NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pociągi Warszawa - Berlin pojadą poniżej pięciu godzin

| t.online.de/Dresdner Neueste Nachrichten/MIR/lp,jm Rynek Kolejowy 14.09.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-09-14 09:14:06 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl

[Admin: zmoderowano]
2015-09-14 09:16:14 Autor: njuk
---.play-internet.pl
Wreszcie jakieś konkrety. To wstyd dla PKP IC, że Wrocław nie ma stałego połączenia kolejowego z Berlinem.
2015-09-14 09:34:03 Autor: vin.....jin
---.84.246.233
Pociągi na linii Warszawa - Berlin powinny już od dawna jeździć 200 km/h.
Po to były kupowane lokomotywy "Husarz", by wykorzystać ich potencjał.
A dziś te loki ciągną składy o prędkości max 160 km/h. Gdzie tu logika???
PiC ma odpowiednie wagony, ma loki a nie ma rozkładowego choćby jednego połączenia, by wykorzystać taki potencjał. Widać, że siedzą tam same barany, a tabor niszczeje.... jeżdżąc 80 - 160 km/h.
W S T Y D !!!!!!
2015-09-14 09:36:50 Autor: Sołtys
---.19.7.58
"(...) w związku z tym, że Wrocław w przyszłym roku będzie Europejską Stolicą Kultury."

Jak to "W PRZYSZŁYM ROKU"??? Przecież Wrocław jest NIEUSTAJĄCO "Europejską Stolicą Kultury"!!! Właśnie DLATEGO "przykładnie ukarano" ludzi, którzy ośmielili się być innego zdania na temat przeszłości i teraźniejszości niż Zygmunt Bauman. By "dać odpór chamstwu".
2015-09-14 09:39:38 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Powinni puścić pociąg Kraków - Wrocław - Berlin (oczywiście objazdem przez Częstochowę jak obecnie IC).
2015-09-14 09:46:33 Autor: MK__Wro
---.dyn.telefonica.de
@gierek zgoda, myślę że puszczą ale dopiero za rok jak pokończą się remonty na nadodrzance
2015-09-14 10:01:39 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
A może by tak uruchomić dodatkowe pociągi rano i wieczorem Poznań-Berlin-Poznań?
2015-09-14 10:03:54 Autor: Autor_
---.dynamic.gprs.plus.pl
Podobno dziś Niemcy odwołali (uchodźcy ?) pociąg Szczecin - Lubeka, dlaczego o tym nie pisze Rynek Kolejowy?
2015-09-14 10:51:07 Autor: gibki-wiotki
---.tktelekom.pl
Pewnie nie rozmawiano na temat projektu budowy linii KDP "Y" i koncepcjach jej przedłużenia do Berlina. A szkoda.
2015-09-14 10:58:53 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Mówienie teraz o "Y" to POspolita kiełbacha wyborcza gdy leży i kwiczy linia Warszawa-Białystok między Tłuszczem i Sadownem i nie wiadomo nawet kiedy ten boordel się skończy, a tu w perspektywie tak tylko na początek - mordernizacja kolejnego odcinka z mostem na Bugu włącznie. Tych przęseł chyba niedasie już przewieźć na traktorku pana Kazia, ani też na lemieszu koparkospycharki "Ostrówek", wyprodukowanej przed laty w "Bumarze" po którego filii w Ostrówku Węgrowskim nie pozostał nawet kamień na kamieniu?
2015-09-14 11:12:40 Autor: kovaL - Michał Kowalski
---.72.124.138
Czy ktoś wie co przyczynia się do skrócenia czasu przejazdu Warszawa-Berlin? Czy to tylko redukcja monstrualnych rezerw po stronie niemieckiej?
2015-09-14 11:15:25 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Dlaczego "POspolita kiełbacha wyborcza"? Przecież to PiS mówi teraz o Y :D
http://forsal.pl/artykuly/885418,powrot-do-budowy-kolei-duzych-predkosci-pis-zapowiada-rewolucje-na-torach.html
"PiS postuluje, że powinien zostać niezwłocznie wznowiony. – Taka inwestycja wpłynie pozytywnie na gospodarkę, zapewni nowe miejsca pracy i transfer nowoczesnych technologii do Polski. Środki miałyby pochodzić m.in. z UE i od inwestora prywatnego w ramach umowy PPP – twierdzi Jerzy Polaczek, minister transportu w latach 2005–2006.

Według opozycji z racji wielkości Polska jest krajem stworzonym dla KDP. Skrócenie czasu podróży między Warszawą, Wrocławiem i Poznaniem do 1,5 godz. miałoby zwiększyć mobilność Polaków i spowodować wzrost gospodarczy w największych polskich miastach. Opozycja proponuje, żeby w dalszej kolejności linia „igrek” została wydłużona: z Poznania do Berlina i z Wrocławia do Pragi."
2015-09-14 11:23:35 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Malopolanin:
"Dlaczego "POspolita kiełbacha wyborcza"? Przecież to PiS mówi teraz o Y :D
http://forsal.pl/artykuly/885418,powrot-do-budowy-kolei-duzych-predkosci-pis-zapowiada-rewolucje-na-torach.html
"PiS postuluje, że powinien zostać niezwłocznie wznowiony. – Taka inwestycja wpłynie pozytywnie na gospodarkę, zapewni nowe miejsca pracy i transfer nowoczesnych technologii do Polski. Środki miałyby pochodzić m.in. z UE i od inwestora prywatnego w ramach umowy PPP – twierdzi Jerzy Polaczek, minister transportu w latach 2005–2006.

Według opozycji z racji wielkości Polska jest krajem stworzonym dla KDP. Skrócenie czasu podróży między Warszawą, Wrocławiem i Poznaniem do 1,5 godz. miałoby zwiększyć mobilność Polaków i spowodować wzrost gospodarczy w największych polskich miastach. Opozycja proponuje, żeby w dalszej kolejności linia „igrek” została wydłużona: z Poznania do Berlina i z Wrocławia do Pragi.""
Czy w końcu zauważysz, że PIS w dwa lata zrealizował 90% programu na 8 lat. Nie udały się mieszkania tylko tyle. Co się udało:
Obniżka podatków, obniżka składki rentowej, likwidacja podatków od spadku, likwidacja WSI, podwyżka w służbie zdrowia, walka z korupcją.

Teraz przypomnę Tuska z 2007


Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy
Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i renty
Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i obwodnic
Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ
Uprościmy podatki – wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną, zlikwidujemy ponad 200 opłat urzędowych
Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012
Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku
Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w Polsce
Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet
Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.

Do dzisiaj wykonano cały jeden punkt: Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku po 8 latach ha ha.

PIS jest partią wiarygodną a PO od 8 lat rządzi i wykonała cały jeden punkt.
2015-09-14 11:26:23 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Zapomniałem o likwidacji podatku od pracy za granicą. Polacy wpadali w 2 próg.

Do tego może kolejowe porównanie kompetencji Warszawa - Łódź

Pis 61 km rekordowe tempo do dzisiaj nie pobite Grabarczyk kończył detale w swoich miesiącach.Całość około 20 miesięcy Odcinek Skierniewice - Widzew.

PO 62km w 5 lat. Kompromitacja totalna.
2015-09-14 11:29:57 Autor: ziomek
---.sta.asta-net.com.pl
Do kompletu poproszę połączenie przez Piłę i Chojnice do Gdańska. :)
2015-09-14 12:01:17 Autor: hucinski... (asm).
---.dynamic.chello.pl
Może "RK", a może ktoś z szanownych forumowiczów, napisze co - nieco, - czy Waszym zdaniem, w ruchu kolejowym dalekobieżnym w Polsce, większe potoki pasażerskie są na liniach wschód - zachód, czy na liniach północ - południe kraju ? Ogólnie.
2015-09-14 12:07:34 Autor: stan.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mnie tez wkurzylo wczoraj - jechalem z Rzeszowa - miedzy Trzciana a Sedziszowem- lagodza luk , przewalaja tony ziemi -dlaczego nie wybuduja estakady i jakiegoś ekoduktu( albo tunelu) , tam na polach sa jeszcze bazanty ,sarny,masa jastrzebi -wszystko ma byc wybite (w Czechach potrafia budowac estakady . Wielki czas zmienic" towarzystwo na stolkach " .
2015-09-14 12:08:50 Autor: Martinus
---.54.42.2
10 lat temu po niemieckiej stronie max 120, dopiero po polskiej do 160 przyspieszały.

Ciekawe ile teraz Niemcy po swojej stronie mają?
2015-09-14 12:19:36 Autor: stan.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
25 lat temu tez bylo 120 .
2015-09-14 12:22:17 Autor: stan.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
cd.
Beroliną sie jechała.
2015-09-14 12:53:56 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Na razie Berlin Ostbf - FrO czas jazdy 52 minuty /81 km/, co daje v handl 92 km/h - z nóg nie powala..
2015-09-14 12:55:32 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Porównajmy liczbę pociągów krajowych z Frankfurtu(O) do Berlina i z Rzepina do Poznania.
Na pierwszej linii co pół godziny jedzie pociąg, a na drugiej 0 (z e r o) pociągów.
2015-09-14 13:01:00 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Różnica między niemieckim odcinkiem i polskim jest taka, że Frankfurt jest O, a Rzepin jest 0. Różnica z pozoru niewielka.
2015-09-14 13:23:03 Autor: tymański
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejne muchowozy "dla prestyżu". A raczej powrót starych muchowozów. Jaka była frekwencja w EC Wawel wszyscy doskonale pamiętamy. Nie łudźmy się, że nagle pociąg (tej samej kategorii i uruchamiany tego samego przewoźnika) zaludni się pasażerami. Niemcy mają gdzieś jakąś "Europejską Stolicę Kultury" we Wrocławiu w 2016 r., gdyby zapytać mieszkańców po niemieckiej stronie Nysy Łużyckiej to 99% w ogóle nie wie, że Wrocław ma taki tytuł. Nawet dla Polaków ten tytuł nie ma w praktyce żadnego znaczenia (czy z okazji ESK 2016 planowane jest uruchomienie dodatkowych pociągów do Wrocławia z Warszawy, Krakowa, Szczecina, Gdańska, Białegostoku itd.?), więc tym bardziej nie ma czego wymagać od Niemców.

Jeśli chodzi o pociągi do Drezna, to skoro nie było zainteresowania podróżami do Niemiec w bezpośrednich regioekspressach z Wrocławia, to tym bardziej nie będzie zainteresowania w pociągach z przesiadką. W ogóle dziwię się, że pociągi rel. Poznań - Berlin uznano za "nierentowne i bez zainteresowania" podróżnych, a sponsoruje się muchowóz do Wrocławia turlający się w tempie turystycznym.

Zapewne efekt jakichś idiotycznych nacisków politycznych. Dlaczego z okazji ESK 2016 nie planuje się pociągów do Wrocławia z Pragi, Paryża, Moskwy, Budapesztu, Wiednia itd a akurat z Berlina? Czy tamte miasta nie leżą w Europie? Kiedy politycy zrozumieją, że kolej powinna być dla pasażerów, a nie dla "prestyżu"?
2015-09-14 13:40:02 Autor: Mau-rycy
---.85.44.204
Cieszy że furtka w końcu została otwarta. Mam nadzieję, że w końcu pojawią się jakieś sensowne połączenia z Niemiec w Karkonosze. Mnóstwo Niemców jeździ w Karkonosze, w Kotlinę Jeleniogórską, czy do Świeradowa to wstyd żeby w XXI wieku trzeba było przechodzić w dużym mieście rozdzielonym granicą na piechotę z jednej stacji na drugą albo tłuc się niewygodnym blachosmrodem bo pociągów ZERO. Widziałbym to tak, że każdy pociąg z Jeleniej Góry do Zgorzelca powinien być przedłużony do stacji w Goerlitz. Tam nawet nie trzeba nic komunikować bo pociągi z Goerlitz w głąb Niemiec jeżdżą co pół godziny. Można przy okazji pomyśleć o skomunikowaniu z tym pociągiem w Zgorzelcu pociągów z/do Węglińca. Do Węglińca i tak nikt z niemiec nie będzie jeździł (chyba że na grzyby), a do Wrocławia skoro nie było zainteresownaia z Niemiec bezpośrednimi pociągami to tym bardziej nie będzie zainteresowania połączeniem z dwiema przesiadkami. Natomiast do Jeleniej Góry bezpośredni pociąg z Niemiec przy bardzo atrakcyjnej ofercie cenowej (bilet ZVON) może być prawdziwym hitem.
2015-09-14 13:53:49 Autor: stan.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ tymanski
Ale jednak kolo ratunkowe w Berlinie jest ( w latach 90 jezdzilo sie po spozywke i sprzet ) dzisiaj jest tez Berlin lotem nplot do Uk ,(na ostatnia chwile) bus kosztuje ok 30 zl do Berlina i samolot do lLondynu ok 200zeta a lot z Wroclawia czy z Poznania - tysiaczek minimum
2015-09-14 14:03:36 Autor: zxc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ stan.:

No właśnie, bus. Pociąg to wydatek minimum 80 zł (w najtańszej opcji z promocją), a gdy nie kupuje się biletu z dużym wyprzedzeniem to jeszcze drożej. Z tymi drogimi biletami lotniczymi z Wrocławia to bym nie przesadzał, ceny są na tyle porównywalne że nikomu z Wrocławia nie opłaca się turlać do Berlina i tracić czas żeby lecieć na wyspy.

Ten pociąg z Berlina z okazji ESK to jest śmiech na sali, typowy "prestiżowóz". Będzie woził prestiżowe powietrze z Polski do Niemiec i z powrotem z okazji święta o którym Niemcy nawet nie słyszeli.
2015-09-14 14:32:42 Autor: wit
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak jak pisze wielu komentatorów, większy sens byłby w pociągach z Görlitz (Drezna) do Jeleniej Góry i może dalej w kierunku Wałbrzycha i Kłodzka niż do Wrocławia. Do tego dobre skomunikowanie w Jeleniej na Szklarską plus może nawet skomunikowany bus ze stacji do Karpacza i napływ turystów mamy zapewniony. W wakacje po zatłoczonej DK 30 jedzie każdego dnia w stronę Karkonoszy mnóstwo aut na niemieckich blachach, z kolei w zimie Karkonosze są dla wielu Niemców ulubionym miejscem do wypadu na narty. Przyjazną taryfę już mamy (bilet całodzienny ZVON), czas jazdy z Saksonii nie jest długi i cały czas się skraca (dużo krótszy niż podróżując pociągiem w Karkonosze przez Czechy), do tego dochodzi duża wygoda podróżowania pociągiem która sprawia, że wielu Niemców chętnie korzysta z pociągu w weekendowych podróżach turystycznych. Smutne że władze województwa do tej pory nie zauważyły potencjału turystycznego tego bardzo atrakcyjnego regionu dla naszych zachodnich sąsiadów. Można to tłumaczyć tylko panującym na Dolnym Śląsku "wrocławiocentryzmem", zgodnie z którym mając do wyboru relację z Niemiec nie cieszącą się dużym zainteresowaniem ale do stolicy województwa czy do innego miasta gdzie potoki z Niemiec jednak są bardzo duże, wybiera się to pierwsze.
2015-09-14 15:55:20 Autor: Zbyszek
---.185.134.40
A propos pociągów z Niemiec: czy ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego na stronie kolejoweluzyce.eu cenzuruje się komentarze? Napisałem tam coś takiego (mój komentarz się nie ukazał):

"3 pary do Jeleniej Góry z Niemiec to jest absolutne minimum. Do Liberca (miasto porównywalne wielkością z Jelenią Górą) jeździ z Drezna 5 par dziennie i frekwencja jest. Do Jeleniej Góry i w Karkonosze, jeździ mnóstwo turystów z Niemiec,mam wielu znajomych w Saksonii którzy przy każdej okazji nie kryją zdziwienia, że do Czech mogą jeździć pociągami, a do nas trzeba przechodzić na piechotę przez granicę albo kombinować z komunikacją miejską w Zgorzelcu (co samo w sobie jest bardzo niewygodne). Miejmy nadzieję, że w końcu to się zmieni i także tu doczekamy się cywilizowanych standardów komunikacyjnych."

Chyba mój komentarz nie złamał netykiety ani prawa? Potrafię zrozumieć, że są osoby którym bardzo nie podobają się wszelkie pociągi jeżdzące do Jeleniej Góry i po innych liniach bo wszystkie pociągi najchętniej widzieliby tylko na trasie zgorzeleckiej, ale kasowanie komentarzy z którymi się nie zgadzam jest zachowaniem szczeniackim, świadczy o nieprofesjonalności admina i dobitnie pokazuje jak mało ten portal jest wiarygodny.
2015-09-14 16:15:25 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Czy w końcu zauważysz, że PIS w dwa lata zrealizował 90% programu na 8 lat. Nie udały się mieszkania tylko tyle. Co się udało:
Obniżka podatków, obniżka składki rentowej, likwidacja podatków od spadku, likwidacja WSI, podwyżka w służbie zdrowia, walka z korupcją.

Teraz przypomnę Tuska z 2007


Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy
Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i renty
Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i obwodnic
Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ
Uprościmy podatki – wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną, zlikwidujemy ponad 200 opłat urzędowych
Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012
Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku
Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w Polsce
Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet
Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.

Do dzisiaj wykonano cały jeden punkt: Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku po 8 latach ha ha.

PIS jest partią wiarygodną a PO od 8 lat rządzi i wykonała cały jeden punkt."
A co to w ogóle ma do rzeczy? Gościu zarzuca kiełbasę wyborczą PO, a ona o Y w ogóle nie mówi. Mówi o tym PiS. I do tego się odniosłem. PO wykonała jeden punkt? Kłamiesz i tyle.
2015-09-14 16:19:16 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Zapomniałem o likwidacji podatku od pracy za granicą. Polacy wpadali w 2 próg.

Do tego może kolejowe porównanie kompetencji Warszawa - Łódź

Pis 61 km rekordowe tempo do dzisiaj nie pobite Grabarczyk kończył detale w swoich miesiącach.Całość około 20 miesięcy Odcinek Skierniewice - Widzew.

PO 62km w 5 lat. Kompromitacja totalna."
Jakie 5 lat? Poza tym - piszesz tak, jakby to była jedyna inwestycja zrealizowana na kolei w ciągu ostatnich lat, a tak nie jest. Zrobiono dużo, ale przynajmniej 60% (licząc km sieci) jest jeszcze do zrobienia. Wziąłeś sobie jedną inwestycję, gdzie sama budowa nie trwa 5 lat i doskonale o tym wiesz, co nie przeszkadza ci manipulować.

Przy okazji, bo pod wątkiem łódzkim przestałeś już wylewać swoje żale - jest praca dla ciebie.
PKP Intercity S.A Stanowisko ds. Planowania i Zarządzania Ofertą Przewozową
http://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=2280641&cfg=4e06ddc9de494e2584181c6587259d37
2015-09-14 16:51:51 Autor: lausitzer
---.free.aero2.net.pl
No proszę, jak tylko Urząd Marszałkowski cofnął finansowanie RE do Drezna, to Kolejom Dolnośląskim w mig udało się dogadać z Niemcami, żeby szynobusy KD mogły wjeżdżać do Goerlitz. Minęło zaledwie kilka miesięcy. Wcześniej, jak jeździły RE, przez lata nie udało się sprawić, żeby pociągi z Jeleniej Góry do Zgorzelca kończyły bieg w Goerlitz, pomimo narzekań pasażerów i nieustannych zapewnień ze strony KD, że "podejmowane są usilne starania". Czy władze KD nadal będą okłamywać pasażerów, że dopóki jeździły RE do Drezna, podejmowały starania, aby pasażerowie także z innych kierunków mogli dostać się pociągiem do stacji węzłowej w Goerlitz?

Mówi się, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. W tym przypadku idealnie sprawdza się to powiedzenie. Szkoda tylko, że potrzeba było takich cyrków z pociągami do Niemiec i afery medialnej (na czym oczywiście stracili pasażerowie), żeby władze KD w końcu wzięły się za działania - realnie, a nie tylko gadaniem.
2015-09-14 17:14:09 Autor: manipulowanie komentarzami to robota pryszczatego sZakOOu
---.168.103.101
@ Zbyszek:

tam moderuje pewien zacietrzewiony gimbus spoufalony z dezInfokolej, znany w kolejowym światku pod nickiem "sZakOOu ". Ten sam "sZakOOu" narobił kiedyś syfu w komentarzach pod jednym z artykułów o tej tematyce na " Gazecie Wyborczej":

http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,17820424,Wroci_pociag_Wroclaw__Drezno__Mozemy_pojechac_chocby.html

Linia zgorzelecka dla pryszczatych mikoli spod znaku dezInfokoleja jak wiadomo jest pępkiem Dolnego Śląska (przy niej mieszka większość adminów dezInfokoleja ). fajnie że poinformowałeś wszystkich o tym, dzięki temu widać skąd na niektórych portalach takie "zgodne" opowiedzenie się za powrotem pociągów do Drezna i brak innych opinii które zwyczajnie nie są dopuszczane do publikacji.
2015-09-14 17:38:13 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Niedługo zacznie się szósty rok modernizacji 55 km z Krakowa do Katowic.
Z okazji tak wielkiego osiągnięcia PLK zbudujemy KDP na Księżyc!!!!!!
2015-09-14 20:10:49 Autor: cytat
---.185.158.123
Ciekawy komentarz zacytowany na portalu bankier.pl ( http://www.bankier.pl/wiadomosc/Prezes-PKP-Od-grudnia-z-Warszawy-do-Berlina-ponizej-pieciu-godzin-3406977.html ):

"Jeździłem wielokrotnie regioekspresami Wrocław - Dresden i zawsze przez granicę przejeżdżała niewielka garstka pasażerów (zwykle kilka osób). Zresztą potwierdzają to dane Urzędu Marszałkowskiego, o czym informowała w wywiadach pani Stachniewicz z Kolei Dolnośląskich. Tłok był tylko na odcinku krajowym, ale tam ruch pasażerski z powodzeniem i dużo taniej obsłużą Koleje Dolnośląskie. Za regioekspresami do Drezna ujadają wyłącznie infotrolle z Infokolej.pl, które powyprowadzały się do Goerlitz i teraz nie mają czym dojechać po słoiki do podlegnickich wiosek. Wymowny jest fakt, że za powrotem bezpośrednich szynobusów Wrocław - Zgorzelec jakoś nie krzyczą, a wręcz wypowiadają się przeciwko nim. A to wyłącznie na tym odcinku była wysoka frekwencja. Świetnie pokazuje to o co naprawdę chodzi infotrollom - dobro pasażerów mają gdzieś, liczy się dla nich wyłącznie ich osobista prywata."
2015-09-14 21:02:11 Autor: adin
---.199.251.1
A iluż to pasażerów pojedzie z Wielkoplskiego Gorzowa , przecież Poznań ma dobre połączenia z BeRLiNem. Ktoś w porzednich komentarzach napisał, że z Frankfurtu jest co 30 minut pociąg Regio i to bardzo tani.
2015-09-15 00:35:49 Autor: marex
---.dynamic.mm.pl
A połączenie Toruń-Krzyż-Gorzów-Berlin będzie czy nie będzie bo już niewiadomo komu wierzyć
2015-09-15 02:32:12 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Spoko, zaraz zaczyna się modernizacja stacji na E20, więc wejdzie duża rezerwa modernizacyjna. Do tego zapchanie (szczególnie na terenie Mazowsza) i priorytetyzacja E20 dla ruch towarowego zbliżą się wielkimi krokami.
2015-09-15 03:33:52 Autor: lahciM
---.static.enta.net
Jak widać poważne państwo Niemieckie jak dobry szachista myśli kilka ruchów do przodu, cała zachodnia Polska jest już pięknie zintegrowana autostrasami z siecią niemiecka (za ich pieniądze) - Wrocłąw, Poznań, Szczeciń - szkoda ze do Warszawy maja trochę bardziej krętą drogę, za chwilę zach. Polska bedzie miała super połaczenie kolejowe do Berlina - infrastrukturę już bedą mieli gotową jak się granicę Niemiec przesuną im trochę na wschód.
I Z CZEGO TU SIĘ CIESZYĆ.
2015-09-15 10:20:54 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Malopolanin:
"Jakie 5 lat? Poza tym - piszesz tak, jakby to była jedyna inwestycja zrealizowana na kolei w ciągu ostatnich lat, a tak nie jest. Zrobiono dużo, ale przynajmniej 60% (licząc km sieci) jest jeszcze do zrobienia. Wziąłeś sobie jedną inwestycję, gdzie sama budowa nie trwa 5 lat i doskonale o tym wiesz, co nie przeszkadza ci manipulować.

Przy okazji, bo pod wątkiem łódzkim przestałeś już wylewać swoje żale - jest praca dla ciebie.
PKP Intercity S.A Stanowisko ds. Planowania i Zarządzania Ofertą Przewozową
http://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=2280641&cfg=4e06ddc9de494e2584181c6587259d37"
I po co manipulujesz? Kiedy weszła RM i objazdy na Warszawa - Koluszki? Grudzień 2010, kiedy skończą się objazdy i RM - październik 2015.

48 miesięcy czyli 5 lat bez dwóch miesięcy.

Jakie żale? Napisanie prawdy to żal?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS