NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Warszawa nie rezygnuje z metra na Gocław mimo tramwaju

| Witold Urbanowicz, Transport-Publiczny.pl 07.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-07 13:47:51 Autor: szparag
---.static.chello.pl
W Warszawie (według władz miasta) metro będzie uzupełnieniem tramwaju!!!
2015-07-07 13:55:40 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
Warszawa mysli jak Berlin. BRAWO !!!
Np. Z Alexanderplatz w kierunku dworca Hbf mozna dojechac rownolegle
S-Bahn, pociagi RE, Autobusy tramwajem oraz niebawem rowniez metrem.

Jesli chodzi o linie metra, bo Linia U2 bedzie rownolegla do nowo budowanej linii U5. Odleglosc 2 linii bedzie wynoscic 500 m. Zatem pasazerwonie bedza miec do wyboru 2 linie metra + Tramwaj+ pociagi RE oraz linie S-Bahn.


@ szparag,
im wiecej linii rownoleglych do siebie na glowym trasie transportowym, tym mniejszy tlok, a poza tym w przypadku remontu lini, czy ulicy, zawsze jest rownolegla inna linia.
2015-07-07 22:23:47 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Ale HGW i Wojciechowicz zadecydowali, że linia metra z Gocławia
ma przekolendować Grochów by potem wypluć wszystkich
przy Stadionie.
A tam przebieżka po schodach w górę i na dół, a potem martwcie
się sami jak się dostać do nabitych po brzegi pociągów linii II.

III linia powinna biec równolegle do Alej Jerozolimskich w sporej
od nich odległości, a krzyżować się z linią I na Stacji Wilcza (C12),
którą w końcu TRZEBA BĘDZIE WYBUDOWAĆ.
Takie były pierwotne założenia.
Skierowanie linii III do Stadionu to durne komunistyczne oszczędności.
2015-07-10 19:19:16 Autor: Miolf
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziura zawsze będzie dziurą. Choćbyście nie wiadomo ile tuneli pokopali.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS