NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK

| inf. prasowa 01.03.2017 0

System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
fot. Voestalpine
System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
System liczenia osi UniAC1 na sieci PKP PLK
Ponad 600 punktów liczących opartych na systemach liczenia osi UniAC1 produkcji firmy voestalpine SIGNALING Sopot (dawniej voestalpine TENS) dostarczono i wbudowano na sieci PKP PLK S.A. do końca 2016 roku.
Systemy liczenia osi UniAC1 służące do kontroli niezajętości torów i rozjazdów zarówno na szlakach jak i na posterunkach ruchu oraz stacjach kolejowych zabudowano do tej pory m.in. na liniach kolejowych nr 202 odcinek Lębork – Świdwin, nr 132 odcinek Błotnica Strzelecka – Tarnów Opolski oraz posterunkach i stacjach Bydgoszcz Główna, Skarżysko – Kamienna, Libiąż, Platerów, Brzoza Bydgoska, Września, Wrocław Zachodni, Smolec. System UniAC1 z powodzeniem współpracuje także z urządzeniami blokady linowej m.in. na linii nr 131 odcinek Ponętów – Dąbie. Dostarczane rozwiązania są wykonane „pod klucz” w kompletnych szafach wyposażonych w układy zasilania i podtrzymania podwyższającymi jakość i niezawodność systemów. W ramach dostaw wielokrotnie zabudowano komputerowe pulpity do zerowania będące częścią urządzenia. Każdy system wyposażony jest również w wbudowany system monitoringu pozwalający na bezpieczną diagnostykę zdalną systemu. W ramach zrealizowanych projektów system liczenia osi UniAC1 został również zintegrowany z komputerowo-przekaźnikowymi urządzeniami sterowania ruchem kolejowym na stacjach Karwice, Brzoza Bydgoska i Libiąż.

voestalpine SIGNALING Sopot (dawniej voestalpine TENS) dostarcza kompleksowy zakres usług w zakresie produkowanych urządzeń srk począwszy od wsparcia w procesie sprzedaży, przygotowania projektów, poprzez dostawy kompletnie zmontowanych i wstępnie uruchomionych szaf w konfiguracji zgodnej z projektem, nadzór nad zabudową i uruchomieniem na obiekcie, szkolenia i serwis posprzedażny oparty na sieci placówek terenowych na terenie całego kraju.

Do grona firm, które dostarczyły do tej pory urządzenia wyprodukowane w całości w siedzibie firmy w Sopocie należą Kombud S.A., ATE Zbąszyń, Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego i Kolejowego Sp. z o.o., SKANSKA S.A., BWP Sabel, Nakar, KZA Lublin, ZAIT Gdynia oraz FIMA Polska.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (348)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (348)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS