NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)

| Michał Szymajda 19.09.2016 84

Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
EC250 Giruno dla Kolei Szwajcarskich prezentuje Stadler Fot. Rynek Kolejowy
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Velaro dla Turcji i Giruno dla Szwajcarii na targach Innotrans 2016 (zdjęcia)
Na targach Innotrans 2016 w Berlinie pokazano dwa pociągi dużych prędkości. Pierwszy to Siemens Velaro przeznaczony dla Kolei Tureckich, drugi to Stadler EC250, przeznaczony jest do kursowania w Tunelu Gotarda.
To pierwsza publiczna prezentacja EC250, który otrzymał nazwę Giruno. W każdym z pojazdów do ich dyspozycji będą 403 miejsca siedzące: 117 w klasie pierwszej i 286 w klasie drugiej, a także 17 miejsc w wagonie restauracyjnym. Pociągi będą kursować na trasach transalpejskich w relacji Zurych – Mediolan, a później także w relacji Frankfurt – Mediolan z wykorzystaniem najdłuższego na świecie tunelu kolejowego pod Przełęczą św. Gotarda. Rozwiną prędkość do 250 km/h. Co istotne – pojazd jest niskopodłogowy. Więcej na jego temat piszemy tutaj.

Siemens Velaro pokazywany na Innotrans jest z kolei jednym z siedmiu składów zespolonych dla Kolei Tureckich. Koleje Tureckie (TCDD) złożyły zamówienie na siedem pociągów dużych prędkości Velaro w 2013 roku. Kontrakt o wartości 285 mln euro objął dostawę pojazdów oraz siedmioletnie utrzymanie. Pociągi Velaro D zamówione przez Koleje Tureckie przewożą 519 pasażerów i osiągają prędkość eksploatacyjną 300 km/h. Pociągi mają być użyte do obsługi linii KDP Ankara – Konya oraz Ankara – Istambuł.

Więcej zdjęć taboru wystawianego na Innotrans 2016 można obejrzeć tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS