10 Dartów odebranych przez PKP Intercity
ms, Rynek-Kolejowy.pl ⚫ 11.01.2016 ⚫
208
Archiwum RK
Komentarze:
2016-01-11 19:23:37 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Fajnie wycyckano brukselkę! :)
2016-01-11 19:26:55 Autor: petarda
---.165.131.25.wireless.dyn.drei.com
Niby dlaczego wycyckano unie? Unia dala I nie ma problemu.
2016-01-11 19:28:27 Autor: analityk pasażer
---.dynamic.chello.pl
Bruksela nawet tego nie odczuła za to pIC wydymał się rękoma POmyjów.Kupiono produkt nie wart swojej ceny w którym nie ma nic przełomowego a parametry nie są lepsze od konkurencji czy od własnych wyrobów Pesy.
2016-01-11 19:46:16 Autor: Chudy z Bydgoszczy
---.static.ip.netia.com.pl
Wspaniałe pociągi, jechałem nim i Pendolino Alstomu razem z tym obcym Flirtem nie dorastają naszemu Dartowi do pięt.
Nasze darty sa piękne, i nowoczesne, a Pendolino któe zakupiło PKP to przestarzała konstrukcja to samo z Flirtami, kupują zachodni sznelc zamiast naszych wspierać.
Cieszę się że nasz poesł lobuje by PKP kupowało tylko w Pesie, już widzę jak cała spółka PKP jeździ na naszych niezawodnych dartach
Nasze darty sa piękne, i nowoczesne, a Pendolino któe zakupiło PKP to przestarzała konstrukcja to samo z Flirtami, kupują zachodni sznelc zamiast naszych wspierać.
Cieszę się że nasz poesł lobuje by PKP kupowało tylko w Pesie, już widzę jak cała spółka PKP jeździ na naszych niezawodnych dartach
2016-01-11 20:22:38 Autor: ED161
---.26.95.72
Kolega jechał dziś Dartem z Katowic do Warszawy. Wszystko niby ok, tylko jakiś facet w zakładowym uniformie ze śrubokrętem co chwilę grzebał w jednej z szafek. Skręcają je jeszcze w trakcie jazdy czy co?
2016-01-11 20:46:31 Autor:
---.google.com
Najzdolniejsi studenci na praktyki do PESA BYDGOSZCZ !
PESA BYDGOSZCZ - MARZENIA POLAKÓW STAJĄ SIĘ RZECZYWISTOŚCIĄ !
PESA BYDGOSZCZ - MARZENIA POLAKÓW STAJĄ SIĘ RZECZYWISTOŚCIĄ !
2016-01-11 20:52:23 Autor: sb
---.dynamic.chello.pl
a gdzie mają "dzioby" ?
2016-01-11 21:08:47 Autor: onerail xd
---.centertel.pl
@sb
To taka inspiracja nowymi Star Warsami.
Chodzi o to żeby Darth Pesus wyglądał bardziej jak Darth Vader czy Darth Kylo Ren ;-)
To taka inspiracja nowymi Star Warsami.
Chodzi o to żeby Darth Pesus wyglądał bardziej jak Darth Vader czy Darth Kylo Ren ;-)
2016-01-11 21:10:57 Autor: rychu
---.hsd1.il.comcast.net
a co z dziwnymi wibracjami , w ktore wpadaja podczas jazdy? czy ten produkt jest w ogole bezpieczny?
2016-01-11 21:17:26 Autor: Jensen
---.internetdsl.tpnet.pl
Czy jedynie petarda na rym forum nie jest idiotą?
2016-01-11 21:26:18 Autor: poe
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Narazie na tym cudzie techniki jeździ serwis Pesy. Tylko ciekawe, co będzie jak skończy się gwarancja i serwis przestanie jeździć? Będzie to samo, co z ED74, czyli będą padać jak muchy i będą stać w krzakach.
2016-01-11 21:44:05 Autor: peron7
---.play-internet.pl
PESA-Pojazdy Experymentalne Strasznie Awaryjne & komp
2016-01-11 21:57:34 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
A kiedy zgodność z TSI?
2016-01-11 22:04:52 Autor: tomtom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@poe
Pesa ma płacone za 15 lat serwisowania Dartów, więc przez ten czas raczej będzie to jeździć.
Pesa ma płacone za 15 lat serwisowania Dartów, więc przez ten czas raczej będzie to jeździć.
2016-01-11 22:39:38 Autor: dróżnik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
O matko jaki kwik i jazgot. Dopuście w końcu do swoich umysłów fakty, że Pesa wszystkie sztuki wyprodukowała, że są po kolei odbierane i te które jeżdżą się dobrze spisują. Czas się z tym pogodzić, że Pesie się udało, ku waszemu nader wyraźnemu niezadowoleniu.
2016-01-11 23:27:57 Autor: Podrozny
---.adsl.inetia.pl
Udało się? Przepraszam, co się udało? Chyba tylko co najwyżej dogadać z PKP, by odbiory miały miejsce na papierze, tak aby nie utracić unijnej kasy. Wszystkie Darty będą jeździć może za miesiąc, a na ostatni dzień 2015 roku to część z nich po prostu była niegotowa, takie są fakty.
2016-01-11 23:42:30 Autor: życzliwy durniom
---.dynamic.chello.pl
Dróżnik jeśli dla Ciebie miarą sukcesu jest fakt,że te byle jakie ezety w ogóle jeżdżą ,te kilka sztuk (a Flirty wszystkie i bez szumu ani piania z zachwytu) to to wypada współczuć. Bo rzecz w tym że Pesa obiecywała całkiem co innego .Prędkość 160-200 km/h lekką konstrukcję nowoczesne materiały itp.W ogóle to miał być pojazd nowej generacji.I gdyby takowy był to nikt by nie zwracał uwagi na opóźnienia produkcji.Ale to nie ma nic wspólnego z pojazdem kolejnej generacji.To jest byle jaki szpetny ezet taki dalekobieżny tramwaj.Nie ma w nim nic lepszego niż w pojazdach konkurencji czy starszych konstrukcjach Pesy.I to jest istota sprawy.Że obiecywano co innego a wyszła mysz.Miał być zapach konwalii a wyszło pierdnięcie pokapustne.I to że jeździ to żaden sukces, EN57 też jeżdżą i to nawet na mrozach .
2016-01-11 23:46:04 Autor: zwalczam glupote
---.dynamic.chello.pl
@Podrozny
Za 3 miesiace nikt nie bedzie o tym poslizgu pamietal IDIOTO.
Tym bardziej za 2, 5, 10 lat.
Za 3 miesiace nikt nie bedzie o tym poslizgu pamietal IDIOTO.
Tym bardziej za 2, 5, 10 lat.
2016-01-12 04:22:15 Autor: Kurski
---.adsl.inetia.pl
Z niezwykłą przyjemnością obserwujemy jak Telewizję Polską opuszczają (lub są wyrzucane na pysk) dziennikarskie hieny.
Czy nie czas by zarządy firm kolejowych zaczęli opuszczać (lub zostali wyrzuceni na pyski) chłopcy z nadania miłośnika zegarków za 40 tysięcy złotych?
Im prędzej zaczniemy sprzątanie tego co pozostawili - tym lepiej dla kolei.
Czy nie czas by zarządy firm kolejowych zaczęli opuszczać (lub zostali wyrzuceni na pyski) chłopcy z nadania miłośnika zegarków za 40 tysięcy złotych?
Im prędzej zaczniemy sprzątanie tego co pozostawili - tym lepiej dla kolei.
2016-01-12 05:31:58 Autor: rencista
---.icpnet.pl
@Kurski
Rozumiem twoje zniecierpliwienie, w końcu po to głosowałeś na prawych i sprawiedliwych, ale nie licz, że się załapiesz. Podział łupów odbywa się w zaciszu gabinetów, nie na forum internetowym.
Rozumiem twoje zniecierpliwienie, w końcu po to głosowałeś na prawych i sprawiedliwych, ale nie licz, że się załapiesz. Podział łupów odbywa się w zaciszu gabinetów, nie na forum internetowym.
2016-01-12 07:23:25 Autor: Alicja.J
---.google.com
PiS niedługo będzie tylko wspomnieniem jak odgrzybiłe starychy wymrą.
2016-01-12 08:07:25 Autor: inzynier
---.146.7.244.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Widze ze hejterzy dalej nie moga przebolec, ze PIC jednak nie straci dofinansowania na Darty. Dupa boli, co? Jednak tradycja bezinteresownej zawisci trzyma sie w narodzie mocno.
2016-01-12 09:34:35 Autor: Coh
---.alfanet24.pl
...Darty jeżdżą i są bardziej komfortowe od Flirtów. Sprawdzone wczoraj na tej samej trasie. Dart "płynie" , Flirt jedzie dosyć twardo i niestety głośniej...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2016-01-12 09:48:24 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Ja narazie Flirty i Darty oglądam tylko z zewnątrz - oba są fajne* i ciche.
* - typowe dla MiKola określenie
* - typowe dla MiKola określenie
2016-01-12 10:46:08 Autor: mediafun
---.play-internet.pl
lepiej niech rzecznik PKP IC napisze że Darta puszczają na trase Wrocław - Ostrów - Łódź- Warszawa - Białystok/Lublin. Wrocław czeka na nowe składy Pesy
2016-01-12 10:53:51 Autor: kolejarz 22
---.free.aero2.net.pl
Co za debil puszcza ezt na dalekobieżną trasę przez cały kraj?Np. z Białegostoku do
B.Białej,czy z Gdyni do Katowic?Tam powinny jeździź składy z przedziałami zapewniajace jakis
komfort i prywatnośc,a te gów...ane darty czy flirty, to owszem,mozna puscic,ale na krótkie trasy, np.
Bydgoszcz-Gdynia,czy Wrocław -Poznań, czy Kraków-Katowice.Ale cóż.Takie debile sa tylko w
IC....
B.Białej,czy z Gdyni do Katowic?Tam powinny jeździź składy z przedziałami zapewniajace jakis
komfort i prywatnośc,a te gów...ane darty czy flirty, to owszem,mozna puscic,ale na krótkie trasy, np.
Bydgoszcz-Gdynia,czy Wrocław -Poznań, czy Kraków-Katowice.Ale cóż.Takie debile sa tylko w
IC....
2016-01-12 11:06:20 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
wrażenia z sobotniej jazdy Dartem do Wisły-niby normalnie a jednak coś zgrzyta,piszczy jakby żle spasowane,nieczynne dwa WC brak wody w umywalce. ustawienie foteli szczególnie w 1 klasie jest fatalne bo przy niedużych w porównaniu do Flirta oknach mamy do dyspozycji 1/2 lub mniej tego okna.tablice informacyjne też nie dorównują tym we Flirtach bo nie zawierają np.prędkości z jaką się poruszamy.czyli z takim polskim Pendolino to świata nie podbijemy
2016-01-12 13:33:42 Autor: Hilary
---.126.37.44
@gustaw dlaczego mam wrażenie, że czytam ten sam tekst w 10 miejscu.
2016-01-12 14:36:41 Autor: Izy
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Na ocenę Dartów należy jeszcze poczekać.
Tym wszystkim, którzy już teraz nie mogą wytrzymać z wychwalaniem zalet produktu Pesy należy koniecznie przypomnieć nieudane ED74. Ten temat jest ciągle wyciszany.
Może ktoś przypomni ile szt zakupiła IC i ile jest dzisiaj w użytkowaniu.
Ja wiem o jednym, kursującym na trasie Kraków - Terespol.
Czy pozostałe dalej stoją na bocznicy koło Kakowa?
Tym wszystkim, którzy już teraz nie mogą wytrzymać z wychwalaniem zalet produktu Pesy należy koniecznie przypomnieć nieudane ED74. Ten temat jest ciągle wyciszany.
Może ktoś przypomni ile szt zakupiła IC i ile jest dzisiaj w użytkowaniu.
Ja wiem o jednym, kursującym na trasie Kraków - Terespol.
Czy pozostałe dalej stoją na bocznicy koło Kakowa?
2016-01-12 14:58:26 Autor: ED74
---.26.95.75
Przypomnijmy, że IC nie zakupiło ani jedneg oezt ED74. Wszystkie pokrętnie wyprowadzono z PKP PR, a dług za kredyt pozostał w PR
2016-01-12 16:01:55 Autor: aVE JAJA
---.opera-mini.net
@inżynier Co z tego że ciemny lud zapomni, ciemny lud nie pamięta co politycy obiecali albo co było wczoraj w Wiadomościach TVP, natomiast ta kompromitacja PESY - całe szczęście że nie katastrofa, bo ta by była gdyby hajs przepadł - już zapisała się na trwałe w historii polskiego przemysłu kolejowego. Tak samo jak homologacja Linków, której jeszcze finału nie znany.
2016-01-12 16:16:58 Autor: gumiś
---.bydgoszcz.hypnet.pl
A Gimbaza to już lekcje ma zrobione???
2016-01-12 16:31:27 Autor: Edi
---.pikonet.pl
@tomtom - serwis przez 15 lat był w cenie kontraktu.
2016-01-12 19:30:35 Autor: gosc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Dziennikarzy mozna wymienic. Nowi zaczna pisac wylacznie o Newagu bo wlasciciel jux wiadrami wazeline leje nowemu rzadowi. Ale branza nie zapomni newagowi donosow i pogrozek. Konieczek sie skompromitowal. W porzadnej firmie juz by go nie bylo.
2016-01-12 19:30:52 Autor: gosc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Dziennikarzy mozna wymienic. Nowi zaczna pisac wylacznie o Newagu bo wlasciciel jux wiadrami wazeline leje nowemu rzadowi. Ale branza nie zapomni newagowi donosow i pogrozek. Konieczek sie skompromitowal. W porzadnej firmie juz by go nie bylo.
2016-01-13 18:46:10 Autor: galileo
---.catv.broadband.hu
No widziłem ostatnio ten pojazd na wschodnim i miny pracowników obsługi,zapytach o ten produkt Pesy.
Niech to szybko stanie gdzieś na boczicy i zarośnie krzekami,bo to ni ładne ni nowoczesne a za tym idzie to pewnie bardzo awaryjne.
Pozdrawiam prawdziwych znawców
Niech to szybko stanie gdzieś na boczicy i zarośnie krzekami,bo to ni ładne ni nowoczesne a za tym idzie to pewnie bardzo awaryjne.
Pozdrawiam prawdziwych znawców
2016-01-13 23:37:08 Autor: Sebastian
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jechałem Dartem z Warszawy do Białegostoku kilka dni temu. I jestem rozczarowany. Na dworzec podjechał pociąg, który wyglądał jak rozbity. Gdzie ten opływowy dziób? W środku jakieś małe okienka oklejone gumą. Nie za bardzo można podziwiać widoki, zwłaszcza w niektórych miejscach. Siedzenia twarde i bez możliwości rozłożenia. Nie to, co w autobusach ZKA z Wawy do Małkinii. Rano można było jeszcze się przespać... Po co palić światło cały dzień w pociągu? Ach tak, rozwiązania "(eko)logiczne"; malutkie okna-więcej prądu na światło. Dalej, gdzie wyświetlana prędkość i droga do kolejnej stacji? Rodacy, stańmy na ziemię. Do polskiego Pendolino mamy jeszcze dłuuuugą drogę.
2016-01-14 01:18:31 Autor: bucafix
---.opera-mini.net
@Alicja.j
Pamiętaj: młodsza nie będziesz. Dla niektórych jesteś starą raszplą.
Pamiętaj: młodsza nie będziesz. Dla niektórych jesteś starą raszplą.
Pesa

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |