Partnerzy serwisu:

Arriva do związkowców: Blokowanie szkoleń to łamanie prawa

jm, Rynek Kolejowy 24.10.2013 173

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2013-10-24 08:14:47 Autor: basia
---.tktelekom.pl
czytanie wypocin mientka powoduje u mnie rozwolnienie
2013-10-24 08:18:36 Autor: Rewident@
---.tktelekom.pl
Związkowcom kurczy się "rynek" (ciepłe posadki). Przeraża was, iż będzie w końcu trzeba uczciwie pracować. TO nie dopuszczalne aby zasłużonego związkowca zaganiać do pracy po XXX latach delegowania. Brzuch urósł, wąsy zapuszczone, jak tu pracować?
2013-10-24 09:09:51 Autor: Wiesław Sedes
---
@ basia

rozwolnienie...?

To wal na kea-bell Baśka, mam nadzieję że nie masz daleko.
A Leszką Miętka prosimy o kontynuowanie wypowiedzi, tak, żeby Basia się mogła się wys..ać na całego! Nie ma jak poranne czyszczenie jelit:)
2013-10-24 10:08:39 Autor: Gzyms
---.tktelekom.pl
Łamanie prawa? Hahaha, nie ośmieszajcie się. Czy wszyscy w tym kraju są przeciwko polskiej kolei? Popierać Miętka, jak chcecie jeszcze żeby w ogóle jakieś polskie spółki kolejowe były. Niebawem IV pakiet, pamiętacie?
2013-10-24 10:24:46 Autor: kl
---.109.14.22
Zwiazki zawodowe powinni rozpuscic. Komu pomaga takie dzialanie? arriva trase przejmuje, czy sie mientkowi podoba, czy nie. w zwiazku z tym ma tam jezdzic nie przeszkolony maszynista? To nie PR, ze sie generuje niepotrzebne koszty, ale Arriva DB i tam szukaja tanich i wlasciwych rozwiazan. Gdyby tak wszyscy pracowali na kolei, bylby to transport godny XXI , ale nie - wolimy sluchac pana Mientka
2013-10-24 10:41:19 Autor: Dominik234
---.chello.pl
Nie bardzo rozumiem działania ZZM: twierdzą, że Arriva może szkolić maszynistów, ale we własnym zakresie. Czy nie widzą, że skoro robią to u PR i IC to tylko plus dla tych firm (dodatkowa kasa)? Bo Arriva i tak w końcu wyszkoli maszynistów…
2013-10-24 10:47:57 Autor: Patryk
---.31.120.6.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jest to zagadnienie bardziej skomplikowane. Jednak Związki zawodowe winny być ostatnim podmiotem sprzeciwiajacym sie szkoleniom m.in. Maszynistów. Kłóci sie to z tezami wyglaszanymi przez Pana Mietk, ze bezpieczeństwo jest najważniejsze. No teraz mogli byśmy oczekiwać protestu związkowców zArrivy. To jest farsa. Trzeba sie pogodzić z wynikiem przetargu. Czy IC i PR winny prowadzić szkolenia pracowników Arrivy to jest inny temat. Z jednej strony sa to przychody dla spółek a z drugiej strony jest to wspieranie konkurencji. Przy przetargach na krótkie okresy Pan Mietek nie wie czy w przyszłości wyszkoleni maszyniści nie bedą pracować w PR Czy IC. Nie można patrzeć krótkoterminowo.
2013-10-24 11:51:46 Autor: Marmur
---.satfilm.net.pl
Czytajcie ze zrozumieniem:

Przewoźnik Arriva ma warunki do szkolenia, posiada tabor i może u zarządcy infrastruktury zamówić sobie trasę i przeprowadzić szkolenie swoich pracowników ze znajomości infrastruktury na odcinkach, po których będą prowadzili ruch pociągów. W piśmie naszym zwracamy uwagę na to, że niedopuszczalnym jest zmuszanie firmy, aby ta szkoliła pracowników swojego konkurenta - kończy Leszek Miętek.

Do Patryk
W arivie nie ma związków zawodowych bo zaraz by ich zwolnili.
Co do szkoleń - to wyszkolonych maszynistów w arivie nie chcą nigdzie przyjąć do pracy (Cargo, CTL) tak samo jak szkolonych w Hagansie.
2013-10-24 12:51:24 Autor: marmór
---.tktelekom.pl
Użyłem w komentarzu sformułowania które oznacza że jesteś związkowcem i to chyba maszynistów dlatego też rozumiem że masz małą wiedzę na temat tak kolejowy jak i ogólnie życiowy. Ale spróbuje - po pierwsze w arrivie są związki i to chyba dwa, po drugie nikt nikogo nie zmusza, no chyba że arriva zmusiła do "szkoleń" pry a te się oczywiście zgodziły bo wyboru rozumiem że nie miały (? - pisze bzdury jak związkowiec ehh), po trzecie, maszynistów z pr z rodowodem związkowym nigdzie nie chcą i tu jest ból ;)
2013-10-24 13:30:10 Autor: Skopek
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Patryk
Jakie będą jeździć gdzie indziej? Przecież teraz wszystko jest robione po to, żeby PR upadły, inne spółki też mogą mieć za chwilę problemy. Trzeba być ślepym i mieć mózg już dobrze wyprany, żeby nie widzieć co się kroi.
2013-10-24 21:50:28 Autor: Sławomir Centkowski
---.esnet.pl
..,,Nie komentujemy wypowiedzi pozbawionych prawdy, logiki " My nie dość, że operujemy prawdą to posiadamy jeszcze duże doświadczenie w obronie pracowników i pasażerów, dlatego nigdy w życiu nie zamienimy bezpieczeństwa na pieniądze. Niestety spółka Arriva ma inne zdanie w tej kwestii. Mogłem do sprawdzić dziś, kiedy niedowierzająca w to, co widzę ujrzałem drezynę PLK z napisem Arriva wypełnioną maszynistami, którzy robili zapoznanie szlaku. To się nazywa odpowiedzialność. Mam nadzieje, że w tej sprawie też doczekam się wspaniałego wyjaśnienia o braku odpowiedzialności, prawdy i logiki.
2013-10-24 22:28:49 Autor: siekiera motyka...
---.eltronik.net.pl
niech gebelsowska arrive ss szkoli starszy gestapowiec caubecki.Leszek nie cackajmy się już z tym dziadostwem
2013-10-25 09:35:34 Autor: Zenon
---.play-internet.pl
Cynizm i zaklamanie tych zwiazkowych [Admin: zmoderowano]
wola o pomste do nieba! Wielcy obroncy pracownikow,teraz kiedy PR sie sypia i trzeba bedzie uczciwie pracowac a nie pierdzic w zwiazkowe stolki.Zwiazkowscy nic nie robili jak rozwalili slaski PR bo mieli obiecane posady administracyjne w kolejach slaskich,prawda panowie?Wszyscy madrzy o tym wiedza.i znowu agituja w kolejach slaskich a durni pracownicy wstepuja w szeregi solidarnosci.Pracownicy ale wy jestescie durni i naiwni! Cale niemieckie,belgijskie itp.srodowisko zwiazkowe ubolewa nad wasza glupota i naiwnosc.
2013-10-25 09:42:14 Autor: I_cn
---.icpnet.pl
Związki zawodowe za bramy zakładów pracy!!!! Wtedy wykazujcie się działaniami na rzecz pracowników. Teraz dbacie tylko o własne dobro materialne i chore ambicje.
2013-10-25 13:55:49 Autor: nefretka
---.204.57.63.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@basia
Bacha1, pamiętaj, ze zawsze i z każdej sytuacji są co najmniej dwa wyjścia.
W twoim przypadku:
1) nie czytać Miętka,
2) założyć pampersa, żeby nie pos...ć sobie pięt.
2013-10-26 12:13:03 Autor: peron7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak najszybciej wdrożyć 4pakiet,niech wchodzi nowe być może nie zawsze lepsze,ale związkowcy będą srać po kątach liberalizacja to będzie dla nich początek końca.Już stres zżera brzuchatych wąsali,od środka.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony