NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Zejście na Gdańsk Oliwę wypięknieje

| Witold Urbanowicz 27.10.2016 1

Zejście na Gdańsk Oliwę wypięknieje
mat. PKP SA
PKP SA prowadzą przetarg na przebudowę zejścia do tunelu stacji Gdańsk Oliwa od strony Droszyńskiego. Projekt przewiduje nowe schody, pochylnię, uporządkowanie zieleni i ogród skalny. Prace mają zostać zrealizowane do końca kwietnia 2017 r.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa zejścia do tunelu stacji PKP Gdańsk Oliwa od strony ulicy Droszyńskiego, służącego też jako piesze połączenie dwóch części Oliwy. Zejście jest zaniedbane – balustrady przy pochylni są wybrakowane, a nawierzchnia jest ułożona z wyślizganej kostki kamiennej. Powierzchnia placyku między zejściem a przystankami autobusowymi były wielokrotnie łatane płytami chodnikowymi o różnych kształtach. Dodatkowo przestrzeń obudowana jest niskiej jakości pawilonami handlowymi.

Zejście ma zostać zaadaptowane do obowiązujących przepisów. Projektanci z biura architektonicznego Rąbalska Rąbalski przewidują realizację chodnika ze schodami i pochylni z parterami kwiatowymi i parkiem skalnym, z zachowaniem zdecydowanej większości zielenią. Staną też ozdobne graniastosłupy w czterech odcieniach intensywnej czerwieni.

Termin składania ofert mija 24 października br. O wyborze zadecyduje cena. Zgodnie z dokumentacją zejście ma zostać przebudowane do końca kwietnia 2017 r.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Gdańsk (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Gdańsk (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS