NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)

| ms, rynek-kolejowy.pl 23.09.2015 0

Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Fot. rynek-kolejowy.pl
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
Trako 2015. KZN Bieżanów pokazały jak działa Switcher (zdjęcia)
KZN Bieżanów zaprezentowały możliwości swojego najnowszego produktu: wagonu do transportu i szybkiego montażu rozjazdów. Zainteresowanie nowatorskim systemem było bardzo duże. 

Cała operacja zdjęcia i posadowienia rozjazdu na torach wystawowych Trako, trwała zaledwie kilkanaście minut i była obsługiwana przez 4 osoby. Dwie z nich zabezpieczały rozjazd, kolejne dwie były operatorami podnośników sterowanych zdalnie. Szybkość operacji robi wrażenie i zaskoczyła obserwujących, których wokół produktu KZN zebrała się ponad setka. Znaczną ich liczbę stanowili obcokrajowcy, których KZN również stara się zainteresować systemem.

Wymiana rozjazdów szybsza ze Switcherem

Switcher to opracowany przez KZN pojazd szynowy o długości 27,5 metra zintegrowany z dźwigiem oraz modułami mocowania na platformach i usztywnienia rozjazdów podczas załadunku i rozładunku. Wagon umożliwia przewóz wszystkich typów rozjazdów, także tych o promieniu 1200 m. System pozwala skrócić czas zabudowy rozjazdów aż czterokrotnie.

Korzyść dla zarządcy i pasażera

Przy tej skali modernizacji, jaką prowadzi PKP PLK, oszczędność czasowa dzięki zastosowaniu Switchera będzie olbrzymia. To korzyść nie tylko dla zarządcy infrastruktury, ale także dla pasażerów, bo dzięki zastosowaniu systemu możemy skrócić czas zamknięcia torowego nawet do dwóch nocy – powiedział podczas prezentacji Ryszard Leszczyński, prezes zarządu KZN Bieżanów.

Obecnie KZN Bieżanów we współpracy z Instytutem Kolejnictwa zakończyły proces badań wagonu Switcher. Ostatnie badania były prowadzone na hamowni IK, na odcinkach testowych w Żmigrodzie, pod Olsztynem i na linii 98 Grybów – Ptaszkowa.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS