NUMER 03/2018
NUMER 03/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Taki był rok 2017
szukaj
Śledź nas:

Stacja Leszczyny z nowymi urządzeniami srk. Poprawi się wyjazd z Górnego Śląska

| Martyn Janduła 12.04.2017 0

Stacja Leszczyny z nowymi urządzeniami srk. Poprawi się wyjazd z Górnego Śląska
Stacja Leszczynyfot. Petr Štefek CC BY-SA 3.0 cz
PKP PLK planują przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Leszczyny w linii kolejowej nr 149. Przetarg ogłoszono w systemie „projektuj i buduj”. Wszystko wskazuje na to, że PKP PLK sporo zaoszczędzą.
PKP PLK zamierza przebudować urządzenia sterowania ruchem kolejowym na stacji Leszczyny. Prace odbywać się mają w systemie „projektuj i buduj”, a zrealizowane będę w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych z Górnego Śląska”. Stacja znajduje się na fragmencie linii nr 140 i 149 na terenie województwa śląskiego. Jak podają PKP PLK w dokumentacji, na odcinku, którego dotyczy zamówienie, prędkość na torze nr 1 spada ze 100 do 50 km/h, zaś na torze nr 2 – ze 100 do 70 km/h.

Zakres robót obejmie zabudowę nowej nastawni kontenerowej wraz z instalacjami i przyłączami oraz rozbiórkę nastawni dysponującej Lsz i wykonawczej Lsz1 wraz z demontażem urządzeń wewnętrznych, przeniesieniem niezbędnej infrastruktury z likwidowanych nastawni do nowej kontenerowej nastawni dysponującej m.in. systemu sterowania odłącznikami sieci trakcyjnej i likwidacją przyłączy.

W przypadku urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Leszczyny, wykonawca robót będzie musiał zająć się zabudową nowej sieci kablowej do zewnętrznych urządzeń srk wraz z osprzętem, zabudową nowych sygnalizatorów, napędów zwrotnicowych, zewnętrznych elementów urządzeń układowej kontroli nie zajętości torów i rozjazdów oraz elektromagnesów torowych shp. Zabudowane mają zostać urządzenia blokady liniowej na szlaku oraz urządzenia zasilające urządzenia srk.

Zakres prac w branży telekomunikacji obejmie budowę wolnostojącego masztu radiowego, zabudowę TVU dla stwierdzenia końca pociągu, zabudowę urządzeń łączności przewodowej, a także zabudowę radiotelefonów sieci pociągowej, manewrowej, utrzymania wraz z rejestratorami rozmów

Oferty oceniane będą pod kątem ceny, która stanowi 90% oceny przetargowej oraz okresu gwarancji, która stanowi 10%. Wykonawca będzie musiał zakończyć wszystkie prace do 12 grudnia 2017 roku. Wszyscy oferenci zmieścili się w przygotowanym przez PKP PLK budżecie. Kwota przygotowana na inwestycję to 18,45 mln zł brutto. Najtańsza oferta od firmy Przedsiębiorstwa EL-IN ze Skierniewic, jest tańsze o 4,5 mln zł od budżetu PKP PLK. Firma wyceniła prace na 13,9 mln zł brutto. Drugie w kolejności jest konsorcjum firm FIMA Polska i UAB FIMA – 14,65 mln zł. Udział w przetargu wzięła również firma Elmontaż z Żywca – 15,64 mln zł brutto oraz Krakowskie Zakłady Automatyki – 16,9 mln zł. Wszystkie firmy zagwarantowały 72 miesiące gwarancji. Oznacza to, że o wygranej zdecyduje cena.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

PKP PLK (0)
Srk (0)

Więcej z regionu:

Górny Śląsk (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

PKP PLK (0)
Srk (0)

Wiecej z regionu:

Górny Śląsk (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 03/2018
NUMER 03/2018
To był udany rok dla naszego wydawnictwa. W połowie roku do rodziny naszych portali internetowych składającej się dotąd z Rynku Kolejowego, Rynku Infrastruktury i Transportu Publicznego dołączył Rynek Lotniczy. O najważniejszych wydarzeniach mijającego w świetle całego rynku kolejowego roku piszemy w najnowszym Raporcie. Polecamy także m. in. rozmowę z nowym Prezesem Pesy oraz długi wywiad z szefem Przewozów Regionalnych.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS