NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Spalinowe pojazdy używane przez SKM Trójmiasto idą do przeglądów

| Michał Szymajda 14.11.2016 29

Spalinowe pojazdy używane przez SKM Trójmiasto idą do przeglądów
Spalinowe pojazdy używane przez SKM Trójmiasto idą do przeglądówFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
PKP SKM Trójmiasto ogłosiło przetarg na wykonanie przeglądów poziomu P3 połączonych z naprawami wszystkich używanych przez siebie spalinowych zespołów trakcyjnych. 13 pojazdów kursuje po linii PKM.
13 szt wyprodukowanych zostało przez dwóch producentów: Pesę, w 2015 roku (7 sztuk SA136 i 3 sztuki SA 133 dedykowanych do obsługi PKM) i Newag, w 2010 roku (SA138 i dwie sztuki SA137). Wszystkie zostały kupione z inicjatywy województwa pomorskiego i oddane do dyspozycji PKP SKM Trójmiasto w związku z wygraniem przez przewoźnika przetargu na obsługę linii przebiegających śladem Pomorskiej Kolei Metropolitalnej i linii stycznych.

Jak można się spodziewać, przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania – osobne dla pojazdów Pesy i Newagu. Szt będą zjeżdżać na naprawy w taki sposób, by uniknąć sytuacji, w których brakuje taboru do obsługi linii. Sytuacja taka miała już miejsce na początku roku. Przegląd każdego z pojazdów trwać będzie maksymalnie 15 dni.

Kryterium oceny ofert to w 90% zaoferowana cena, a w 10% termin wykonania obsługi jednego pojazdu. Otwarcie ofert w przetargu będzie miał miejsce 17 listopada 2016 roku, godz. 11.00.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Trójmiasto (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi

Wiecej z regionu:

Trójmiasto (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS