30 mln zł na przebudowę mostu na Wolin
Jakub Madrjas ⚫ 28.03.2019 ⚫
2,5k

fot. Radosław Drożdżewski (Zwiadowca21), lic. CC
PKP PLK otworzyła oferty w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie prac na moście kolejowym nad rzeką Dziwną, prowadzący ze stałego lądu na wyspę Wolin.
PKP PLK otworzyła oferty w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie prac na moście nad rzeką Dziwną. Prowadzą nim tory linii nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście port. Obecnie z uwagi na zły stan techniczny obiektu (skrajnych poprzecznic) prędkość jest tu ograniczona do V = 20km/h.
Realizacja zamówienia ma na celu osiągnięcie prędkości maksymalnej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla towarowych i zgodności z normami TSI.
Realizacja zadania prowadzona będzie w systemie „projekt i budowa”. Prace mają odbywać się w dwóch etapach – 60 proc. wartości w tym roku, a 40 proc. w roku przyszłym. Przydzielono zamknięcia torowe od 1 kwietnia 2019 r. (co oznacza, że częściowo nie zostanie ono wykorzystane) do 12 grudnia 2019 r. w torze nr 1, oraz od 1 marca 2020 do 30 listopada 2020 r. w torze nr 2.
Oferty otwarto 27 marca. W przetargu zgłosiły się cztery podmioty. Kosztorys spełnia tylko jedna oferta – konsorcjum Intop i Mostostalu Kielce. Opiewa ona na 30,6 mln zł brutto a kosztorys – na 30,75 mln zł brutto. Oferty Porr oraz konsorcjów kierowanych przez Tor-mel i ZRK DOM (spółka własna PLK) przekroczyły budżet zamawiającego.
Realizacja zamówienia ma na celu osiągnięcie prędkości maksymalnej 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla towarowych i zgodności z normami TSI.
Realizacja zadania prowadzona będzie w systemie „projekt i budowa”. Prace mają odbywać się w dwóch etapach – 60 proc. wartości w tym roku, a 40 proc. w roku przyszłym. Przydzielono zamknięcia torowe od 1 kwietnia 2019 r. (co oznacza, że częściowo nie zostanie ono wykorzystane) do 12 grudnia 2019 r. w torze nr 1, oraz od 1 marca 2020 do 30 listopada 2020 r. w torze nr 2.
Oferty otwarto 27 marca. W przetargu zgłosiły się cztery podmioty. Kosztorys spełnia tylko jedna oferta – konsorcjum Intop i Mostostalu Kielce. Opiewa ona na 30,6 mln zł brutto a kosztorys – na 30,75 mln zł brutto. Oferty Porr oraz konsorcjów kierowanych przez Tor-mel i ZRK DOM (spółka własna PLK) przekroczyły budżet zamawiającego.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |