NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Wykonawcy czekają na LCS Łuków

| mg, Rynek Infrastruktury 02.09.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-09-02 23:33:33 Autor: zdziwko
---.radom.vectranet.pl
\"Z powodu dużego zainteresowania firm wykonawczych\" - cóż za ciekawa figura retoryczna ;)
A może RK poda ile złożono pytań do nieprecyzyjnych, idiotycznych, niezgodnych z przepisami, warunków PFU i SIWZ??????
A potem będą się natrząsać jacy to Wykonawcy są upierdliwi bo śmią upominać się o kasę za roboty dodatkowe :/
2011-09-03 10:14:48 Autor: PLK-owiec
---.adsl.inetia.pl
@zdziwko
popieram! tyle lat już PLK i jej władcy prowadzą projekty modernizacyjne, że aż trudno uwierzyć, że jest coraz gorzej. Jeszcze 5-6 lat temu wszystko szło jakoś, a teraz \\\"poprawili\\\" i zbudowali \\\"wzorcowy siwz\\\", który ich zdaniem chroni im dupska z każdej strony. Tylko zapomnieli o idiotyzmach niezgodnych z prawem tak zamówień, jak i kc. popatrz na karuzelę stanowisk i kolejne pseudoreorganizacje dla pokrycia błędów i zaniechań. I Pan za to płaci i Pani płaci i wszyscy płacimy... a burdel coraz większy! po co takie wielkie projekty? małe jest piękne, tylko trzeba to skoordynować!
2011-09-03 12:37:00 Autor: student
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Problem SIWZa na LCS Łuków jest taki, iż był on pisany ok. 2006 roku. Plce kasy trochę zostało to stwierdzili, że na szybko może da się jeszcze zrobić i ten projekt w perspektywie finansowej 2007-2011. No i wzięli, odkurzyli...a teraz mają problem. I będzie on jeszcze większy na etapie robót, bo panowie dyrektorzy na zakładach mają zupełnie inne wymagania niż te zapisane w SIWZ...
2011-09-03 17:31:54 Autor: kolejarz_
---.play-internet.pl
Nikogo nie będą obchodziły wymagania przekraczające SIWZ. Jesli chca się spotkać w sądzie i nie rozliczyć się do końca 2015, to trudno.
2011-09-08 16:29:07 Autor: Maciek z Lublina
---.nplay.net.pl
Mam takie pytanie : Ile kolejowej trzydziestki miałoby być zrobione przy okazji przerobienia stacji Łuków pod kątem działania LCS?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS