Partnerzy serwisu:

19WE do rewizji

jm, Rynek Kolejowy 09.07.2014 222

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-07-09 13:47:23 Autor: do redakcji
---.17.14.222
SKM w Trójmieście chce s_tra_tować Newag? Proponowałbym poprawić tę literówkę, bo jeszcze ktoś weźmie to na poważnie...
2014-07-09 14:35:47 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
a jakież tam one były nowe, przecież kazdy wie że to były przerobione poczciwe "kibelki"
2014-07-09 14:54:10 Autor: KaMi
---.adsl.inetia.pl
@vvde były nowe. Stare poczciwe kibelki miały oznaczenie 14WE. Ciekawe, kto się zgłosi. I niech wygra lepszy :)
2014-07-09 15:17:31 Autor: .
---.lukman.pl
"19WE są pierwszymi zupełnie nowymi pojazdami eksploatowanymi przez SKM Warszawa. "- to zdanie DROGI AUTORZE jest mijaniem się z prawdą i to na dość znaczącą odległość.
Pragnę przypomnieć, iż pierwszymi FABRYCZNIE NOWYMI ezt'ami eksploatowanymi przez SKMWA były 14WE i NIE BYŁY one przerabiane ze starych "57" bo i takie mity krążyły po sieci.

Z poważaniem...

[Admin: Pojazdy 14WE nie są fabrycznie nowe, posiadają zmodernizowane wózki EN57]
2014-07-09 15:41:24 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
14WE wykorzystały sporo elementów z popożarowych EN57 m. in. wózki i układ napędowy.
2014-07-09 15:42:21 Autor: tubylec
---.subscribers.sferia.net
Według Wikipedii "Zbudowano dziesięć sztuk 14WE, wykorzystując do budowy wózki i instalacje dziesięciu skasowanych zespołów serii EN57"
2014-07-09 17:11:57 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
No niesłychane :) 2,5 miliona złotych za rewizje czterech pojazdów, gdy zazwyczaj za tyle robi się jeden :)
2014-07-09 17:49:51 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Bo wózki i ogólnie podwozie to największy koszt w całym interesie pudło można sobie przerabiać dorabiać kombinować to tak naprawde nie są duże koszty.
2014-07-09 20:14:23 Autor: .
---.lukman.pl
Do Armina:
FORMALNIE są to nowe pojazdy. W razie wątpliwości proszę zadać pytanie przewoźnikowi.
A jeżeli nie są to nowe pojazdy to proszę wskazać,
gdzie były wcześniej eksploatowane niż w SKMWA.
2014-07-09 20:45:07 Autor: zeus04
---.133.22.13
SKM w Trójmieście posiada nowoczesny tabor :) Rozwiązania w asynchronicznych EN57 i 71 nie odbiegają od tych zastosowanych w 19WE.
2014-07-09 21:42:15 Autor: peron7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziki stratować na polu popkorna i pójść do lasu na żołądzia
2014-07-10 03:09:19 Autor: .
---.77.124.96
I nawet producent tych rozwiązań ten sam…
2014-07-10 12:46:16 Autor: sd
---.180.201.194.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post zeus04:
"No niesłychane :) 2,5 miliona złotych za rewizje czterech pojazdów, gdy zazwyczaj za tyle robi się jeden :)
"
P3.
A Gdynia robi to tak, że jak pojazd pojechał, tak wrócił. Podłoga umyta i wózki odmalowane. Drzwi niewyregulowane nawet, kable nie poprawione.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony