NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Sieci tramwajowe w Polsce - raport miesięcznika RK

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 30.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-30 08:59:32 Autor: 33
---.30.113.229.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gorzów !!! Te tramwaje z muzeum z Amsterdamu jeździły najpierw w Poznaniu.
2015-07-30 09:06:59 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
GOP został zbudowany ( nieświadomie) tak żeby był przyjazny samochodom. W GOPie mieszka tyle osób co w Warszawie przy 2 razy większej powierzchni.
2015-07-30 09:51:54 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
No, ale nie wszędzie...
Np. Świętochłowice, Chorzów, część Katowic, Bytomia i Zabrza..., ma bardzo dobrą gęstość zaludnienia na kilometr kwadratowy, tj około 3 - 5 tys. osób/km. kw. Zabudowa jest zwarta, skupina wzdłuż ciągów komunikacyjnych. Sprzyja to budowaniu się potoków pasażerskich, idealnych dla komunikacji tramwajowej właśnie, blisko dostępnej przy miejscu zamieszkiwania. Natomiast rozrzut gmin w GOP na znacznym obszarze, sprzyja transportowi samochodowemu, a kolej słabo wykorzystuje swój potencjał.
2015-07-30 10:49:29 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
No właśnie. Czyli o ile trombaj w centrum Katowic ma sens ekonomiczny, to trombaj łączący ze sobą poszczególne miasta GOPu już niekoniecznie, bo szybciej jest samochodem czy autobusem.
2015-07-30 11:27:42 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
@33

Te akurat nie jeździły w Poznaniu, w Poznaniu eksploatowano jedynie tramwaje Beijnes 1G, 2G i 3G jeden z nich trafił z powrotem do Amsterdamu i pozostał w malowaniu MPK Poznań.
2015-07-30 11:28:09 Autor: sb
---.dynamic.chello.pl
trombaj z Sosnowca do Katowic przebiega trasą historyczną, przez Szopienice, gdyby jechał z Sosnowca ze skrętem w rejonie Egzkotarium w stronę Roździenia, centrum handlowych, rejonu AE/UŚ do centrum miałby wielkie powodzenie, a tak jest zwiedzanie Szopienic, Burowca itd
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS