7 dzień nie działa Portal Pasażera. Problemy z intercity.pl i rozklad-pkp.pl [aktualizacja]
Michał Szymajda ⚫ 05.05.2022 ⚫
7,6k
![7 dzień nie działa Portal Pasażera. Problemy z intercity.pl i rozklad-pkp.pl [aktualizacja] 7 dzień nie działa Portal Pasażera. Problemy z intercity.pl i rozklad-pkp.pl [aktualizacja]](https://www.rynek-kolejowy.pl//img/20220505125946portaaallll.JPG_900-528.jpg)
Fot. ms (zdjęcie ilustracyjne)
Siódmy dzień nie działa aplikacja Portal Pasażera, na której PKP Polskie Linie Kolejowe zebrały dla pasażerów kluczowe informacje dotyczące ruchu pociągów. Ale to nie koniec, ponieważ 5 maja zawiesił się także rozkład jazdy na stronach PKP SA, nie można też kupić biletu przez intercity.pl
[aktualizacja]
Krótko po publikacji naszego artykułu Portal Pasażera ponownie stał się dostępny dla pasażerów. Wciąż występują problemy ze stroną rozklad-pkp.pl oraz z zakupem biletów na intercity.pl
Tydzień bez Portalu Pasażera
Minął tydzień od kiedy dane zgromadzone na Portalu Pasażera nie są dostępne dla… pasażerów i wciąż trudno ocenić kiedy sukcesem zakończą się działania prowadzące do reaktywowania podstawowego narzędzia do planowania podróży. Na razie niedostępne są rozkłady jazdy i ich wyszukiwarka, informacje o opóźnieniach pociągów. Już wcześniej PLK wyłączyła lokalizację pociągów na mapie. Czy wyjaśnienia państwowego zarządcy infrastruktury uspokoją klientów?
– Zarządca infrastruktury udostępnia wszystkie informacje, dotyczące rozkładu jazdy, do prezentacji których jest zobowiązany. Specjaliści z PKP Polskich Linii Kolejowych oraz firm zewnętrznych są zaangażowani, aby jak najszybciej przywrócić pełną funkcjonalność strony portalpsazera.pl. Szczegółowo analizowane są wszystkie funkcjonalności systemu – napisał Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK. Nie wiemy więc wciąż co się stało, ani kiedy problemy zostaną zażegnane.
Problem z wyszukiwarką połączeń PKP i stroną Intercity.pl
Co prawda informacje o odjazdach pociągów można jeszcze znaleźć na stronie rozklad-pkp.pl, oraz na jej starszej wersji (old), ale najwyraźniej te wyszukiwarki postanowiły solidaryzować się z Portalem Pasażera i dziś także odmówiły posłuszeństwa.
Zamieszanie związane z wprowadzeniem do sprzedaży tanich biletów PKP Intercity 5 maja doprowadziło natomiast do… braku możliwości zakupu biletów przez stronę intercity.pl To nie pierwsza taka sytuacja, która wynika ze „zwiększonego zainteresowania zakupem biletów” i powtarza się od lat (ostatni raz w czasie majówki). Dotąd spółka nie znalazła na nie skutecznego remedium.
Krótko po publikacji naszego artykułu Portal Pasażera ponownie stał się dostępny dla pasażerów. Wciąż występują problemy ze stroną rozklad-pkp.pl oraz z zakupem biletów na intercity.pl
Tydzień bez Portalu Pasażera
Minął tydzień od kiedy dane zgromadzone na Portalu Pasażera nie są dostępne dla… pasażerów i wciąż trudno ocenić kiedy sukcesem zakończą się działania prowadzące do reaktywowania podstawowego narzędzia do planowania podróży. Na razie niedostępne są rozkłady jazdy i ich wyszukiwarka, informacje o opóźnieniach pociągów. Już wcześniej PLK wyłączyła lokalizację pociągów na mapie. Czy wyjaśnienia państwowego zarządcy infrastruktury uspokoją klientów?
– Zarządca infrastruktury udostępnia wszystkie informacje, dotyczące rozkładu jazdy, do prezentacji których jest zobowiązany. Specjaliści z PKP Polskich Linii Kolejowych oraz firm zewnętrznych są zaangażowani, aby jak najszybciej przywrócić pełną funkcjonalność strony portalpsazera.pl. Szczegółowo analizowane są wszystkie funkcjonalności systemu – napisał Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK. Nie wiemy więc wciąż co się stało, ani kiedy problemy zostaną zażegnane.
Problem z wyszukiwarką połączeń PKP i stroną Intercity.pl
Co prawda informacje o odjazdach pociągów można jeszcze znaleźć na stronie rozklad-pkp.pl, oraz na jej starszej wersji (old), ale najwyraźniej te wyszukiwarki postanowiły solidaryzować się z Portalem Pasażera i dziś także odmówiły posłuszeństwa.
Zamieszanie związane z wprowadzeniem do sprzedaży tanich biletów PKP Intercity 5 maja doprowadziło natomiast do… braku możliwości zakupu biletów przez stronę intercity.pl To nie pierwsza taka sytuacja, która wynika ze „zwiększonego zainteresowania zakupem biletów” i powtarza się od lat (ostatni raz w czasie majówki). Dotąd spółka nie znalazła na nie skutecznego remedium.
Komentarze:
Rozkład jazdy

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |