NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)

| Michał Szymajda 21.10.2016 97

Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia) Fot. Patryk Farana/Pesa
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Sundeck z Pesy i Griffin z Newagu z nagrodami Dobry Wzór 2016 (zdjęcia)
Dwa pojazdy kolejowe wyprodukowane w zakładach polskich producentów taboru zostały nagrodzone przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. To jedne z najważniejszych wyróżnień w kraju dla projektantów produktów użytkowych.
– Do konkursu zgłoszono w tym roku 222 produkty i usługi. To najwięcej w historii konkursu! Konkurs dynamicznie się rozwija, w tym roku poszerzyliśmy zakres konkursu o dwie nowe sfery: Transport i Komunikacja oraz Moda i Akcesoria – powiedziała Katarzyna Rzehak, dyrektor kreatywna IWP i przewodnicząca jury konkursu.

"Efektywny, ładny produkt"

Wspólne dzieło projektantów bydgoskiej firmy: Bartosz Piotrowskiego, Mariusz Gorczyńskiego i Wojciecha Reszety zostało docenione przez jurorów, którzy – jak czytamy w informacji IWP – „zwróciło uwagę na fakt, że push-pull Sundeck Pesy to najbardziej uniwersalny i najefektywniejszy jak dotąd polski skład wagonów odpowiadający na potrzeby komunikacyjne miast”. Jury doceniło całościowe rozwiązania funkcjonalne wnętrza wagonów, spełniające wszystkie normy ergonomiczne.

To nie pierwsze wyróżnienie dla Pesy w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. – By nie sięgać daleko w historię, przypomnijmy, że tylko w ostatnich latach lokomotywa „Gama” została uznana za Dobry Wzór 2013, w roku ubiegłym tytuł ten otrzymał tramwaj „Krakowiak” – powiedział Maciej Grześkowiak, rzecznik prasowy Pesy.

Dwie nagrody dla Newagu

Jury konkursu wyróżniło także lokomotywę Griffin, produkowaną przez Newag. W uzasadnieniu IWP podał, że "doceniono nie tylko bardzo nowoczesny system diagnostyki pokładowej z pełną informacją wizualną i modułem rejestracji danych jaki zastosowano w lokomotywie Griffin, ale także zwrócono uwagę na konkurencyjność jej ceny w stosunku do światowej konkurencji jak i wyjątkowo estetyczny i nowoczesny look korpusu".

Lokomotywa elektryczna E4MSU Griffin zdobyła także nagrodę specjalną Ministerstwa Rozwoju "Wzór Roku 2016" dla najlepszego polskiego produktu, zaprojektowanego przez polskiego projektanta i wyprodukowanego przez polskiego przedsiębiorcę.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS