NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Warszawskie tramwaje pojadą szybciej?

| Witold Urbanowicz 17.05.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2012-05-17 10:28:38 Autor: Maciek
---.50.108.98
Fajne zdjęcie. Widać, jak tramwaje w Warszawie toną w morzu asfaltu.
2012-05-17 10:35:02 Autor:
---.torun.mm.pl
...i osłona ostatniego wózka chyba odpadła... ale to w końcu PESA :P
2012-05-17 11:47:05 Autor: eee
---.centertel.pl
^^: stare zdjęcie już dawno nie odpadają bo wymieniono na mocniejsze i dodatkowo zwężone u dołu. Ich odpadanie nie do końca było z winy producenta - jak się zaczepia o wysepki albo odgarnia nimi śnieg to można je urwać.
2012-05-17 12:59:20 Autor: hondi
---.153.225.190
koleś bez podpisu
pierwsze osłony były u dołu ciut szersze a torowiska zimą były nieodśnieżane. Twoje komentarze to jedno wielki gie bez podpisu. Swingi super się sprawdzają w Warszawie i przyjemnie się nimi podróżuje.

a co do asfaltu to tak, w Warszawie to jest jakaś plaga, horror i bezmyślność z głupotą. Pół biedy skrzyżowania, ale po jakiego grzyba całe miasto jest w asfalcie - odcinki na Jerozolimskich, Filtrowa, Nowowiejska, Młynarska, Wolska, cały most Poniatowskiego ...kretynizm z debilizmem. Jak przyjdzie do wymiany szyn to zrywanie asfaltu, kucie betonu ... przecież takie miejsca to się proszą o węgierską płytę. Przy wymianie wyjmuje się tylko szynę z rowka i wstawia nową - żadnego przykręcania, podkładów, betonu, asfaltu. to co się w Warszawie obserwuje to istna makabra gdzieniegdzie, robi się dużo ale na odczep, po taniości.
2012-05-17 20:33:02 Autor: K
---.180.165.10
@hondi

przyjemnie się podróżuje, pod warunkiem że jest późno wieczorem albo w dzień wolny

w normalnych warunkach nie ma się czego trzymać ani jak przejść (idiotyczne skośne siedzenia)
2012-05-17 21:11:21 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
Potwierdzam, że z trzymaniem jest kiepsko. Drążki pod sufitem są za szeroko rozstawione więc osoba znajdująca się pośrodku przejścia nie ma szans na dosięgnięcie poręczy (pasków) chyba, że ma >190 cm wzrostu.
Niech Pesa zmierzy rozstaw drążków w tramwajach 105 czy 123. Są ok. 20-30 cm bliżej siebie niż te w Pesie.
2012-05-18 00:18:18 Autor: Mokotowianin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak na mój słuch to Pesy są niestety głośniejsze. Tzn. cichszy jest sam napęd, ale potężniejsze dudnienie - ciężko coś poradzić na to, że nowe tramwaje są trochę cięższe od starych, a mają mniej wózków i przez to większy nacisk na oś.
Popieram też z tym asfaltem - lepiej trawę sadzić. Ĺťeby chociaż na Poniatoszczaku karetki mogły wjechać albo autobusy. Ale nie, jak na złość wymyślili sobie wysoki krawężnik...
2012-05-19 15:45:33 Autor: konradzet
---.245.213.9
Na trasie Rondo Waszyngtona - Rondo DeGaulle\\\'a tramwaj wlecze się niemiłosiernie - idiotyczne zwolnienie do 20 nad Powiślem (podczas remontu źle wyciszono wiadukt). Na szczęście autobusy na tej trasie urządzają sobie prawdziwe rajdy i z Saskiej do centrum można poza godzinami szczytu dojechać w 15 min. Między Nowym Światem a Marszałkowską zawsze tłok więc tu tramek miałby sens ale i tak wolę autobusem jechać do Centralnego.
2012-05-21 14:18:27 Autor: G
---.internettv.atman.pl
Akurat krawężnik na Poniatoszczaku (i całych Alejach) jest tak obliczony, by karetki mogły wjechać - i wjeżdżają, ale jednocześnie zachowane jest wyraźne wydzielenie torowiska. Jak się nie wydzieli torowiska i zrobi wjazd \"na zero\", to zaczyna się cwaniakowanie - widać to na Wolskiej czy al. Solidarności.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS