NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Przewozy Regionalne zamawiają systemy informacji pasażerskiej

| Jakub Madrjas 06.09.2016 64

Przewozy Regionalne zamawiają systemy informacji pasażerskiej
Fot. Patryk Farana
Spółka Przewozy Regionalne ogłosiła postępowanie na dostawę systemów informacji pasażerskiej. Będzie je montować w pojazdach podczas napraw poziomu P4.
Chodzi o systemy, które będą montowane w pociągach Ed72, EN57 i EN71. System informacji pasażerskiej składa się z modułu zapowiedzi głosowych, tablic wewnętrznych w postaci monitorów LCD oraz tablic zewnętrznych LED. Na tablicach zewnętrznych wyświetlana jest statyczna informacja o kierunku jazdy, natomiast na monitorach LCD prezentowane są informacje w formie graficznej o aktualnej pozycji pojazdu na trasie.

Moduł zapowiedzi głosowych emituje komunikaty o aktualnej pozycji na trasie oraz zdefiniowane komunikaty specjalne. Komunikaty głosowe generowane są przy użyciu syntezatora mowy. Dodatkowo na wewnętrznych monitorach LCD jest możliwość wyświetlania innych komunikatów audiowizualnych, np. materiałów reklamowych.

W skład systemu wejdą dwie tablice czołowe, po 2 tablice boczne na człon, po dwa monitory LCD na człon, mikrofony i głośniki oraz komputery do kabiny maszynisty. Wykonawca musi dostarczyć dokumentację techniczną i przeprowadzić szkolenia z obsługi.

Jak tłumaczy „Rynkowi Kolejowemu” Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych, należący do spółki Zakład Napraw Taboru w Kruszewcu realizuje zawartą w 2015 roku umowę na dostawę systemów informacji pasażerskiej. – Aby zachować ciągłość napraw czwartego poziomu utrzymania pojazdów, realizowanych zgodnie harmonogramem na lata 2016-2017, zachodzi konieczność zawarcia nowej umowy na dostawę odpowiednich podzespołów – mówi Stilger.

– Montaż w pojeździe systemów informacji pasażerskiej jest traktowany jako inwestycja, wobec czego środki na sfinansowanie tego przedsięwzięcia zostały ujęte w planach inwestycyjnych spółki na 2016 i 2017 rok – dodaje rzecznik. Montaż systemów informacji pasażerskiej w pojazdach kolejowych wynika z rozporządzenia resortu transportu z 2013 roku w sprawie sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (40860)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Innowacje
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (40860)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS