NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Priorytety w Warszawie coraz bliżej

| jm, Rynek Kolejowy 17.06.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2012-06-17 12:41:26 Autor: Goral/kiblofan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W ogóle by się priorytety przydały w każdym z większych miast Polski. Nie tylko dla tramwajów, generalnie dla całej komunikacji miejskiej. Plus (np. wzorem Oslo) opłata za wjazd prywatnym samochodem do centrum. Może by się oduczyli ludzie wozić d... samochodem wszędzie i zawsze :) Wiadomo, jak zaboli, to się głupi człowiek nauczy :)
2012-06-17 15:30:10 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Może jak by ktoś z \"góry\" tak solidnie panem Galasem (Inżynier Ruchu w Warszawie) potrząsnął,
to może przestałby samochodziki hołubić. Na razie kocha samochodziki, a cała reszta to
motłoch, z którym nie trzeba się liczyć.
2012-06-17 15:33:14 Autor: Pasztun
---.dynamic.chello.pl
@GFM: W Krakowie analogicznie. Nawet zbudowane nowe trasy tramwajowe, które w założeniu miały mieć priorytet dla zbiorkomu, jakimś dziwnym zrządzenim losu priorytet potraciły... (np. Mały Płaszów)
2012-06-17 17:00:56 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
Ja mam pomysł o którym pisałem przed kilkoma dniami. Na Filtrowej przy Raszyńskiej należy dodać 1-2 sekundy dla ruchu wzdłuż Filtrowej o tyle samo odebrać dla ciągu Raszyńska.
2012-06-17 23:46:55 Autor: anna berg
---.opera-mini.net
Ogólnie wspaniały pomysł ale co za głupi człowiek wymyślił żeby nie kupować nowego taboru kiedy pełno jest starego
2012-06-18 05:09:40 Autor: deo
---.dynamic.chello.pl
Piątkowe popołudnie, Obozowa. Straciłem 8 minut w podjeżdżającym o parę metrów tramwaju na zatrzymanie się przy przystanku na Deotymy. A wraz ze mną kilkaset osób w kilku oczekujących, przepełnionych tramwajach.
Tu nie trzeba priorytetu, tylko sensownego ustawienia świateł. ZTM-ie, nie czekaj!
2012-06-18 09:00:23 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
@jan, deo:
O ustawieniu świateł nie decyduje ZTM.
To domena IR czyli Pana Galasa.
I właśnie tam trzeba postulaty zgłaszać.
2012-06-18 09:37:10 Autor: grzegorz
---.ifpilm.waw.pl
A ,,kręgosłup\'\', czyli Okęcie - Aleje Jerozolimskie - Waszyngtona - Gocławek poooczeka sobie. Biorąc pod uwagę metro, które jest i to, które będzie, ww. linia jest chyba najważniejsza w mieście (nie bardzo ma ją co odciążyć, idzie przez samo centrum).
2012-06-18 10:02:41 Autor: Szemot
---.home.aster.pl
1. No tak ale najważniejsza i najbardziej oblegana trasa tramwajowa czyli P. Banacha - Rondo Waszyngtona. Pomijając fakt, że potoki pasażerskie największe i tramwajów chyba najwięcej to jeszcze jest taka sytuacja jadąc w strona Ronda Waszyngtona tramwaj stoi przy skrzyzowaniu z Jana Pawła, potem zatrzymuje sie na przystnku dworzec centralny i zaraz po tym stoi przy Emilii Plater na światłach bo sa tak zsynchronizowane że nie ma innej opcji, potem podjeżdza na przystanek centrum i już mógłby jechać ale tak są światła zsynchronizowane, ze akurat swiatło kaze mu stać i potem podobna sytuacja przy DT Smyk. Dopiero na Moście Poniatowskiego wychodzi z tej chorej zmiany świateł. Tramwaje dojeżdżając do przystanku centrum niejednokrotnie czekają w korku po 10 min bo czekają aż te przed nimi opuszczą skrzyżowanie. I z tym nic nie chcą zrobić :/

2. Zielona fala jest KONIECZNOŚCIĄ. Ale chyba w tych wszystkich wyliczeniach nie biorą jednej ważnej rzeczy pod uwagę, że jeśli tramwaje jadą to samochody stoją i robią sie korki. A Polscy kierowcy a zwłaszcza Warszawscy mają to do siebie, że kochają po prostu zostawać na skrzyżowaniu wjeżdżając na niego bez możliwości zjazdu. Widzimy to nieraz przy skrzyżowaniu Grzymały, Wawelskiej i Grójeckiej gdzie czasem jeden idiota potrafi zakorkować skrzyżowanie na 3h. Tego w swoich optymistycznych wyliczeniach pewnie nie przewidzieli. Ale ogólnie krok w słusznym kierunku.
2012-06-18 13:11:48 Autor: Rafał
---.adsl.inetia.pl
Czy ktoś może się orientuje (np.zachował sobie jakąś SIWZ), które skrżyżowania będą robione na ciągu Połczyńska-Powstańców-Wólczyńska? Od Górczewskiej do Radiowej to wiadomo, nowa trasa, na skrzyżowanie przy Połczyńska/Powstańców jest oddzielny przetarg, chyba jeszcze nie rozstrzygnięty, na odcinku Nowe Bemowo - al. Reymonta niby priorytety są, ale też warto byłoby nieco poprawić przejścia przy pętli i skrzyżowanie z Piastów Śląskich.
Co w takim razie mogłoby być zrobione jeszcze w tym roku?
2012-06-18 18:54:18 Autor: emigrant
---.7.175.25

emigrant
POLECAM:)
http://www.youtube.com/watch?v=HeSY-FD0RmI

lub

http://vimeo.com/27524572
2012-06-23 11:29:13 Autor: G
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Rafał: na siskomie masz info. Wynikałoby z tego, że Połczyńska-Wolska.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS