Akiem z umową na 10 lat z GB Railfreight
inf. pras ⚫ 09.01.2023 ⚫
1,4k

Fot. GB Railfreight
Brytyjski przewoźnik GB Railfreight (GBRf) ogłosił podpisanie nowej 10-letniej umowy leasingu lokomotyw z Akiem. W ramach umowy GBRf zainwestuje 25 mln funtów w celu zwiększenia liczby lokomotyw wykorzystywanych w działalności firmy.
Jak czytamy w komunikacie, w ramach umowy 11 lokomotyw Class 77 i Class 66 będzie obsługiwać klientów przewoźnika – podmioty z branży intermodalnej, wytwarzania energii, infrastruktury, odpadów, budownictwa i usług kolejowych. Lokomotywy trafią do Wielkiej Brytanii z Europy kontynentalnej między styczniem 2023 a majem 2024 roku.
Po ich dostarczeniu do Wielkiej Brytanii przewidziane są kolejne inwestycje w celu dostosowania lokomotyw do eksploatacji w Wielkiej Brytanii w EMD Doncaster Roberts Road. Pierwsza lokomotywa ma trafić do brytyjskiej sieci kolejowej do lata 2023 roku.
– W ciągu ostatnich dwóch lat byliśmy świadkami znacznego wzrostu kolejowego transportu towarów, a do naszej firmy zgłaszali się nowi klienci z różnych branż z prośbą o wsparcie ich łańcuchów dostaw. Podpisana z Akiem umowa jest częścią naszego zobowiązania na rzecz utrzymania wzrostu w sektorze przewozów towarowych i zaoferowania bardziej zrównoważonej alternatywy dla transportu towarów w Wielkiej Brytanii – mówi John Smith, dyrektor generalny GB Railfreight cytowany w komunikacie.
Jak dodał Simon-Pierre Trezeguet, dyrektor zarządzający Akiem Locomotive Leasing, wprowadzenie na brytyjski rynek znanych i cenionych tam lokomotyw jak Class 66 i Class 77 wzmocni partnerstwo z GBRf. – Za kilka miesięcy dzięki wiedzy technicznej zespołów GBRf nasze sprowadzone z kontynentu wysokiej klasy lokomotywy zostaną przystosowane do rynku brytyjskiego i przyczynią się w znacznym stopniu do rozwoju kolejowych przewozów towarowych na terenie Wielkiej Brytanii – dodał.
Po ich dostarczeniu do Wielkiej Brytanii przewidziane są kolejne inwestycje w celu dostosowania lokomotyw do eksploatacji w Wielkiej Brytanii w EMD Doncaster Roberts Road. Pierwsza lokomotywa ma trafić do brytyjskiej sieci kolejowej do lata 2023 roku.
– W ciągu ostatnich dwóch lat byliśmy świadkami znacznego wzrostu kolejowego transportu towarów, a do naszej firmy zgłaszali się nowi klienci z różnych branż z prośbą o wsparcie ich łańcuchów dostaw. Podpisana z Akiem umowa jest częścią naszego zobowiązania na rzecz utrzymania wzrostu w sektorze przewozów towarowych i zaoferowania bardziej zrównoważonej alternatywy dla transportu towarów w Wielkiej Brytanii – mówi John Smith, dyrektor generalny GB Railfreight cytowany w komunikacie.
Jak dodał Simon-Pierre Trezeguet, dyrektor zarządzający Akiem Locomotive Leasing, wprowadzenie na brytyjski rynek znanych i cenionych tam lokomotyw jak Class 66 i Class 77 wzmocni partnerstwo z GBRf. – Za kilka miesięcy dzięki wiedzy technicznej zespołów GBRf nasze sprowadzone z kontynentu wysokiej klasy lokomotywy zostaną przystosowane do rynku brytyjskiego i przyczynią się w znacznym stopniu do rozwoju kolejowych przewozów towarowych na terenie Wielkiej Brytanii – dodał.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |