NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym

| Jakub Madrjas 22.09.2016 52

Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Fot. RK
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Z Baku do Stambułu w komfortowym wagonie sypialnym
Dziś (22 września) na targach Innotrans Stadler zaprezentował luksusowy wagon sypialny pierwszej klasy, zbudowany dla Kolei Azerbejdżańskich (ADY). Dziesięciowagonowe pociągi z nowych wagonów Stadlera będą obsługiwać bardzo długą trasę pomiędzy stolicami Azerbejdżanu, Gruzji i Turcji.
Dzięki podpisanemu w 2014 roku kontraktowi Stadler wszedł na azerbejdżański rynek kolejowy (dopiero później podpisano umowę na dostawę piętrowych Kissów). Zamówienie obejmuje dostawę 30 wagonów, z których złożynych zostanie dziesięć zestawów do obsługi trasy Baku-Tbilisi-Kars-Stambuł. W każdym znajdzie się jeden wagon pierwszej klasy, sześć drugiej klasy, jeden mieszany, jeden specjalnie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wagon restauracyjny. W sumie zestaw zaoferuje 257 łóżek.

Zaprezentowany na targach w Berlinie wagon jest pierwszym, który wybudowano w ramach tego zamówienia. To oczywiście jeden z wagonów pierwszej klasy. Charakteryzuje się wysokim komfortem - w każdym przedziale oprócz dwóch rozkładanych łóżek znajdziemy dodatkowy fotel, telewizor, gniazdka i łazienkę z prysznicem. Wagony wyposażone są we własne awaryjne źródło energii (agregaty spalinowe).

Prędkość maksymalna, z jaką będą mogły być ciągnięte wagony dla Kolei Azerbejdżańskich to 160 km/h. Ich konstrukcja została wykonana nie z tradycyjnej stali, a z aluminium, co jest charakterystyczne dla szwajcarskiego producenta. Wózki wyposażono w możliwość zmiany rozstawu kół z 1520mm na 1435mm. System zmiany rozstawu planowany jest do budowy w gruzińskim Achalkalaki. Pojazdy spełniająteż  skrajnię UIC.

Kontrakt przewiduje zakończonie dostaw w połowie przyszłego roku i zawiera opcję na dodatkowe 70 wagonów. W ramach umowy Stadler dostarczy części zapasowe i przeszkoli załogi ADY z zakresu obsługi technicznej.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Baku (4)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Baku (4)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS