NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Siemens z umową na 57 ezt dla DB Regio

| inf. prasowa 08.08.2017 69

Siemens z umową na 57 ezt dla DB Regio
fot. Siemens
DB Regio zamówiło 57 elektrycznych zespołów trakcyjnych zbudowanych w oparciu o nową platformę Siemensa – Mireo. Zamówione pociągi będę obsługiwać sieć S-Bahn w regionie Ren-Neckar. Pociągi rozpoczną kursowanie w grudniu 2020 r.
Spółka DB Regio AG zamówiła 57 trzywagonowych składów pociągów Mireo. Jest to drugie zamówienie na nowe regionalne i podmiejskie pociągi Siemensa po tym jak zostały one wprowadzone na rynek latem 2016 r. Pociągi zostaną zbudowane w fabryce firmy w Krefeld, w Niemczech i zostaną uruchomione w dwóch etapach. Pierwszy z nich obejmie trasy w Badenii-Wirtembergii i południowej Hesji, rozpocznie się w grudniu 2020 r. Rok później pociągi będą kursować także na trasach w Mannheim-Mainz, głównie w Nadrenii-Palatynacie.

– Jesteśmy zaszczyceni, że spółka DB Regio obdarzyła nas takim zaufaniem, składając kolejne zamówienie na pojazdy Siemensa. Jest to kolejny ważny krok dla naszej najnowszej generacji pociągów regionalnych – Mireo, łączących w sobie wysoki poziom wydajności, komfort dla pasażera i optymalną elastyczność w całym cyklu życia – powiedziała Sabrina Soussan, dyrektor z branży Mobility Siemens AG.

Mireo będzie działać jako S-Bahn (system podmiejskiej kolei regionalnej) na przyszłych liniach S5, S6, S8, S9 w regionie Ren-Neckar. Pociągi będą służyć także na trasie Mannheim i Baiersbronn jako sieć „Murgtäler Radexpress". Umowa przewozowa z DB Regio została podpisana na 14 lat.

Pociągi Mireo posiadają aerodynamiczną konstrukcję i ciche wózki znacznie zmniejszające hałas. Lekka konstrukcja pociągu, energooszczędne komponenty i inteligentny system zarządzania siecią pokładową zmniejszają zużycie energii o 25 % w porównaniu do poprzednich modeli.

Trzywagonowe pociągi będą miały 200 miejsc, jak również uniwersalne miejsca na wózki inwalidzkie, rowery i wózki dziecięce. Wejścia do wagonów o wysokości 76 cm umożliwiają równy dostęp na wszystkich peronach. Pociągi zostaną wyposażone w pokładową bezprzewodową sieć lokalną, najnowocześniejszy monitoring, a także rozbudowany system pomocy i informacji dla pasażerów. Pociągi będą zdolne rozpędzić się do 160 km/h. Ich długość nie przekroczy 70 metrów.



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Niemcy (689)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Niemcy (689)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS