NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Wolontariusze remontowali Koszalińską Kolej Wąskotorową

| TMKW, Rynek Kolejowy 13.03.2016 44

Wolontariusze remontowali Koszalińską Kolej Wąskotorową
Fot. Paweł Gajdzica
Wolontariusze remontowali Koszalińską Kolej Wąskotorową
Wolontariusze remontowali Koszalińską Kolej Wąskotorową
Wolontariusze remontowali Koszalińską Kolej Wąskotorową
Wolontariusze remontowali Koszalińską Kolej Wąskotorową
Wolontariusze remontowali Koszalińską Kolej Wąskotorową
Wolontariusze remontowali Koszalińską Kolej Wąskotorową
W sobotę 5 marca 2016 r. wolontariusze Towarzystwa Miłośników Koszalińskiej Wąskotorówki po raz kolejny remontowali torowisko kolejowe. 
Jak informuje TMKW, tym razem wolontariusze wymienili 30 podkładów na odcinku między poligonem a wsią Bonin. Przy okazji wymieniono również jedną szynę oraz wyprofilowano podtorze. To ostatnie ma znaczenie dla właściwego odpływu wody pochodzącej z opadów, gdyż jej zaleganie na torowisku wpływa na skrócenie żywotności drewnianych podkładów. W pracy wykorzystano aż dwa pojazdy trakcyjne: drezyna dowoziła podkłady, narzędzia i wolontariuszy, zaś lokomotywa przyjechała z wagonem-transporterem i szynami.

Od początku roku wolontariusze wyremontowali już 60 metrów torowiska i wymienili 90 podkładów oraz wyprofilowali 40 metrów podtorza. Prace odbywają się dzięki wsparciu darczyńców, o co TMKW apeluje. 
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Koszalin (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Koszalin (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS