NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Warszawa nie rezygnuje z metra na Gocław mimo tramwaju

| Witold Urbanowicz, Transport-Publiczny.pl 07.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-07-07 13:47:51 Autor: szparag
---.static.chello.pl
W Warszawie (według władz miasta) metro będzie uzupełnieniem tramwaju!!!
2015-07-07 13:55:40 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
Warszawa mysli jak Berlin. BRAWO !!!
Np. Z Alexanderplatz w kierunku dworca Hbf mozna dojechac rownolegle
S-Bahn, pociagi RE, Autobusy tramwajem oraz niebawem rowniez metrem.

Jesli chodzi o linie metra, bo Linia U2 bedzie rownolegla do nowo budowanej linii U5. Odleglosc 2 linii bedzie wynoscic 500 m. Zatem pasazerwonie bedza miec do wyboru 2 linie metra + Tramwaj+ pociagi RE oraz linie S-Bahn.


@ szparag,
im wiecej linii rownoleglych do siebie na glowym trasie transportowym, tym mniejszy tlok, a poza tym w przypadku remontu lini, czy ulicy, zawsze jest rownolegla inna linia.
2015-07-07 22:23:47 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Ale HGW i Wojciechowicz zadecydowali, że linia metra z Gocławia
ma przekolendować Grochów by potem wypluć wszystkich
przy Stadionie.
A tam przebieżka po schodach w górę i na dół, a potem martwcie
się sami jak się dostać do nabitych po brzegi pociągów linii II.

III linia powinna biec równolegle do Alej Jerozolimskich w sporej
od nich odległości, a krzyżować się z linią I na Stacji Wilcza (C12),
którą w końcu TRZEBA BĘDZIE WYBUDOWAĆ.
Takie były pierwotne założenia.
Skierowanie linii III do Stadionu to durne komunistyczne oszczędności.
2015-07-10 19:19:16 Autor: Miolf
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziura zawsze będzie dziurą. Choćbyście nie wiadomo ile tuneli pokopali.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS