Partnerzy serwisu:
Miesięcznik Rynek Kolejowy
„Rynek Kolejowy” dostępny w salonach Empik. ZAPRASZAMY DO LEKTURY

Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:

- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.
NUMER 04/2018
W numerze:
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.
Zapraszam do lektury!
Łukasz Malinowski, redaktor naczelny
Spis treści:

Biznes

Flesz

Wiadomości

Przewozy intermodalne w 2017 r.

Liczba kontenerów na Bałtyku będzie rosnąć. Czy trafią do polskich portów?

Rozmowa z Dariuszem Blocherem, prezesem zarządu Budimex SA

Rozmowa z Jackiem Krupińskim i Andrzejem Śliwińskim z Dyrekcji Kolejowej Strabaga

Litewska spółka VLRD wchodzi na polski rynek napraw lokomotyw

Grupa PKP otworzyła wystawę na obchody Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych

Raport

Brakuje maszynistów. Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?

Młodych maszynistów jest coraz więcej

ŁKA: Wiemy, jak przyciągać pracowników

Trzeba uprościć zatrudnianie pracowników

Infrastruktura

Międzynarodowe koleje dużych prędkości

Koleją prawie na plażę?

Pasażer

Pociągiem przez serce Mazur?

Zintegrowany Transport

Bilet miejski odejdzie do lamusa? Miasta stawiają na karty płatnicze

Rynek tramwajowy: Rok 2017 upłynął pod znakiem składania zamówień

Tabor i Technika

Griffiny odjechały Lotosowi

PKP LHS otworzył nowy LCS Zamość Bortatycze

Prawo i polityka

Forum Bezpieczeństwa Kolejowego w cieniu tragedii pod Opolem

Felieton

Rola klamki w bezpieczeństwie i wizerunku kolei

Tramwaj dwusystemowy w Nordhausen

Historia

Mało znana koncepcja warszawskiej SKM – cz. II

Formularz zamówienia

Formularz został wysłany.

Formularz zamówienia

Niepoprawny format: Imie i Nazwisko
Niepoprawny format: Telefon
Niepoprawny format: Email
Niepoprawny format NIP

Adres do wysyłki:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj

Adres do faktury VAT:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj
Kliknięcie przycisku Wyślij jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
STARSZE NUMERY
Najnowsze wiadomości

POKAŻ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5