NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Sieci tramwajowe w Polsce - raport miesięcznika RK

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 30.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-07-30 08:59:32 Autor: 33
---.30.113.229.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gorzów !!! Te tramwaje z muzeum z Amsterdamu jeździły najpierw w Poznaniu.
2015-07-30 09:06:59 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
GOP został zbudowany ( nieświadomie) tak żeby był przyjazny samochodom. W GOPie mieszka tyle osób co w Warszawie przy 2 razy większej powierzchni.
2015-07-30 09:51:54 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
No, ale nie wszędzie...
Np. Świętochłowice, Chorzów, część Katowic, Bytomia i Zabrza..., ma bardzo dobrą gęstość zaludnienia na kilometr kwadratowy, tj około 3 - 5 tys. osób/km. kw. Zabudowa jest zwarta, skupina wzdłuż ciągów komunikacyjnych. Sprzyja to budowaniu się potoków pasażerskich, idealnych dla komunikacji tramwajowej właśnie, blisko dostępnej przy miejscu zamieszkiwania. Natomiast rozrzut gmin w GOP na znacznym obszarze, sprzyja transportowi samochodowemu, a kolej słabo wykorzystuje swój potencjał.
2015-07-30 10:49:29 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
No właśnie. Czyli o ile trombaj w centrum Katowic ma sens ekonomiczny, to trombaj łączący ze sobą poszczególne miasta GOPu już niekoniecznie, bo szybciej jest samochodem czy autobusem.
2015-07-30 11:27:42 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
@33

Te akurat nie jeździły w Poznaniu, w Poznaniu eksploatowano jedynie tramwaje Beijnes 1G, 2G i 3G jeden z nich trafił z powrotem do Amsterdamu i pozostał w malowaniu MPK Poznań.
2015-07-30 11:28:09 Autor: sb
---.dynamic.chello.pl
trombaj z Sosnowca do Katowic przebiega trasą historyczną, przez Szopienice, gdyby jechał z Sosnowca ze skrętem w rejonie Egzkotarium w stronę Roździenia, centrum handlowych, rejonu AE/UŚ do centrum miałby wielkie powodzenie, a tak jest zwiedzanie Szopienic, Burowca itd
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS