Wraz z wprowadzeniem marki PolRegio, która w oczach pasażerów zastąpić ma nazwę Przewozy Regionalne, spółka przygotowała nową stronę internetową. Zmiany są dość istotne.
– Zgodnie z planem, w pierwszej połowie stycznia prezentujemy nową stroną internetową naszej spółki, czyli
polregio.pl. Nowa witryna to jeden z wielu elementów wprowadzania na rynek nowej marki konsumenckiej PolRegio. Już teraz możemy zapewnić, że nowy serwis będzie bardziej funkcjonalny i przejrzysty – powiedział Mikołaj Turowski, rzecznik prasowy spółki Przewozy Regionalne.
Na stronie PR zmienił się układ graficzny zgodny z identyfikacją marki PolRegio. Jak chwali się przewoźnik, strona jest też w pełni responsywna, czyli dostosowuje się do wielkości ekranu i typu urządzenia, na jakim jest wyświetlana (komputer, tablet, telefon komórkowy). Podobnie jak na portalu intercity.pl, wyszukiwarka połączeń dostępna jest bezpośrednio ze strony głównej serwisu, umożliwia wstępne wybranie relacji, daty, godziny i przejście do wyników wyszukiwania w internetowym serwisie sprzedaży biletów.
– Ważne jest to, że oddzieliliśmy treść ważną z punktu widzenia pasażera od treści korporacyjnych: informacje dla podróżnych zawarto w menu głównym, natomiast informacje korporacyjne znalazły się w stopce strony. W widocznym miejscu pasażer znajdzie też informacje o promocjach PolRegio – informuje biuro prasowe.
Zakup biletów opiera się wciąż na tym samym – dobrym systemie umożliwiającym zakup biletu z przesiadką. Nie jest to wciąż możliwe u dalekobieżnego konkurenta –
PKP Intercity.