty PKP PLK, nie ma gwarancji, że zamówiony pociąg będzie mógł kursować w podobnych godzinach za kilka miesięcy czy też w kolejnym rozkładzie, że parametry linii kolejowej nie ulegną gwałtownemu pogorszeniu.
- Leo chciał jeździć po CMK i się nie udało.
zgadza się, że PKP (wspólni e z ministerstwem) nie pozwala na konkurencję:
- wysoka dotacja do PKP IC, przyzna im bez przetargu; ciężko konkurować z dotowanym podmiotem (który dzięki rekompensacie mniej odczuwa koszty opłat na rzecz PLK)
- totalna niestabilność oferty PKP PLK, nie ma gwarancji, że zamówiony pociąg będzie mógł kursować w podobnych godzinach za kilka miesięcy czy też w kolejnym rozkładzie, że parametry linii kolejowej nie ulegną gwałtownemu pogorszeniu.
- Leo chciał jeździć po CMK i się nie udało.
2015-06-08 13:51:00 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ zbychu
A to akurat jest banalnie proste - bo nie jest PR ;)
Jako fanatyczny, ortodoksyjny, wieloletni fan PR najzwyczajniej w świecie nie toleruję niczego innego. Z okazjonalnymi wyjątkami w postaci warszawskiej i trójmiejskiej SKM (tej drugiej nawet pomimo PKP w nazwie) oraz KolMazów. Z tą różnicą, że - w przeciwieństwie do PICU - generalnie wszystkich POlitycznych kóleyek wojewódzkich i Awarii nie hejtuję, oczywiście poza "własnym podwórkiem", czyt. Kóleyami Ś(mieciowymi)ląskimi. Choć i z nimi sobie odpuściłem odkąd dają (niemało) zarobić PR za wynajem szrotu, he, he, he ;)
A to akurat jest banalnie proste - bo nie jest PR ;)
Jako fanatyczny, ortodoksyjny, wieloletni fan PR najzwyczajniej w świecie nie toleruję niczego innego. Z okazjonalnymi wyjątkami w postaci warszawskiej i trójmiejskiej SKM (tej drugiej nawet pomimo PKP w nazwie) oraz KolMazów. Z tą różnicą, że - w przeciwieństwie do PICU - generalnie wszystkich POlitycznych kóleyek wojewódzkich i Awarii nie hejtuję, oczywiście poza "własnym podwórkiem", czyt. Kóleyami Ś(mieciowymi)ląskimi. Choć i z nimi sobie odpuściłem odkąd dają (niemało) zarobić PR za wynajem szrotu, he, he, he ;)
2015-06-08 13:52:09 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kflik
Do "wykazu" wojujących z konkurencją dla Sreber Rodowych dorzuć jeszcze UTK.
Do "wykazu" wojujących z konkurencją dla Sreber Rodowych dorzuć jeszcze UTK.
2015-06-08 13:52:47 Autor: głos z kujpomu
---.play-internet.pl
646 - najlepszy pojazd jaki kiedykolwiek jeździł w Arrivie. Komfortem bije wszystko, w szczególności rodzime produkty pasazerskopodobne.
2015-06-08 13:59:04 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post nowy:
"Czy ktoś słyszał że znowu Leo się odezwało ???"
Odezwało się, ale w USA. Ciekawe czy macki PLK & IC & UTK sięgają również za ocean i nie pozwolą temu wspaniałemu przewoźnikowi na uruchomienie pociągów w Stanach. 2015-06-08 14:41:59 Autor: Głos z USA
---.56.13.42
[Admin: zmoderowano]
2015-06-08 14:47:05 Autor: Marysiek
---.243.143.203
Niech pojadą do Berlina i już do Polski niech nie wracają.
2015-06-08 15:01:49 Autor: wojtus
---.183.142.190.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post AAA:
"Obecnie dwie niemieckie serie posiadają polskie dopuszczenie, chodzai tu o BR642 i 646. Do tego trzeba wspomnieć o BR 628, który raczej jest powoli wycofywany. Dopuszczenie do ruchu uzyska jeszcze jeden nowy typ wagonu motorowego, ale o tym nie będę pisać."
Lint 2015-06-08 15:16:21 Autor: frax
---.tktelekom.pl
Po co kolejne pociągi do Berlina skoro już polskibus tam jeździ.
2015-06-08 16:29:47 Autor: przemo
---.web.vodafone.de
KD mogłyby wypożyczyć od PESY 4 sztuki LINK-ów pod warunkiem że będą one miały dopuszczenie na Niemcy i dla wzmocnienia linii "węglinieckiej" puszczać w trakcji ukrotnionej do Węglińca a tam rozdzielać na kierunki Görlitz (może nawet Dresden) i Cottbus (nie do Forst ponieważ w Cottbus więcej skumulowań ) a w drodze powrotnej skumulować oby dwa szynobusy w Węglińcu i w trakcji ukrotnionej powrót do Wrocławia.Wiem że godzinowo powroty by się nie zgrały ale na Görlitz można wahadłowo puścić na Jelenią Góre.
2015-06-08 17:40:55 Autor: Kflik
---.60.129.178
@frax
ale to ma być chyba połączenie w stylu Bydgoszcz - Piła - Krzyż - Gorzów Wlkp - Berlin.
to zupełnie co innego niż połączenia oferowane przez PB.
Co więcej jesli nie zastosują taryfy w stylu PKP IC to byłoby to rewelacyjne połączenie także w kraju - po linii gdzie jak tlenu brakuje bezpośrednich połączeń kolejowych.
ale to ma być chyba połączenie w stylu Bydgoszcz - Piła - Krzyż - Gorzów Wlkp - Berlin.
to zupełnie co innego niż połączenia oferowane przez PB.
Co więcej jesli nie zastosują taryfy w stylu PKP IC to byłoby to rewelacyjne połączenie także w kraju - po linii gdzie jak tlenu brakuje bezpośrednich połączeń kolejowych.
2015-06-08 19:41:53 Autor: cyprjan
---.40.231.3
wy to kupujecie ?pewnie ten temat jest jak zwykle dla kolejarzyków na urlopy i wakacje po czym zniknie we wrzesniu,jesli juz wypali to wszyscy na tym zarobią oprócz maszynistów zresztą ladnie to widac u jednego z przewożnków krajowych zamieszali z kasą młodzi maszyniści potracili po kilka setek zł.ale reszcie to nie przeszkadza jest fajnie,pozdrawiam maszynistów szczególnie z Z.Z.M.
2015-06-08 20:34:51 Autor: Podrozny
---.opera-mini.net
Goral, twoj fanatyzm do PRow jakos chyba oslabl skoro wolisz busem jechac niz tluc sie kiblem. Naprawde malo kogo obchodzi to, co czujesz do Intercity - jak Ci sie nie podoba ta firma to nie korzystaj z jej uslug a nie wylewaj tutaj swoich zali w prostacki sposob. Nie umiesz dyskutowac normalnie? Czy zasob Twojego slownictwa jako pracownika naukowego z wyzszym wyksztalceniem jest tak ubogi, ze okreslenia inne niz te uwazane za powszechnie obelzywe sa Ci obce? Krzywde Ci jakas Intercity zrobilo ze sie teraz tutaj wyzywasz na nim? Od BGE trzymaj sie z dala - to rewelacyjne polaczenie Trojmiasta ze stolica Niemiec i mam nadzieje, ze bedzie funkcjonowac jak najdluzej. Sorry ale IMO VT6r6 na taka trase to lekka przesada.
2015-06-08 23:04:13 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Podrozny
Pracownika naukowego powiadasz? Hmm... Czy umknęło mi moje zatrudnienie na którejś z uczelni/w jakimś instytucie...? Dziwne, ja jakoś nie bardzo kojarzę, a chyba jednak musiałbym podpisać jakąś umowę, czy coś, co nie? ;)
Fanatyzm do PRów jest, jak najbardziej - tylko nieograniczonego czasu na tłuczenie się osobówkami przez cały dzień już nie ma. I to dawno już nie ma, błogie czasy licealno-studenckie to rozdział dawno zamknięty, ech... Choć, nie przeczę, czasami udaje mi się jeszcze wykombinować jakiś luźny weekend i wypuścić się w upragniony tour na turystycznym, najlepiej oczywiście samymi osobowymi kilkadziesiąt godzin w trasie, łażenie po nocy, co by nie zasnąć, itp. Ale nie częściej niż raz w roku. Na co dzień na tyle cenię swój czas, że jednak praktykuję bezpośrednie autobusy, o ile tylko oczywiście są.
Pracownika naukowego powiadasz? Hmm... Czy umknęło mi moje zatrudnienie na którejś z uczelni/w jakimś instytucie...? Dziwne, ja jakoś nie bardzo kojarzę, a chyba jednak musiałbym podpisać jakąś umowę, czy coś, co nie? ;)
Fanatyzm do PRów jest, jak najbardziej - tylko nieograniczonego czasu na tłuczenie się osobówkami przez cały dzień już nie ma. I to dawno już nie ma, błogie czasy licealno-studenckie to rozdział dawno zamknięty, ech... Choć, nie przeczę, czasami udaje mi się jeszcze wykombinować jakiś luźny weekend i wypuścić się w upragniony tour na turystycznym, najlepiej oczywiście samymi osobowymi kilkadziesiąt godzin w trasie, łażenie po nocy, co by nie zasnąć, itp. Ale nie częściej niż raz w roku. Na co dzień na tyle cenię swój czas, że jednak praktykuję bezpośrednie autobusy, o ile tylko oczywiście są.
2015-06-08 23:18:21 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Goral
A bla bla car nie łaska?
Przecie taki autobus to jak zwierzynę wiezie lud w zamknięciu.
A bla bla car nie łaska?
Przecie taki autobus to jak zwierzynę wiezie lud w zamknięciu.
2015-06-08 23:54:44 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Stefan banderą
Jakoś ta idea do mnie nie przemawia.
Jakoś ta idea do mnie nie przemawia.
2015-06-09 08:51:23 Autor: Kflik
---.60.129.178
@G o r a l
W Polsce należy powrócić do idei dalekobieżnych osobówek (i przyspieszonych) - to poprawiłoby szanse na odbywanie takich podróży jak lubisz;)
Należy tak zrobić wszędzie tam gdzie pociągi stricte do ruchu dalekobieżnego nie są w stanie utrzymać się samodzielnie lub nie ma ich w wystarczającej ilości (np. 4 pary dziennie dalekobieżnych to NIE jest wystarczającą ilość)
Należy też skończyć z ucinaniem relacji pociągów w "głupich" miejscach (np. Kędzierzyn Koźle dla pociągów z Nysy - powinny dojechać do Gliwic, bezwględne kończenie relacji pociągów osobowych w Gliwicach - to bez sensu część powinna jechac Katowice - Opole/Wrocław, część Kędzierzyn Koźle - Zawiercie/Kielce/Kraków/Katowice itd).
Podobnie nei mają sensu pociągi typu Zagórz - Krosno - musi być znacznie dłuższa relacja.
Powinny istnieć przyspieszone (na części trasy może być jako osobowy) Wrocław - Zielona Góra - Szczecin, Kostrzyn(Berlin?) - Gorzów Wlkp - Piła - Gdynia(Tczew?)/Bydgoszcz, Kraków - Nysa - Kłodzko/Jelenia Góra, Katowice - Zduńska wola - Inowrocław - Bydgoszcz/Toruń itd.
niezbędne jest także by część dalekobieżnych robiła końcówki trasy jako osobowe a może nawet przekazywała jeden lub dwa wagony do jakiegoś SZT.
Np. Warszawa - Krynica(Zakopane), jako przyspieszony od Krakowa, Warszawa - Suwałki jako przyspieszony od Białegostoku itd.
To "osobowy,przyspieszony" oznacza taryfę zgodną z ta stosowana w innych pociągach regionalnych na danym odcinku ORAZ częstsze postoje np. na odcinku Tarnów - Nowy Sącz koniecznie postoje w Gromniku, Bobowej i może jeszcze gdzieś.
W Polsce należy powrócić do idei dalekobieżnych osobówek (i przyspieszonych) - to poprawiłoby szanse na odbywanie takich podróży jak lubisz;)
Należy tak zrobić wszędzie tam gdzie pociągi stricte do ruchu dalekobieżnego nie są w stanie utrzymać się samodzielnie lub nie ma ich w wystarczającej ilości (np. 4 pary dziennie dalekobieżnych to NIE jest wystarczającą ilość)
Należy też skończyć z ucinaniem relacji pociągów w "głupich" miejscach (np. Kędzierzyn Koźle dla pociągów z Nysy - powinny dojechać do Gliwic, bezwględne kończenie relacji pociągów osobowych w Gliwicach - to bez sensu część powinna jechac Katowice - Opole/Wrocław, część Kędzierzyn Koźle - Zawiercie/Kielce/Kraków/Katowice itd).
Podobnie nei mają sensu pociągi typu Zagórz - Krosno - musi być znacznie dłuższa relacja.
Powinny istnieć przyspieszone (na części trasy może być jako osobowy) Wrocław - Zielona Góra - Szczecin, Kostrzyn(Berlin?) - Gorzów Wlkp - Piła - Gdynia(Tczew?)/Bydgoszcz, Kraków - Nysa - Kłodzko/Jelenia Góra, Katowice - Zduńska wola - Inowrocław - Bydgoszcz/Toruń itd.
niezbędne jest także by część dalekobieżnych robiła końcówki trasy jako osobowe a może nawet przekazywała jeden lub dwa wagony do jakiegoś SZT.
Np. Warszawa - Krynica(Zakopane), jako przyspieszony od Krakowa, Warszawa - Suwałki jako przyspieszony od Białegostoku itd.
To "osobowy,przyspieszony" oznacza taryfę zgodną z ta stosowana w innych pociągach regionalnych na danym odcinku ORAZ częstsze postoje np. na odcinku Tarnów - Nowy Sącz koniecznie postoje w Gromniku, Bobowej i może jeszcze gdzieś.
2015-06-09 11:06:33 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kflik
Co mądrzejsze województwa przecież stosują coś takiego, jak "dalekobieżne osobówki", które dzięki dużej długości relacji są w stanie mieć niezłą frekwencję i wymianę, nieraz zdecydowanie lepszą od niejako równolegle jadących "prawdziwych" pociągów dalekobieżnych.
Poznań-Świnoujście to 322 km
Poznań-Kołobrzeg to 266 km
Poznań-Jelenia Góra to 291 km
Poznań-Szklarska Poręba to 323 km
Wrocław-Łódź Kaliska to 238 km (a p. Oleśnicę 241 km)
Co mądrzejsze województwa przecież stosują coś takiego, jak "dalekobieżne osobówki", które dzięki dużej długości relacji są w stanie mieć niezłą frekwencję i wymianę, nieraz zdecydowanie lepszą od niejako równolegle jadących "prawdziwych" pociągów dalekobieżnych.
Poznań-Świnoujście to 322 km
Poznań-Kołobrzeg to 266 km
Poznań-Jelenia Góra to 291 km
Poznań-Szklarska Poręba to 323 km
Wrocław-Łódź Kaliska to 238 km (a p. Oleśnicę 241 km)
2015-06-09 11:32:44 Autor: mechzach
---.wroclaw.mm.pl
Witam.Wracając do meritum sprawy,próbnie złożę papiery,ale mam pytanie czy ktoś z kolegów mk.słyszał ile dają zarobić,bo jeżdze sporo do "niemca" a za berecik śliwek to zamienił stryjek siekierkę na kijek.
2015-06-09 13:07:31 Autor: jackob
---.185.158.123
Może by Arriva zdecydowała się na kolejne połączenie - z Drezna do Jeleniej Góry (a może nawet dalej do Kłodzka)? Po zlikwidowaniu deficytowych RE Dresden - Wrocław, które przez granicę woziły powietrze, takie połączenie byłoby na pewno bardzo frekwencyjne, szczególnie atrakcyjne dla turystów (np. mnóstwo Niemców jeździ w Karkonosze). Czas jazdy na liniach Zgorzelec - Jelenia Góra i Jelenia Góra - Wałbrzych to już nie to co dawniej i uległ daleko idącej poprawie, dlatego takie pociągi na pewno były by hitem.
2015-06-09 14:19:23 Autor: Malak
---.adsl.inetia.pl
Świetna informacja. Chętnie przejade sie z Bydgoszczy do Berlina tym pociągiem. Przewozy Regionalne też obsługują jakieś trasy międzynarodowe ale przygraniczne. A szkoda bo maja naprawde niskie ceny.
2015-06-09 21:32:20 Autor: Regiofan
---.dynamic.chello.pl
Połączenie realne wydaje się to tylko do granicy. Od Kostrzynia do Lichtenbergu śmigają Bombardiery NEBa w takcie godzinnym po w wielu miejscach jednym torze. Jest zatem więcej niz gęsto. Z puntku widzenia zapotrzebowania Kuj Pom najsensowniej byłoby zrobić połączenie z Bdg/Tor bedące w Berlinie na max 10 i i powrotne wychodzące około 19-20. Czegoś takiego w ofercie nie ma żaden przewoźnik operujący w tym rejonie (PIC/PB). Paradoksalnie dostanie się do Berlina na jednodniową wycieczkę jest łatwiejsze z dalej położonych w stosunku granicy Wawy czy Łodzi (co z uwagi na wielkość tych ośrodków jest to zresztą zrozumiałe). Inna kwestią jest taryfa - obecnie ten odcinek da się przejechać za ~ 50 (kumaci wiedzą o co chodzi), sensowna cena to max 79 za bezprzesiadkową podróż, powyżęj 99 generalnie projekt można spokojnie odpuścić. Także może być ale żeby nie skończyło się jak z Arriva Expressem do Władka
2015-06-10 15:00:18 Autor: jupiter
---.free.aero2.net.pl
W odpowiedzi na post przemo:
"KD mogłyby wypożyczyć od PESY 4 sztuki LINK-ów pod warunkiem że będą one miały dopuszczenie na Niemcy i dla wzmocnienia linii "węglinieckiej" puszczać w trakcji ukrotnionej do Węglińca a tam rozdzielać na kierunki Görlitz (może nawet Dresden) i Cottbus (nie do Forst ponieważ w Cottbus więcej skumulowań ) a w drodze powrotnej skumulować oby dwa szynobusy w Węglińcu i w trakcji ukrotnionej powrót do Wrocławia.Wiem że godzinowo powroty by się nie zgrały ale na Görlitz można wahadłowo puścić na Jelenią Góre."
@ przemo:Linki znacznie bardziej nadawałyby się na połączenie Goerlitz - Jelenia Góra. Chociażby dlatego, że jest to trasa w większości spalinowa, bez tak dużych potoków pasazerskich. Nawet nie trzeba wypożyczać ich od Pesy - wystarczy dogadać się z województwem lubuskim, żeby jeździły na trasie Zielona Góra - Jelenia Góra, plus dodać wjazd ze Zgorzelca do Goerlitz. W Węglińcu natomiast należałoby je skomunikować z Impulsami przyjeżdżającymi z Wrocławia. W ten sposób unikniemy tłoku w pociągach i pchania niepotrzebnego szynobusów pod drutem, zapewniając jednocześnie z obu kierunków (Wrocław i Jelenia Góra) dobre połączenie z Goerlitz i dalszą cześcią Niemiec.
2015-06-13 17:01:38 Autor: ...
---.dynamic.kabel-deutschland.de
Więcej na temat tego połączenia w materiale na youtube:
"2015.05.10 z Piły koleją do Berlina?"
www.youtube.com/watch?v=T1bGXSoGSq4
"2015.05.10 z Piły koleją do Berlina?"
www.youtube.com/watch?v=T1bGXSoGSq4
STADLER

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |