NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Prezes Wach o prywatyzacji

| Maciej Szczepaniuk, Gazeta Prawna, 21 listopada 2008 21.11.2008 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2008-11-21 14:13:49 Autor: zenek
---.xdsl.centertel.pl
lUDZIE NIE POZWÓLMY NA TO WSZYSTKO, cI ZDRAJCY KOLEJOWI CHCĄ NAS ZATOPIĆ I ZNISZCZYĆ POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE !!!! PRECZ Z PRYWATYZACJĄ
2008-11-21 14:15:03 Autor: zenek
---.xdsl.centertel.pl
KOLEJARZE NIE ZGODZĄ SIE NA BRUDNĄ PRYWATYZACJE !!!! KOLEJ TYLKO PANSTWOWA !!! NIEMCY TYLKO NA TO CZEKAJA ZEBY WACH NAS SPRZEDAŁ !!!
2008-11-21 14:30:08 Autor: kolejarz
---.51.jawnet.pl
Panie Wach a co do tej pory stało na przeszkodzie dyrektorom aby zakłady CM i CZ w Cargo działały sprawniej ? To za co pobierali bardzo duże wynagrodzenie dyrektorzy poszczególnych zakładów za przyjście do niego ? Jaki jest cel zlikwidowania drugiego pod wzglendem przewozów w kraju zakładu Towarowego Jaworzno - Szczakowa który leży w sąsiedztiwe CTL oraz PCC a powołanie nowego w Katowicach z ogromną nadwyżką w zatrudnieniu ,sztucznego zakładu w Tarnowskich Górach ukłon wobec grymla i lach , a taki zakład w Nowym Sączu ukłon w stronę kogutów , powołanie zakładu CT w Krakowie na którego w 70% pracuje sekcja w Trzebini która leży od Szczakowej w odległości 16 km , i powołanie wielu innych w Cargo tylko za to , że tam są znani koledzy ze związków . Czy likwidacja CZ Jaworzno - Szczakowa ma na celu oddanie pracy przewozowej prywatnym przewoźnikom. To nie jest restrukturyzacja to jest zarżnięcie spółki Cargo przed wejściem na giełdę .Panie prezesie to tak wygląda restrukturyzacja a gdzie są brane pod uwagę czynniki ekonomiczne oraz wielkość przewozowa . Można na temat restrukturyzacji napisac wiele tylko że i tak nikt tego niesłucha poprostu konkludując jest to ukłon wobec niektórych działaczy związkowych którzy poprostu sprzedali swoich członków za swoje posady .Mam nadzieję że Pan Preses to przeczyta .
2008-11-21 14:33:50 Autor: berdys
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zenek- CAPS OF!!! \"Opinie o potrzebie radykalnych cięć kadrowych rozpuszczają różne grupy nacisku \" - :):):):) Podoba mi sie, z jaka flegma opowiada o niepowodzeniach swojej firmy ;) Gdyby to byla prywatna firma, to by juz go nie bylo ;) A ZZ boja sie samorzadow, bo zawsze byly z nimi awantury, proby wymuszania itp zabawy, Gdyby nie mieli sobie nic do zarzucena, to by teraz takiej paniki nie bylo.
2008-11-21 14:40:12 Autor: berdys
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
kolejarz* Moze ktos mu robi prasowki z komentarzy pod artykulami, i z roznych forow dyskusyjnych. Tylko pewnie on nie zwraca uwagi na takie media,bo sa niepowazne a na forach sami pieniacze. To co chcialem powiedziec- obawiam sie betonowego myslenia w kazdej dziedzinie zycia- nie tylko tej zawodowej.
2008-11-21 15:10:53 Autor: Marcin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Restrukturyzacja tak ale nie kosztem ludzi, powinniśmy dbac o bezpieczeństwo na kolei przez inwestowanie w infrastrukturę - linie kolejowe powyżej 120 km/h eile ich mamy, dworce, perony od lat nieremontowane, sieć trakcyjna, przejazdy kolejowe- co robi spółka plk? a co z taborem loki, jednostki itp. LUDZIE na pierwszym miejscu tymczasem czy prywatny podmiot będzie chciał utrzymywać ludzi, generować zyski w kraj czy DBE jeśliby kupiły PKP będą tym zainteresowane.... PKP CARGO PKP PRZEWOZY REGIONALNE, PKP INERCITY te spółki muszą działać dla polskiego społeczeństwa! Dość grabieży majątku i dzikiej prywatyzacji, bo jest to powrót do lat 90 i do polityki choćby min. Lewndowskiego, kolejarze jestem z wami!!!!!!!
2008-11-21 15:20:57 Autor: antyobserwator
---.238.72.112
Zenek: Co jest wazniejsze - wielkie panstwowe i dziadowskie Polskie Koleje Panstwowe czy mniejsze ale sprawne i nowoczesne przedsiebiorstwa kolejowe bez loga PKP? Innymi slowy , rozumiem , ze godzisz sie na to, zeby na przyklad mniej zarabiac w imie dumy z narodowych kolei?
2008-11-21 15:24:00 Autor: antyobserwator
---.238.72.112
Marcin: Jakiej grabiezy i dzikiej prywatyzacji ?????????? Przeciez te społki maja wejśc na gieldę, co oznacza , ze kazdy bedzie mogl sobie kupic w nich udziały. Gdzie tu grabiez i dzika prywatyzacja? To najnormalniejsze i najuczciwsze działanie w gospodarce. Po co takie bzdury pisac ?
2008-11-21 15:30:13 Autor: niebasia
---.by.e-leven.be
Wszystkim cargulowym pokomenom mówimy: sio! ćwirek, buraczek, alkajda, bezjajeczny, mr hey. Pokemony muszą odejść~!!!
2008-11-21 15:58:25 Autor: Inż
---.xdsl.centertel.pl
A.W.: \\\"Zakończyliśmy proces wyposażania spółki PKP Przewozy Regionalne (PKP PR) w niezbędny tabor\\\". Wyposażanie w tabor poprzez zabieranie. Odpowiedź powinna raczej brzmieć: \\\"Zakończyliśmy proces wyposażania spółki PKP Przewozy Regionalne wyłącznie w niezbędny tabor\\\"...
2008-11-21 17:59:58 Autor: obserwator
---.236.0.201
Prywatyzacja będzie polegać na tym, że Wach i jemu podobni wezmą dla siebie kolej za czapkę gruszek.
2008-11-21 18:05:51 Autor: maszynista
---.bsk.vectranet.pl
Proszę zobaczyć u naszych sąsiadów Czechów jest czysto,bardzo dużo pociągów na wszystkich liniach i są Czeskie Drachy państwowe.A tak jest że tam nie dzielili na kawałeczki tak jak u nas.
2008-11-21 18:16:59 Autor: olo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Precz z Wachem!!!!
2008-11-21 18:40:51 Autor: Kolejarz
---.acn.waw.pl
Precz z debilnymi komentarzami
2008-11-21 19:35:34 Autor: krytyk
---.tktelekom.pl
..........Precz z preczem.......
2008-11-21 20:13:01 Autor: tramwajarz
---.netia.com.pl
Dwa spostrzeżenia 1- Andrzej Wach: Patrzymy uważnie na to, w jaki sposób zachowują się państwowi przewoźnicy na Zachodzie. Niemcy wstrzymali prywatyzację. U nas prace nad przygotowaniem PKP InterCity do upublicznienia akcji nabierają tempa.\" to teraz nie wiem, czy to dobrze czy źle, bo niby mamy czy powinniśmy brać przykład z zachodu z państw kapitalistycznych... a tu robimy inaczej. 2- Dotychczasowa struktura z 42 zakładami jest nieefektywna. Zmieniamy to - teraz będzie ich 16. To prawdziwa rewolucja organizacyjna...Potem ruszy proces wydzielenia spółki Cargo-Wagon do utrzymywania taboru\". To faktycznie rewolucja organizacyjna - powołanie kolejnej spółki, już nie wiem której teraz należy oczekiwać na jeszcze większą rewolucje powołanie spółki \"Firanki kolejowe\".
2008-11-21 20:23:49 Autor: kolejarz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież PKP CARGO S.A. ma już kilka \"wagonowych\" spółek-córek !!! Są to:
- PKP CARGO WAGON Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu
- PKP CARGO WAGON - KRAKÓW Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie
- PKP CARGO WAGON - JAWORZYNA ŚLĄSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworzynie Śląskiej
- PKP CARGO WAGON - TARNOWSKIE GÓRY Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowskich Górach
2008-11-21 20:59:46 Autor: sury
---.adsl.inetia.pl
http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=6270
2008-11-22 06:17:40 Autor: Emigrant
---.97.35.22
Najlepiej by było jedno duże PKP jako główny przewoźnik i filar (podpora) całego transportu kolejowego plus pozostałe spółki prywatne dla których państwowe przedsiębiorstwo udostępnia odpłatnie swoją infrastrukture. I wtedy będzie porządek. ALE... No właśnie jest to wielkie ALE! W Polsce się nie da! Do tego trzeba NORMALNYCH LUDZI, dla których pięniądze to nie wszystko, ...aaa - dużo by tu można pisać na ten temat. Szkoda mi PKP. Zniszczyli ją sami kolejarze (przynajmniej większość, no i związki)
2008-11-23 17:30:26 Autor: zurawmazurski
---.200.252.64.snet.net
Dzika prywatyzacja. Niech nikt nie wierzy ze glownym celem tych platnych przez fundacje obcokrajowe naganiaczy do prywatyzacji jest poprawa jakosci obsugi pasazera. Tu chodzi o przejecie kontroli nad transportem kolejowym w Polsce przez kapital nie Polski. Typy jak Furgalski wywodza sie z fundacji oplacanych przez obcy kapital. Transport kolejowy w Polsce zostal zbudawany za podatki nasze i naszych dziadow. To my jestesmy wlascicielami PKP. A te szmaty chca to odsprzedac napewno nie z zyskiem dla nas. Tak, niby budzet dostanie te pieniadze, ale ile i jak my je mamy dostac. Mniejsze podatki?huehue akurat. Tusek obiecywal i co? Albo moze na emerytury to by poszlo? Nie, pojdzie do kieszeni kupujacych za bardzo male pieniadze. Dokladnie tak bylo ze wszystkim co bylo prywatyzowane, albo lepiej, kradzone.
2008-11-23 17:41:25 Autor: zurawmazurski
---.adsl.snet.net
Wlasnie cos pomyslalem. Ktos powie ze po prywatyzacji na gieldzie bede mogl sobie kupic akcje kolejowa. Kupic? To juz jest moje. Moj dziadek i ojciec placili forse na te tory i wagony poprzez podatki. Kazdy obywatel ktory placi podatki albo rodzina powinna dostac mozliwosc odebrania akcji za darmo lub po symbolicznej malej cenie. A potem bedzie sobie mogl odsprzedac na gieldzie drozej dla funduszy zagranicznych i innych inwestorow. Tak powinna wygladac prywatyzacja naszego majatku.
2008-11-23 20:15:14 Autor: kolejarz
---.51.jawnet.pl
prywatyzacja . Mam pytanie do prezesa wacha . panie prezesie to dlaczego Niemcy w tej chwili nie prywatyzują DB w chwili gdy koninktura jest marna , gdzie jest recesja wy poprostu chcecie zniszczyć Polską kolej którą wypracowały całe pokolenia . Tu nie chodzi o dobro narodowe jakimjest kolej serca i organizm każdego narodu . Przecież w naszym kraju już nie wiele pozostało majątku są gałęzie przemysłu którego nie oddaję się w obce lub prywatne ręce to prowadzi tylko do jednego to samozagłady . To co pan zrobił do tej pory jako prezes tak wielkiej firmy państwowej tylko to że narobił pan spółek spółeczek które doją kasę . W spółkach tych ogrom dyrektorów członków rad nadzorczych i wszyscy chcą kasy . Odpowie pan że po to pan jest za restrukturyzacją Cargo ja też ale na zdrowych zasadach a nie na zasadzie , że zmniejszy się ilość zakładów a wto miejsce powoła się nowe córki i córeczki a swoi w nich zasiądą . Czy pan wie że w tej chwili w Cargo dyrektorzy i pełnomocnicy nie zajmują się niczym tylko obsadzaniem stołków swoimi kumplami gdzie spółka przegrywa z prywaciarzami kolejne kontrakty przecież tak defakto ogłoszenie w tej chwili zmiany organizacyjnej w spółce jeszcze bardziej pogorszy i tak kiepski wynik finansowy. Mówi prezes Cargo żeby pracownicy nie obawiali się zwolnień to jest poprostu oszukiwanie załogi ale grymel na to przystał bo jemu i wielu jemu podobnym jest dobrze i dlatego te zakłady w tych miejscach gdzie je zrobiono tu nie chodzi o spółkę tu chodzi o przdłużenie agonii spółki .
2008-11-23 21:38:11 Autor: szczakowa
---.adsl.inetia.pl
kolejarz: rozumiem że masz ograniczoną wiedzę na tematy gospodarczo-ekonomiczne ale wystarczy minimum staranności i troszkę rozumu abyś nie pisał tu demagogi ale na temat!

Prywatyzacja DB rozpoczęła się w 2003 roku to tak dla Twojej \"wiedzy\"!
2008-11-25 15:44:54 Autor: rut
---.ien.pw.edu.pl
@inż : tia wyposażanie w niezbędny tabor - wszystkie lokomotywy z PR zostają przekazane do IC a wagony w PRach zostają - nie wiadomo co będzie je ciągać
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS