Partnerzy serwisu:

Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica

Jakub Madrjas 04.05.2020 679

arrow
arrow
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Fot. Tabor Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Alf – ciekawa modernizacja SM42 z Taboru Dębica
Tabor Dębica wykonał modernizację siódmej już lokomotywy SM42 do typu 6Dh1 Alf. Przeznaczona została dla przewoźnika z tej samej grupy – Tabor Rail. 
Jak mówi "Rynkowi Kolejowemu" Rafał Malinowski, prezes Taboru Dębica, Alf to "najnowsza lokomotywa manewrowa tego typu na polskim rynku". – Charakteryzuje się nowoczesnym designem i posiada nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne. Zabudowany przedział silnikowy jest maksymalnie obniżony, przez co maszynista ma dużo lepszą widoczność szlaku. Wnętrze kabiny jest wyposażone w lodówkę, umywalkę, kuchenkę i klimatyzację – wymienia prezes.

Lokomotywa jest też wyposażona w system zdalnego sterowania, systemy antypoślizgowe, komplet kamer wraz z wyświetlaczami ciekłokrystalicznymi w kabinie i radio GSM-R. W modernizacji zastosowano silnik Caterpillar C27 o mocy 962 KM. Prędkość maksymalna to 90 km/h, a masa – 70 ton.

W kwietniu Tabor Dębica zakończył modernizację siódmej lokomotywy, która została przeznaczona dla przewoźnika z tej samej grupy kapitałowej – Tabor Rail. Przewoźnik ten zajmuje się transportem masowym kruszyw, węgla, popiołu, mączki wapiennej, podkładów, szyn długich oraz pojazdów. – Zajmujemy się również dzierżawą lokomotyw i wagonów obsługą bocznic kolejowych, obsługą ostatniej mili, wynajmem maszynistów, rewidentów i kierowników pociągu – wylicza prezes Malinowski. 

W barwach Tabor Rail jeździ pierwsza lokomotywa zmodernizowana do typu Alf 6Dh1-001. Pojazd oznaczony numerem 002 posiada Budimex, lokomotywy 003, 004, 005, 006 należą do PGE Opole. Rozpoczęcie eksploatacji najnowszej lokomotywy numer 7 planowane jest na czerwiec. Ma pracować głównie w obrębie górnego Śląska, wykonując pierwszą i ostatnią milę przy przewozie mączki wapiennej.
PARTNERZY DZIAŁU




Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony