NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Priorytety w Warszawie coraz bliżej

| jm, Rynek Kolejowy 17.06.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-06-17 12:41:26 Autor: Goral/kiblofan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W ogóle by się priorytety przydały w każdym z większych miast Polski. Nie tylko dla tramwajów, generalnie dla całej komunikacji miejskiej. Plus (np. wzorem Oslo) opłata za wjazd prywatnym samochodem do centrum. Może by się oduczyli ludzie wozić d... samochodem wszędzie i zawsze :) Wiadomo, jak zaboli, to się głupi człowiek nauczy :)
2012-06-17 15:30:10 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Może jak by ktoś z \"góry\" tak solidnie panem Galasem (Inżynier Ruchu w Warszawie) potrząsnął,
to może przestałby samochodziki hołubić. Na razie kocha samochodziki, a cała reszta to
motłoch, z którym nie trzeba się liczyć.
2012-06-17 15:33:14 Autor: Pasztun
---.dynamic.chello.pl
@GFM: W Krakowie analogicznie. Nawet zbudowane nowe trasy tramwajowe, które w założeniu miały mieć priorytet dla zbiorkomu, jakimś dziwnym zrządzenim losu priorytet potraciły... (np. Mały Płaszów)
2012-06-17 17:00:56 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
Ja mam pomysł o którym pisałem przed kilkoma dniami. Na Filtrowej przy Raszyńskiej należy dodać 1-2 sekundy dla ruchu wzdłuż Filtrowej o tyle samo odebrać dla ciągu Raszyńska.
2012-06-17 23:46:55 Autor: anna berg
---.opera-mini.net
Ogólnie wspaniały pomysł ale co za głupi człowiek wymyślił żeby nie kupować nowego taboru kiedy pełno jest starego
2012-06-18 05:09:40 Autor: deo
---.dynamic.chello.pl
Piątkowe popołudnie, Obozowa. Straciłem 8 minut w podjeżdżającym o parę metrów tramwaju na zatrzymanie się przy przystanku na Deotymy. A wraz ze mną kilkaset osób w kilku oczekujących, przepełnionych tramwajach.
Tu nie trzeba priorytetu, tylko sensownego ustawienia świateł. ZTM-ie, nie czekaj!
2012-06-18 09:00:23 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
@jan, deo:
O ustawieniu świateł nie decyduje ZTM.
To domena IR czyli Pana Galasa.
I właśnie tam trzeba postulaty zgłaszać.
2012-06-18 09:37:10 Autor: grzegorz
---.ifpilm.waw.pl
A ,,kręgosłup\'\', czyli Okęcie - Aleje Jerozolimskie - Waszyngtona - Gocławek poooczeka sobie. Biorąc pod uwagę metro, które jest i to, które będzie, ww. linia jest chyba najważniejsza w mieście (nie bardzo ma ją co odciążyć, idzie przez samo centrum).
2012-06-18 10:02:41 Autor: Szemot
---.home.aster.pl
1. No tak ale najważniejsza i najbardziej oblegana trasa tramwajowa czyli P. Banacha - Rondo Waszyngtona. Pomijając fakt, że potoki pasażerskie największe i tramwajów chyba najwięcej to jeszcze jest taka sytuacja jadąc w strona Ronda Waszyngtona tramwaj stoi przy skrzyzowaniu z Jana Pawła, potem zatrzymuje sie na przystnku dworzec centralny i zaraz po tym stoi przy Emilii Plater na światłach bo sa tak zsynchronizowane że nie ma innej opcji, potem podjeżdza na przystanek centrum i już mógłby jechać ale tak są światła zsynchronizowane, ze akurat swiatło kaze mu stać i potem podobna sytuacja przy DT Smyk. Dopiero na Moście Poniatowskiego wychodzi z tej chorej zmiany świateł. Tramwaje dojeżdżając do przystanku centrum niejednokrotnie czekają w korku po 10 min bo czekają aż te przed nimi opuszczą skrzyżowanie. I z tym nic nie chcą zrobić :/

2. Zielona fala jest KONIECZNOŚCIĄ. Ale chyba w tych wszystkich wyliczeniach nie biorą jednej ważnej rzeczy pod uwagę, że jeśli tramwaje jadą to samochody stoją i robią sie korki. A Polscy kierowcy a zwłaszcza Warszawscy mają to do siebie, że kochają po prostu zostawać na skrzyżowaniu wjeżdżając na niego bez możliwości zjazdu. Widzimy to nieraz przy skrzyżowaniu Grzymały, Wawelskiej i Grójeckiej gdzie czasem jeden idiota potrafi zakorkować skrzyżowanie na 3h. Tego w swoich optymistycznych wyliczeniach pewnie nie przewidzieli. Ale ogólnie krok w słusznym kierunku.
2012-06-18 13:11:48 Autor: Rafał
---.adsl.inetia.pl
Czy ktoś może się orientuje (np.zachował sobie jakąś SIWZ), które skrżyżowania będą robione na ciągu Połczyńska-Powstańców-Wólczyńska? Od Górczewskiej do Radiowej to wiadomo, nowa trasa, na skrzyżowanie przy Połczyńska/Powstańców jest oddzielny przetarg, chyba jeszcze nie rozstrzygnięty, na odcinku Nowe Bemowo - al. Reymonta niby priorytety są, ale też warto byłoby nieco poprawić przejścia przy pętli i skrzyżowanie z Piastów Śląskich.
Co w takim razie mogłoby być zrobione jeszcze w tym roku?
2012-06-18 18:54:18 Autor: emigrant
---.7.175.25

emigrant
POLECAM:)
http://www.youtube.com/watch?v=HeSY-FD0RmI

lub

http://vimeo.com/27524572
2012-06-23 11:29:13 Autor: G
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Rafał: na siskomie masz info. Wynikałoby z tego, że Połczyńska-Wolska.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS