NUMER 04/2018
NUMER 04/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Czy grozi nam pustka za nastawnikiem?
szukaj
Śledź nas:

Prezentacja Flirta w Katowicach okazją do wprowadzenia tańszych biletów do Warszawy

| Jakub Jackiewicz, rynek-kolejowy.pl 10.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-08-10 12:42:06 Autor: Teresa Rozworowa
---.adsl.inetia.pl
Moszna? - Moszna!
2015-08-10 13:06:43 Autor: ted
---.153.102.250
Od strony pasażera jest ok, nawet bardzo.

Ale z drugiej strony jeśli klient zapłaci 49 za przejazd Pendolino i Flirtem taką samą trasą w podobnym czasie, to IC zaliczy klapę wizerunkową. Przecież dwa różne produkty będą kosztowały taką samą cenę,a z drugiej ruszy fala zarzutów o celowość zakupu ED 250, skoro "...nasze polskie (szwajcarskie) lepsze i dużo tańsze".

Jasno z tego wynika, że w tej firmie rządzi ten, kto przyjdzie pierwszy.
2015-08-10 13:11:48 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"(...) że od 10 sierpnia dla wszystkich pociągów ekspresowych (w tym Pendolino) jadących na trasie Katowice – Warszawa wprowadzona zostaje stała płaska taryfa 49 zł bez względu na godzinę odjazdu pociągu oraz czas zakupu biletu."

Krakusy i trójmieszczanie do dzieła!!! Przecież to jest jawna dyskryminacja Was względem nas ;)
2015-08-10 13:19:06 Autor: Bronek Kolorowy
---.dynamic.chello.pl
Z bulem muszem pszyznać Ci racje. Tak, moszna!
2015-08-10 13:26:45 Autor: Podatnik małopolski
---.internetdsl.tpnet.pl
Super!!!akcja z cenami biletu, z Bielska ( np. Ondraszek) za59zł z Katowic 49 -o to chodziło !!!

A teraz aby pomnożyć sukces nie obejdzie się bez porządnej reklamy w mediach bo bez tego wielu nie będzie wiedziało !!!
Tak trzymać!!!
2015-08-10 13:29:26 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i teraz to już całkiem, ale to całkiem nie pojmuję, jakim to cudownym zbiegiem okoliczności komercyjna podobno Pędoszmata za 49 zeta z Katowic do Warszawy jest rentowna, a interREGIO w cenie 53,90 zł było nierentowne...

Ktoś mi to wytłumaczy? Chyba, że faktycznie zaprzysiężenie A.D. spowodowało moc cudownych łask Bożych dla naszego kraju... ;)
2015-08-10 14:13:37 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Dwa WILEKIE minusy Flirta:
-brak przedziału barowego (te 4 miejsca to jest pic na wodę); bez sensu jest noszenie potraw do stolika przez obsługę: czy wszyscy muszą widziec jak jem schabowego??!!
- brak przedziałów; powinno być 50/50
:(
2015-08-10 14:28:38 Autor: gosc
---.146.130.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wyprodukowano w Siedlcach????
ZMONTOWANO!!!
Toż to pociąg szwajcarski zmontowany przez stadlera w Polsce. Kilka elementów zaprojektował Newag, który jest z Nowego Sącza!!!
2015-08-10 14:38:49 Autor: huciński (asm).
---.dynamic.chello.pl
ED160 , 360 miejsc w 'ośmiu wagonach' ?
ED 250, 402 miejsca w 'siedmiu wagonach' ?
A to ciekawe, jak to będzie wyglądać w rzeczywistości.

Pytanie jest takie, czy IC będą droższe od EIP ?
Czy w ED160, wolno jechać na stojąco ?
Czy będzie można nabyć bilet u konduktora ?
Czy PKP IC zaskoczy nas jakimś kolejnym absurdem ?
2015-08-10 15:07:46 Autor: zawiercianin
---.internetdsl.tpnet.pl
szkoda, że prezes nie dodał zatrzymania dwóch pierwszych porannych Pendo do Warszawy w Zawierciu i dwóch ostatnich wieczornych z Warszawy, nie mam czym dojechać na delegację ani jak z niej wrócić - muszę jechać busem do Włoszczowy a to kawałek . . .
2015-08-10 15:27:24 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Czyli PKP IC przyznali ta promocja wprost, ze na Katowice - Warszawa - Katowice jezdzilo za duzo kwalifikowanych "muchowozów", albowiem mieszkancy Górnego Śląska zachęceni najgęstszą i chyba najlepszą w Polsce siecią dróg dwujezdniowych chetnie wybieraja swoj pojazd. Przyczyna jest jeszcze druga: GOP jest rozlegly powierzchniowo, a liczba ludnosci tam zamieszkujaca jest niewiele wieksza niz w Warszawie - oznacza to zdecydowanie mniejsza srednia gestosc zaludnienia niz w typowych aglomeracjach jak. np. warszawska, a to nie sprzyja rozwojowi indywidualnej motoryzacji. Ot swego czasu Niemiec ten GOP bardzo mądrzej zaprojektowal, z potencjalem dla motoryzacji, mimo ze samochodow wtedy jeszcze nie bylo.
Ponadto Śląsk ma bezplatne dwujezdniowe polaczenie drogowe: DK1 do Piotrkowa Trybunalskiego (o geometrii autostrady i z rozwijanymi na niej autostradowymi predkosciami), a w przyszlosci A1 (juz platna), a pozniej S8.
tacy mieszkancy Krakowa z jednojezdniowa DK7 na polnoc to trzeci swiat, nic wiec dziwnego, ze puciongi EIP pelne. Na Warszawa - Poznan z kolei A2, ale ekstra platna, a EIC/EC z czasem 2.5h jest bardzo konkurencyjne => to tez zapelni puciongi.
Na Trojmiasto - Warszawa w tej chwili potoki sa odbudowywane po latach ciagnacej sie w nieskonczonosc modernizacji E65 i wygaszeniu tym samym popytu, ale tez czasowo zle nie jest, w stosunku do A2 w strone Strykowa Pod Lodzia i dalej A1.
2015-08-10 15:29:42 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
^^ Poprawka. Bylo: "(...) oznacza to zdecydowanie mniejsza srednia gestosc zaludnienia niz w
typowych aglomeracjach jak. np. warszawska, a to nie sprzyja rozwojowi indywidualnej motoryzacji" a mialo byc: nie sluzy rozwojowi transportu zbiorowego (jak autobuszy, trombaje czy puciongi).

Goraco dzisiaj, to nawet PITZ sie myli.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 04/2018
NUMER 04/2018
Lata zaniedbań w szkolnictwie kolejowym i niskie płace na kolei sprawiły, że do pracy w naszej branży niewielu się garnęło. Teraz kolej musi konkurować o młodych ludzi, a nie będzie to zadaniem łatwym. O tym piszemy w aktualnym raporcie. Oprócz tego w numerze: Rozmowy z D. Blocherem (Budimex), J. Krupińskim i A. Śliwińskim (Strabag), podsumowanie przewozów intermodalnych w 2017 roku oraz rynku tramwajowego w tym samym okresie. Polecamy obszerny artykuł Jana Raczyńskiego na temat Kolei Dużych Prędkości w ujęciu międzynarodowym.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS