Partnerzy serwisu:

Acatus II dla Małopolski - fotorelacja

Michał Bis, Rynek Kolejowy, 30 stycznia 2011 30.01.2011 129

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-01-30 16:02:56 Autor: E6ACT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zamiast fotorelacji wolałbym video relacje. Załóżcie sobie kanał na YouTube i umieszczajcie tam filmy ;)
2011-01-30 16:03:31 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hałasują pewnie swoimi przetwornicami tak jak Acatusy i inne smigusy. To dobrze, bedzie fajny odkurzacz i odrzutowiec.

Wnętrze zbyt pstrokate.
2011-01-30 16:42:29 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
Akurat na filmach nie było specjalnie słychać; Kaktus I wydaje się lepiej imitować odrzutowiec. Choć akurat ten dźwięk lubię ;)

Pstrokate... Taka sama nasycona czerwień,jak niebieski w śląskich ELFach (a tak się składa,że Śląska ma niebieskie,a Małopolska - czerwone; zresztą dopiero byłaby pstrokacizna,gdyby umieścili WSZYSTKIE barwy M. na siedzeniach ;)

Czas otwarcia drzwi długi... no do licha,to pociąg regionalny z drzwiami odskokowo - przesuwnymi,a nie metro!

2011-01-30 16:52:13 Autor: leemc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorzej pomalowany pociąg w kraju.
2011-01-30 17:12:57 Autor: bisu
---.ds2.agh.edu.pl
Ma bardzo wygodne siedzenia to mogę stwierdzić.
Wczoraj miał kilka defektów np. w Wieliczce wywalił nadmiarowe na całej podstacji!
002 miała problem z trąbieniem i na postoju w Płaszowie trąbił nieustanie przez 5 minut.

Drzwi naprawdę bardzo długo się otwierają jest to trochę irytujące.
2011-01-30 17:46:49 Autor: Maurycy
---.ntlworld.ie
jedna kwestia - ten pesowski szmelc jest przystosowany do niskich peronów - jak będą wsiadali i wysiadali podróżni w Krakowie Głównym? - bo tam chyba są wysokie perony
swego czasu pamiętam jaki był cyrk w pociągu z Balic - jak obcokrajowcy pytali jak tu się wysiada?
żenada
2011-01-30 18:45:59 Autor: Lolek5
---.41.95.207.sub.mbb.three.co.uk
Panie, naciskasz guzik przy wysiadaniu z pociagu i peron sie obniza ;) hehehe :)
2011-01-30 19:17:43 Autor: Maurycy
---.ntlworld.ie
@Lolek5

dobre - a guzik w jakim jest kolorze?
2011-01-30 19:27:34 Autor: Kolejarz 65 znawca tematu
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jak rozumiem po modernizacji E-30 Kraków - Tarnów do 160 km/h pociągi przyspieszone typu Mościcki, Dunajec, Rzeszowianin itp. z postojami tylko w Bochni i Brzesku pojadą na tym cacku 160 km/h ???????????????????

Dla Kibla wszystko-postojowego wystarczy 110 km/h, bo więcej nie ma sensu.

Przydał by się jakiś Kibel Sprinter Kraków - Tarnów na tym cacku 160 km/h. Lobby Łódzkie miało i ma POSP/TLK \"Łodzianin\" z Warszawy do Łodzi w Taryfie D a nie E, to w sumie Tarnów mógł by mieć np. Kibla Sprinterskiego na odcinku Tarnów – Kraków Gł.

Oby tylko modernizacja E-30 się odbyła zgodnie z podpisanymi umowami , a pieniądze nie poszły na jakąś aronówkę bo w wtedy pociąg ten i tak nie wykorzysta swoich możliwości.
2011-01-30 19:56:31 Autor: berdys
---.multimo.pl
Mam nadzieje ze trafi na dunajca ! BTW widzialem go 3 dni temu ( ?? ) na wiadukcie w Grybowie ;) Pierwszy kurs z tego co mi wiadomo jechal do Krynicy. No i jeszcze jedno- dwa to zdecydowanie za malo. Wiecej, wiecej !!!
2011-01-30 20:07:18 Autor: berdys
---.multimo.pl
No i zeby sie tylko na 5 nie skonczylo. ;)
2011-01-30 20:34:43 Autor: Paul_Emerson
---.home.aster.pl

Paul_Emerson
Wygląda ciekawie; co do malowania - to jest pociąg więc ma jeździć a nie wyglądać; Dźwiękuje trochę jak ED74 na niskich prędkościach ale w momencie rozpędzania to już bardziej przypomina EN57AKM; I mam nadzieje, że linia nie zostanie zatrzymana jak protoplasta (ED59); gdyby tak wyglądały pociągi w regionie - nie pogniewałbym się... Lecz to tylko marzenie
2011-01-30 21:15:41 Autor: Big Brother
---.dynamic.chello.pl
Wygląda na to, że niedoróbek jest więcej, niektóre wręcz zagrażają bezpieczeństwu podróżnych. Na tym filmie dokładnie widać jak e.z.t. rusza z otwartymi drzwiami i wysuniętym stopniem !!! To już trąci kryminałem!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Q4ar-J5uBt0#t=99s



2011-01-30 21:17:38 Autor: Arrivederci
---.krakow.dialup.inetia.pl

Arrivederci
Newag nie odpuści ;)
2011-01-30 21:49:27 Autor: bisu
---.ds2.agh.edu.pl
Będą problemy z tymi EN77 w najbliższym czasie.
2011-01-30 22:29:32 Autor: KJ
---.dynamic.chello.pl
Mimo iz to dopiero trzeci dzień eksploatacji - już były problemy. Dziś regio 30221 nie przyjechał do Krakowa i Wieliczki z Oświęcimia - bo była awaria... :(
2011-01-30 22:36:11 Autor: EU UE
---.dynamic.chello.pl
Polski pojazd zrobiony w 90% z niemieckich materiałów, części i podzespołów. Polacy w fabryce Newagu zarabiają psie pieniądze, a niemiec który produkował fotele dla newagu zarabia 5000 euro.

Ot Integracja Europejska.

No dalej, czekam na komentarze \"idź weź tabletki. Idź stuknij się w ten durny łeb. Idź i się doucz, bo jesteś niedoinformowanym polaczkiem\". No czekam, tylko to potraficie jak ktoś szczeknie naszych zachodnich sąsiadów.
2011-01-30 22:52:53 Autor: JaceK
---.dynamic.chello.pl

JaceK
FEU UE - faktycznie musisz wziąć tabletki, jak piszesz że produkujący fotele robotnik w Niemczech zarabia 5000 €
2011-01-30 23:14:55 Autor: cosmo
---.home.aster.pl
Nie, oczywiście po wejściu do Unii mamy na następny dzień zarabiać tyle co Niemcy albo więcej. A jak nie będziemy, to parszywa Unia nas wykorzystuje.
2011-01-30 23:23:45 Autor: Andrzej P.
---.opera-mini.net
Wyglada ladnie, ciekawe jak sie bedzie sprawowal.
2011-01-30 23:30:36 Autor: ubk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie wiem czemu niektóre nowoczesne pociągi jak ruszają to wyją, jakby im nie wiem co robili (zmodernizowane EN57), a inne rozpędzają się cicho (Flirt). Czy na prawdę tak trudno tego hałasu uniknąć?
2011-01-31 00:03:05 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Większość rusza dość głośno, to Flirt jest wyjątkiem. Dźwięk Acatusa i Elfa jest podobny do ED74 bo wszystkie korzystają z napędu INGE Team z Hiszpanii (to się nazywa wspieranie krajowych produktów w wydaniu Pesy).

@Arrivederci
\"Newag nie odpuści ;)\"

Newag nie za wiele może już zrobić. Mam nadzieję, że zamawiający wyciągną słuszne wnioski (że Pesa nigdy się nie nauczy na swoich błędach i czego by nie wypuściła to się będzie sypać).
2011-01-31 00:04:30 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
^^ Można wyciszyć ale to kosztuje. Patrz cena flrta. A co do tej niedoróbki z drzwiami i schodkami to już nic może nie będę pisał.
2011-01-31 06:35:48 Autor: Maurycy
---.ntlworld.ie
ważne że \"poświęcony\" - w imię ojca i syna ... alleluja i do przodu...
2011-01-31 07:41:58 Autor: Candyman
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Flirtem jechałem wczoraj na pociągu do Zwardonia(12.26 z Katowic) jechały 001 i 004, wszystko ok ale siedzenia we flircie nie są na takie długie trasy - przydałyby się wygodniejsze, wiem narzekam powiecie ale tylko na siedzenia które bardzo dały w kość wczoraj, dobrze ze były wczoraj dwie jednostki bo byłby sajgon z powrotem, pozdrawiam
2011-01-31 08:29:07 Autor: inzynier
---.9.246.48
@sphinx1
Rozumiem, ze juz oficjalnei jestes na liscie plac Newagu jako zakladowy PR-owiec na portalllu RK?
Bo jakos nie slyszalem Twojego glosu w postach o tym jak NEWAG daje ostatnio dupy zwe swoimi spalinowkami. A daje na calego.
No i PESA zdaje sie odstawila ich o kilka dlugosci ostatnio: 42 zamowionych ELFow, 37 spalinowek dla Pepikow, 186 tramwajow dla Wawy i jeszcze te Acatusy 2. NEWAG bladziutko przy nich wyglada.
2011-01-31 10:11:35 Autor: Goral
---.wnoz.us.edu.pl
\"(...) i Oświęcim-Wieliczka (001)\"

Kurcze, oni je naprawdę zarżną na tej 20-tce w okolicach Libiąża...
2011-01-31 11:22:18 Autor: mietek z puszczy
---.cdma.centertel.pl
@inzynier
O chyba pomyłka @sphinx1 to skm W-wa
2011-01-31 12:02:00 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jaką masę służbową ma ten EN77?
2011-01-31 13:07:29 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Nie jestem na liście płac w żadnej firmie kolejowej, niestety ;)

Dupy raczej dał zamawiający, rozpisując przetarg pod Pesę 80% cena, 20% termin dostawy. Jeśli spodziewali się dobrych jakościowo produktów to nie powinni zajmować obecnych stanowisk. SZTy na Pomorzu powoli zaczynają jeździć, ten w opolskim już ponad miesiąc jeździ bezawaryjnie.

Jak wszyscy jęczą, że Newag nie ma doświadczenia, a sami kupują dziesiątki Pes będących na papierze... Kiedy Pesa wprowadzała Elfa w przetargach dawali jej 18 miesięcy na wykonanie (Newag nie miał wówczas doświadczenia). Po dostarczeniu 19WE hurtowo zaczął pojawiać się warunek skrócenia czasu dostawy - akurat wtedy gdy Pesa wdrożyła się w produkcję i ma już nowe EZTy na stanie. Sorry, ale to jest zbyt \"piękne\" aby było uczciwe, nawet Stadler protestuje przeciwko ich nieuczciwym praktykom (i wygrywa).
2011-01-31 13:47:32 Autor: Izone
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co do tych drzwi to eee pomyślał ktoś o kierpociu ?? Mnie się wydaje ze stal w drzwiach i obserwował odjazd stąd ten stopień i drzwi :)
2011-01-31 13:52:51 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Pomyślał. We Flircie, ED74 czy 19WE kierpoć ostatni zamyka drzwi obserwując czy wszyscy wsiedli itp. Ale robi to na postoju, pociąg rusza dopiero gdy on zamknie swoje drzwi.
2011-01-31 14:17:52 Autor: buk
---.xdsl.centertel.pl
Będzie z tymi Acatusami tak samo jak z EN81 na 6 szt wszystkie stoją niesprawne i co powiedzą na to pochwalcy pesy?
2011-01-31 17:09:11 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drzwi to niech sobie będą otwarte przy kierpociu, ale nie stopień - to najlepsza droga do jego urwania jego przy pierwszym mniej równym peronie (co - jeżeli wierzyć komentarzom - już zdąrzyli zrobić - nie zdziwiłbym się, 19We miała sporo problemów np na W. Zachodniej, gdzie perony skrajni nie trzymały).
Natomiast jak to był przypadek, to lepiej niech szybko to wyeliminują, bo pojazd powinien teraz stać, a nie jeździć.
2011-01-31 17:27:31 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie, kurka źle przeczytałem. Co choroba to choroba.
A może i tam oba dziś kursują - czekamy na relację.
2011-02-01 13:46:33 Autor: prac new
---.internetdsl.tpnet.pl
Lepiej jeździć EN57? Budzik do nocnika! Tabor musi się w końcu zmienić! Jest taki jeden motorniczy w Kr który by tylko jeździł 105kami, i co ma rację? Młodzi miłośnicy, weźcie aparaty w dłoń i róbcie fotki.
Pesa
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony