NUMER 01/2018
NUMER 01/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej a CPK
szukaj
Śledź nas:

Szykuje się wymiana szyn na Nadodrzance na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn

| Martyn Janduła 11.09.2017 37

Szykuje się wymiana szyn na Nadodrzance na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn
Fot. A.Savin, CC BY-SA 3.0
Polskie Linie Kolejowe chcą zlecić wymianę nawierzchni kolejowej na kolejnym odcinku Nadodrzanki. Tym razem prace mają objąć odcinek Drzeńsko – Kostrzyn.
Wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn to przedmiot ogłoszonego przez PKP Polskie Linie Kolejowe postępowania przetargowego. Prace zlecone będą w ramach większego projektu o nazwie „Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822”

Wybuduje od razu

Wartość pełnego zamówienia oszacowano na 183,3 mln zł brutto. Zamawiający zleci wykonanie robót budowlanych wraz z elementami do projektowania obejmującymi swoim zakresem wymianę nawierzchni. W formule „buduj” wykonana zostanie kompleksowa wymiana nawierzchni torowej wraz ze wzmocnieniem podtorza w torze 1 w km 228,900 – 254,305 oraz w torze nr 2 w km 238,261 – 247,930, wymiana szyn wraz z przytwierdzeniem w torze nr 1 w km 254,807 – 255,040.

Wykonawca przebuduje także 10 peronów na stacjach Kowalów, Laski Lubuskie, Ługi Górzyckie i na przystankach osobowych Radów, Górzyca wraz z oświetleniem i kanalizacją teletechniczną. Wszędzie znajdą się perony jednokrawędziowe zewnętrzne przy torach nr 1 i 2. Prace obejmą także wymianę 28 szt. rozjazdów oraz likwidację 15 szt., rewitalizację dziewięciu przejazdów kolejowych i 23 przepustów. Wymianie ulegnie część słupów trakcyjnych i osprzęt sieci trakcyjnej. Przebudowie poddane zostaną urządzenia srk na st. Kowalów, Laski Lubuskie, Ługi Górzyckie, p. odg. Chyrzyno oraz blokady liniowej na odcinku Kowalów – Chyrzyno.

Najpierw zaprojektuje

Dla drobnej części prac wykonawca będzie musiał jednak najpierw wykonać projekt, zanim przystąpi do ich wykonania. Dotyczy to wykonania prac na trzech obiektach inżynieryjnych. Prace dotyczą wiaduktu w km 245,820 i 246,229 oraz mostu w km 246,027. Wykonawca opracuje najpierw dokumentację projektową, potem wykonawczą dotyczącą trzech obiektów inżynieryjnych. W końcowej fazie potrzebna będzie dokumentacja powykonawcza.

Wszystkie prace zakończyć mają się do 15 grudnia 2018 roku. Listę oferentów powinniśmy poznać 17 października. Oferty oceniane będą pod kątem ceny (60%) oraz zadeklarowanego terminu realizacji (40%).
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Lubuskie (316)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Lubuskie (316)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2018
NUMER 01/2018
Tematem numeru jest przyszłość polskich kolei i ich miejsce w planie transportowym, jaki w związku z podjęciem decyzji o budowie Centralnego Portu Lotniczego przygotował rząd. Sporo miejsca poświęcamy na rozmowy z przedstawicielami czołowych firm z branży kolejowej: Siemensa, KZN Bieżanów, Cargounit. Rozmawiamy też o przyszłości kolei na Pomorzu – z Ryszardem Świlskim, członkiem zarządu województwa pomorskiego. Również o przyszłości transportu w aglomeracji warszawskiej rozmawiamy z prezes Krystyną Pękałą, kierującą stołeczną SKM-ką.

Sporo miejsca poświęcamy problemom transportu towarów. Piszemy np. o najnowszych wynikach PKP Cargo i nielicznych inwestycjach w spółce, rozmawiamy z Radimem Paigerem, kierującym polskim oddziałem producenta taboru Legios Loko, o potencjalne polskiego rynku.

Warto przeczytać obszerny tekst na temat najnowszego produktu Alstomu – pociągu na wodór, a także rozmowę z Leszkiem Miętkiem na temat poziomu bezpieczeństwa przewozów w Polsce. Analizujemy też wdrożony właśnie rozkład jazdy pociągów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS