NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Rewolucja w transporcie rozjazdów [zdjęcia i konkurs]

| Rynek Kolejowy 09.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-08-09 09:49:48 Autor: zyga
---.quarto.pl
Jaka inowacja jak taki wagon jeżdził w latach 90-tych a stacjonował na bazie w Zagórzu Dąbrowskim
2015-08-09 10:32:07 Autor: Leniwiec
---.static.ip.netia.com.pl
@zyga, dokładnie.
Ludzie w PLK pamiętają takie wagony z lat 90. Nie jest to żadna innowacja. KZN Bieżanów po prostu zmodernizował projekt sprzed 20 lat i teraz chwali się "innowacją". Równie innowacyjne są zmodernizowane EN57 :D
2015-08-09 12:37:44 Autor: ola
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Lot ma chyba imię dla B787 SP-LRF Fanek, to tu nie wiem, krzyżyk?
2015-08-09 23:33:44 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
1 - 1200 m
2 - 250/100 km/h
3 - 70 lat
2015-08-10 09:00:11 Autor: Piter
---.50.233.98
Wagony z lat 90tych to zmodernizował Track Tec (ściągnął je z Chorwacji) Zauważcie jednak że innowacją nie jest wagon-platforma (choć i on ma swoje unowocześnienie - można tu wozić bloki nawet r1200) ale jego komplementarne rozwiązania (zintegrowane dźwigi dostosowane do wyładunku bloków, systemy usztywnień, mocowań itp).

Tak patrząc na sprawy można kontestować wszystko. Vectron, Gama czy Dragon też służy do ciągnięcia wagonów dokładnie tak jak lok Stephensona...
2015-08-10 10:43:19 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Co na to Pan Inżynier Jerzy Usarek z byłego DOM Katowice - autor pomysłu i realizator prototypu ???
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS