Partnerzy serwisu:
Biznes

Rafamet wyprodukuje obrabiarkę dla Pesy

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Autor:

Rafamet

Data publikacji:
15-02-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rafamet

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Rafamet wyprodukuje obrabiarkę dla Pesy
W nieco ponad pół roku Rafamet wyprodukuje i dostarczy tokarkę kołową typu UBF 112 N  firmie Pesa Bydgoszcz. Czy jest szansa na dalszą współpracę?

Zamówiona maszyna to tokarka kołowa - obrabiarka specjalna, wolnostojąca, umożliwiająca obróbkę zestawów kołowych, w tym akurat przypadku, o dwóch rozstawach kół – standardowego 1435 mm i szerokiego, tzw. rosyjskiego 1520 mm.

Obrabiarka, zgodnie z życzeniem klienta, wyposażona jest w kilka dodatkowych urządzeń, poszerzających jej funkcjonalność technologiczną. - Ponadto cała maszyna zabudowana jest specjalnymi osłonami typu „kiosk”, o zwartej i sztywnej konstrukcji, znacznie poprawiającymi przede wszystkim bezpieczeństwo pracy a także samą estetykę urządzenia. Swoim kształtem, poprzez zastosowanie osłon, mimo swojej specyfiki, sprawia wrażenie centrum obróbkowego. Poza tym, na wyposażeniu obrabiarki jest kruszarka wiórów poprawiająca ich ewakuację jak i inne dodatkowe podzespoły – mówi Rajmund Jarosz, Sales Manager w Rafamecie,

Jak dodaje, kontrakt z Pesą to dla Rafametu niewątpliwie powód do zadowolenia. - Firma ta w ostatnich kilkunastu latach wyrosła na lidera branży tramwajowej w kraju, który krok po kroku z sukcesem zdobywa również rynki zagraniczne. Dlatego też zależało nam na pozyskaniu tego kontraktu i nie ukrywam, że liczymy na dalszą owocną współpracę z Pesą – przyznaje R. Jarosz.

Warto dodać, że w Bydgoszczy pracują już cztery obrabiarki wyprodukowane przez Rafamet. - Są to jednak instalacje z dawnych lat i nadszedł moment by jedną z nich właśnie wymienić na nową. Nasz klient jest dostawcą szerokiej gamy pojazdów szynowych, stąd też maszyna w swojej funkcjonalności musi uwzględniać tę różnorodność konstrukcji jak i wprowadzone przez Pesę rozwiązania techniczne, zastosowane w zestawach kołowych. Rafamet to firma z dużym doświadczeniem. Poradzi sobie nawet z najbardziej niekonwencjonalnymi rozwiązaniami – zapewnia Rajmund Jarosz.

Maszyna ma trafić do klienta w sześć i pół miesiąca od daty podpisania kontraktu. Jest to termin bardzo krótki jak na dostawę obrabiarek specjalnych. Jednak możliwy do dotrzymania z uwagi na duże zaawansowanie produkcyjne tego typu maszyn. Ostateczny termin przekazania obrabiarki  przewidziano na trzeci tydzień lipca.

Zawarty na początku roku kontrakt dotyczy dostawy maszyny, jej instalacji, uruchomienia na miejscu, a także przekazania jej do eksploatacji i przeszkolenia pracowników. W Rafamecie mają nadzieję na dalszą współpracę. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się zdobyć ten kontrakt.  Pokonaliśmy w tym momencie naszą konkurencję, nie tylko lokalną ale i zagraniczną. Nie ukrywam, że było to dla nas wyzwanie. Zależało nam na tym, by wygrać z konkurencją i przekonać klienta do naszej obrabiarki. To się udało i liczymy na dalszą współpracę, gdyż Pesa to ważny i strategiczny klient, z którym można i powinniśmy wiązać perspektywy na przyszłość – podsumowuje Rajmund Jarosz. 

Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Rafamet lekko na plusie

Biznes

Rafamet lekko na plusie

inf. pras oprac. JM 18 listopada 2021

Nowe eksportowe sukcesy Rafametu

Tabor i technika

Nowe eksportowe sukcesy Rafametu

Michał Szymajda 01 lutego 2018

Klient z Rosji zamówił w Rafamecie tokarkę podtorową

Tabor i technika

Gdzie jest granica zużycia koła?

Tabor i technika

Gdzie jest granica zużycia koła?

Martyn Janduła 09 listopada 2016

Zobacz również:

Rafamet lekko na plusie

Biznes

Rafamet lekko na plusie

inf. pras oprac. JM 18 listopada 2021

Nowe eksportowe sukcesy Rafametu

Tabor i technika

Nowe eksportowe sukcesy Rafametu

Michał Szymajda 01 lutego 2018

Klient z Rosji zamówił w Rafamecie tokarkę podtorową

Tabor i technika

Gdzie jest granica zużycia koła?

Tabor i technika

Gdzie jest granica zużycia koła?

Martyn Janduła 09 listopada 2016

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5