NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Vectrony dla szwedzkich kolei

| inf. prasowa 17.03.2017 0

Vectrony dla szwedzkich kolei
fot. Siemens
Hector Rail, spółka kolejowa ze Szwecji zamówiła 15 lokomotyw Vectron napędzanych prądem przemiennym. Dostawy mają rozpocząć się wiosną 2018 roku. To już drugie zlecenie na lokomotywy Siemensa dla szwedzkiej kolei.
Hector Rail to niezależny operator kolejowy dla europejskiego rynku transportu kolejowego z siedzibą w Szwecji. Firma zajmuje się transportem ciężkich produktów przemysłowych, a także intermodalnym transportem w ruchu towarowym i pasażerskim dla firm.

Flota Hector Rail obejmuje 75 lokomotyw, które łącznie przebywają ponad siedem milionów kilometrów rocznie. Początkowo Hector Rail zamówił pięć lokomotyw Vectron Siemensa w lipcu 2016 r. Zamówienie zawierało opcję na kolejne 15 lokomotyw tego typu, które właśnie zostały zamówione.

Rozpoczęcie dostaw planowane jest wiosną 2018 r. Wszystkie lokomotywy będą miały maksymalną moc o wartości 6400 KW i prędkość 200 km/h. Lokomotywy Vectron AC wyposażone są w europejski system sterowania pociągiem (ETCS), a także system sterowania pociągiem ATC2-STM. Pojazdy będą wykorzystywane do przewożenia ciężkich ładunków i transportu drewna w Szwecji i Norwegii. W celu połączenia krótkich odcinków bez linii napowietrznych, lokomotywy zostaną wyposażone w moduł zasilania Diesla z pilotem radiowym na pokładzie.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Szwecja (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Szwecja (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS