NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Przewozy Regionalne zapraszają na Woodstock

| Przewozy Regionalne 28.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-06-28 11:31:46 Autor: sky
---.adsl.inetia.pl
Fajnie opracowana mapka :)
2014-06-28 12:50:52 Autor: McLusky
---.superkabel.de
I tradycyjnie nic nie jedzie od strony Jeleniej Góry, Żar - gdzie przecież wcześniej wielokrotnie odbywały się przystanki. Bieda jak co roku...
2014-06-28 14:42:36 Autor: Otto Weiss
---.opera-mini.net
Na obsługę tych połączeń dać najstarszy tabor! Albo najlepiej wyciągnąć z krzaków dwójki nadające sie do jazdy, bonanzy, ryflaki czy bipy. Ewentualnie stare kible full plastik. Po Przystanku Woodstock i tak nic z tych wagonów nie zostanie. Za nastawnik posadzić praktykantów i niech się zapoznają ze szlakiem. Albo najlepiej mikoli którzy mają minimum 100h jazdy na symulatorze MaSzyna.
2014-06-28 17:58:55 Autor: xyz123
---.free.aero2.net.pl
Ej czemu milczycie o wypadku kolejowym pod Pszczolkach? To nie jest czasem ten odcinek gdzie po mimo 3 nitek pociahi i tak nie mogly jechsc kolo siebie? Moze UTK skontroluke wszudtkie ograniczenia od ilawy po malbork do Gdanska? Dlaczego wszyscy milcza ze jazda na sygnal zastepczy to juz norma. Szkoda ze nie ma ofiar moze wtedy prokirator zajalby sie oddzialem Gdanskim Plk.
2014-06-28 18:51:41 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Powinno sie jeszcze zareklamować kąpiele błotne na golasa.

Nie rozumiem, dlaczego PR się angażuje w tego typu działalność. Może łudstokowa elita nie jest w polu zainteresowania firm autokarowych?
2014-06-28 18:53:13 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
"Szkoda że nie ma ofiar"

- a może w czynie społecznym sam byś sie tak podłozył?
2014-06-28 21:32:30 Autor: ep40
---.lublin.mm.pl
Te MusicRegio to tak jak w zeszłym roku na kiblach czy pojawią się składy wagonowe jak za starych dobrych czasów?
2014-06-29 08:20:48 Autor: mikol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Debilnie zidiociałe komentarze,1 Otto Weiss,2 szczur,frustra zżera to zażyjcie valerianę,albo na spacer do lasu
2014-06-29 14:34:57 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
Trzeba
posiadać
pociąg
do
muzyki
rock'owej :-)
2014-06-29 14:35:42 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
Znowu pełna demolka.
Paru wyleci z pociągu.
Paru wleci pod pociąg.

Dobra impreza z cyklu "ćpajta co chceta".
2014-06-29 15:41:33 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Nie zauważyłem, żeby mnie coś zżerało.
To raczej twój komentarz, @mikol, świadczy o poczuciu braku akceptacji, jakiego prawdopodobnie doznajesz.
2014-06-30 13:24:58 Autor: redi
---
Szczerze mówiąc piszecie rzeczy, o których nie macie pojęcia. PRy od lat obsługują Przystanek Woodstock i co roku uszkodzenia pociągów przez pasażerów są minimalne. Nie wiem skąd przekonanie, że Woodstock to samo ZUO. To w 99,99% normalni młodzi ludzie, którzy jadą się pobawić w wakacje. Tyle.
A przy pół milionie ludzi, zawsze znajdzie się 1 baran co sobie sam krzywdę zrobi i to nie niczyja inna wina tylko jego samego. Z tego co pamiętam w ciągu ostatnich 2 lat z żadnego pociągu nikt nie wypadł i nie zrobił sobie krzywdy w podróży (tylko 2 idiotów łapało stopa kładąc sie na jezdni i torach).
Z pociągami na Woodstock co roku jest kupa pozytywnej zabawy i fajnie, że są imprezy, gdzie kolej może pokazać jak wielką ma zdolność przewozową i jak jest potrzebna dla normalnego funkcjonowania kraju. Bez dojazdu koleją zarówno festiwal jak i Kostrzyn nie mogłyby sie tak rozwijać, bo zostałyby sparaliżowane przez ruch kołowy.
2014-07-01 02:34:36 Autor: havranek
---.59.74.222
@szczur
Bo te pociągi mają indyjską frekwencję. Takiego obłożenia nie mają nawet pociągi, które przed świętem wszystkich świętych obsługują miasta akademickie. Chcesz powiedzieć, że wysoka frekwencja to dla kolei powinno być zmartwienie?
@Otto Weiss, Pendolinek
Ostatnia poważna demolka wydarzyła się z 5 lat temu, kiedy to jakiś decydent wymyślił, że wszystkie okna będą zamknięte na stałe. Nie trzeba chyba tłumaczyć co to oznacza w 30 st. upale. Winą za powybijane wówczas szyby należy obarczy tego co taką decyzję podjął, a nie woodstockowiczów. I nie martwcie się, nikt na te pociągi nowych Z-1 nie wstawia. Tam głównie jeżdżą właśnie kible.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS