NUMER 03/2017
NUMER 03/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Jak kolej wydaje unijne pieniądze?
szukaj
Śledź nas:

Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011

| Kasper Fiszer 23.10.2016 160

Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Poranny pociąg do Warszawy na stacji Łódź Fabryczna fot. Kasper Fiszer
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Pocztówka z przeszłości: Łódź Fabryczna 2005–2011
Na kilka tygodni przed otwarciem podziemnego dworca Łódź Fabryczna przypominamy stary dworzec, który zamknięto przed pięcioma laty. Mamy nadzieję, że skromna galeria zdjęć pomoże przywołać najlepsze wspomnienia związane z podróżami do Łodzi.
Dziś, kiedy pod ziemią trwają ostatnie prace wykończeniowe, a rozkład jazdy dla nowej Łodzi Fabrycznej jest już niemal gotowy, zapraszamy naszych Czytelników na krótką podróż w przeszłość. Przedstawiamy kilkanaście zdjęć dokumentujących ostatnie lata pracy starej Łodzi Fabrycznej – dworca, który przez całe dekady był symbolem kolei w Łodzi. To stąd wyjeżdżano co rano do Warszawy, to tu kończyły bieg pociągi pełne pracujących czy uczących się w Łodzi, to tu rozpoczynało się wiele wakacyjnych przygód.

Kilkanaście prezentowanych na naszych łamach fotografii ma archiwalną wartość i... jakość. Prosimy o wybaczenie technicznych niedostatków – liczymy, że mimo to zdjęcia pozwolą na chwilę wrócić myślami kilka lat wstecz. Mamy też nadzieję, że rozpoczynająca się niebawem nowa epoka w dziejach Łodzi Fabrycznej przyniesie nie mniej dobrych wspomnień, a dworzec będzie służył łodzianom i przyjezdnym co najmniej tak długo jak jego poprzednik, będąc jednocześnie wolnym od jego estetycznych i funkcjonalnych wad.

Wkrótce otwarcie nowego dworca Łódź Fabryczna. Zobacz nasz informator:

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2017
NUMER 03/2017
Tematem numeru jest trwająca już od trzech lat perspektywa finansowa Unii Europejskiej. W raporcie sprawdziliśmy, jak przebiega wydawanie unijnych środków przez kolej i samorządy. O środkach UE rozmawialiśmy z dwoma kluczowymi osobami: Witoldem Słowikiem, podsekretarzem stanu w Ministerstwie Rozwoju oraz Przemysławem Gorgolem, dyrektorem z Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Oprócz tego, w numerze podejmujemy "Piekielnie trudny temat" nowej linii kolejowej w Małopolsce i przyglądamy się przyszłości wąskotorówek. Rozmawiamy również z Macieje Lignowskim oraz Philippem Müllerem. Czytelników zainteresuje również z pewnością taborowe podsumowanie 2016 roku oraz relacja z wizyty w zakładach utrzymania taboru grupy Colas Rail we Francji. 


 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS