Partnerzy serwisu:

Łódź Widzew: Co z przejściem podziemnym?

Transport Publiczny 22.04.2014 250

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2014-04-22 10:28:36 Autor: stary kolejarz
---.4web.pl
I oto mamy typowy przykład jak trudno podjąć decyzję. Nie jest trudno wybudować czy zaprojektować obiekt budowlany jeżeli oczywiście jest wykonywany przez fachowców.
Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej, wszelkiego rodzaju operatów środowiskowych czy geodezyjnych oraz uzgodnienia trwają miesiącami.
Czy ci nasi prezesi, dyrektorzy, inżynierowie kontraktów, urzędnicy itp. nie powinni za takie długie terminy ponosić odpowiedzialności ? Za co oni odpowiadają i biorą pieniądze i to jeszcze niemałe.
2014-04-22 10:42:12 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
PLK robiąc modernizację ma gdzieś pasażerów. na trasie Kraków-Rzeszów cała modernizacja kończy się zmniejszeniem dostępności peronów (trzeba latać naokoło do tunelu, nie robią dojść na perony z 2 stron). nie mówię już o wiatach, które na peronie w dębicy wyglądają jak przystanek komunikacji miejskiej.
2014-04-22 18:02:04 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Na razie to jest próba zrealizowania inwestycji miejskiej za pieniądze kolejowe. Te i podobne prośby żądania powinni sobie zgłaszać do urzędu miasta a nie PLK która nie ma żadnego interesu w tej inwestycji.
2014-04-22 18:55:58 Autor: Leonard
---.dynamic.chello.pl
To jest głupota i krótkowzroczność pekape. Po drugiej stronie jest miejsce na 300 - 400 samochodów. Kto będzie sie z tej strony Łodzi pchał przez Niciarnianą, która będzie robiona przez najbliższe dwa lata, bo widzewską zaraz zamkną. Poza tym ile osób dojeżdża tylko do stacji końcowej ? Masa ludzi wysiada po drodze. Lobby drogowe zaciera ręce.
2014-04-22 18:56:00 Autor: Leonard
---.dynamic.chello.pl
To jest głupota i krótkowzroczność pekape. Po drugiej stronie jest miejsce na 300 - 400 samochodów. Kto będzie sie z tej strony Łodzi pchał przez Niciarnianą, która będzie robiona przez najbliższe dwa lata, bo widzewską zaraz zamkną. Poza tym ile osób dojeżdża tylko do stacji końcowej ? Masa ludzi wysiada po drodze. Lobby drogowe zaciera ręce.
2014-04-22 19:57:44 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
To czysta logika naszych wielkich umysłów.
Ul. Kosodrzewiny i cała północna strona, to wiocha.
Są pola na których możnaby było zbudować spory parking, ale to pola uprawne a nad torami krzaki. Parking? na wozy drabiniaste?
No ci co będą musieli dojechać od strony północnej Łodzi od torów, przejdą horror, lub własnymi kółkami dojadą szybciej, niż już obecnie przebiją się przez zatłoczone ulice, a rozgardiasz i bałagan, destabizacja ruchu drogowego będzie jeszcze większa.
Aby do wiosny (tylko której), bo już należy "chwalić" za zablokowanie łodzi.
Przeżyliśmy potop szwedzki i to też
2014-04-22 23:54:19 Autor: Fry
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ponoc to nie wina PLK. Ponoc Miasto sie zapieralo ze to PLK odmawia zmian. Dopiero jak mieszkancy zapytali kolejarzy okazalo sie ze nikt z nimi nie rozmawial a miasto po prostu sciemialo zeby zbyc mieszkancow. Okazalo sie ze caly ten przejazd od granic miasta do fabrycznej zaprojektowano najnizszym kosztem a miasto sie zgodzilo bez gadania. Ponoc, tak mowia. Liwkiduje sie wiec przejazdy i przejscia nie dajac nic w zamian.

Oprocz tunelu, takze po pn stronie powinien powstac nie tylko parking p+r, ale tez kilka polaczen przez tory. Caly tunel do p+r, a do tego przejazd pod torami tunelem na Niciarnainej i Widzewskiej, oraz estakada Puszkina i Augustow lub Hetmanska yo kompleksowe rozwiazanie na miare miasta a nie wsi.

A tak na prawde to przydalaby sie i droga ktora stalaby sie nowym wlotem do miasta. Rownolegla do torow odciazyla by Rokicinska a w druga strone pozwolila by na unikniecie korkowania Niciarnianej i Kopcinskiego przez jadacych z pn na wsch.

Puszkina powinna sie stac wsch wew obwodnica dzielnic Lodzi a gdyby bylo to mozliwe to nalezaloby ja poprowadzic np poprzez jakis lacznik tak by stala sie tez drugim wylotem ze Zgierza. No ale to juz inna bajka.

To jest szerszy plan, tymczasem juz z kiludziesiecioma metrami tunelu jest problem bo rzaden decydent nie mieszka na Stokach i nie dojezdza do Wawy pociagiem. Teraz gdy wystraczy wykopac row i zalac betonem sie nie da, a co dopiero jak powstana juz tam tory i plot oddzielajacy LKA... W ogole pomijam fakt ze na 400m peronu jeden tunel to jakas porazka, no ale Jak to mowia, Lodz k...! :/
2014-04-29 12:16:46 Autor: Gość
---.bremultibank.com.pl
A kto buduje. PLK czy miasto? Oczywiście, że w Warszawie ich to mało interesuje.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony