NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Tuchów z dworcem do remontu

| Witold Urbanowicz 10.01.2017 4

Tuchów z dworcem do remontu
Dworzec w Tuchowiefot. Muri, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimedia commons
PKP SA prowadzą przetarg na przeprowadzenie remontu zabytkowego dworca w Tuchowie, leżącym w województwie małopolskim. Prace potrwają ok. pięć miesięcy.
Małopolski Tuchów leży przy linii kolejowej nr 96 z Tarnowa do Nowego Sącza i Leluchowa. Uruchomiono ją wraz z budynkiem dworca, w 1876 r. Obiekt reprezentuje styl architektoniczny typowy dla monarchii austro-węgierskiej. Na przestrzeni lat budynek, wpisany do rejestru zabytków, zatracił wiele z detali architektonicznych. Elewację przykryto tzw. barankiem.

Przedmiotem przetargu prowadzonego przez PKP SA jest wykonanie remontu elewacji, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana pokrycia dachu budynku stacji Tuchów. Dokładny, zatwierdzony zakres prac przewiduje izolację fundamentów, osuszenie piwnic, rekonstrukcję elementów dekoracyjnych i ceglanej elewacji, konserwację kamiennego cokołu, odtworzenie historycznej formy stolarki okiennej i drzwiowej, konserwację drewnianej klatki schodowej, a także remont dachu. Obecnie hol i poczekalnie zajmowane są przez zakład pogrzebowy.

Termin składania ofert mija 23 stycznia. Jedynym kryterium wyboru jest cena. Prace mają być wykonane w terminie pięciu miesięcy od przekazania terenu robót.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Małopolskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Małopolskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS