Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Po zapadnięciu się torowiska pociągi powróciły na trasę Rastatt – Baden-Baden

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
04-10-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Po zapadnięciu się torowiska pociągi powróciły na trasę Rastatt – Baden-Baden
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plLogo DB na dworcu Hauptbahnhof w Berlinie
W połowie sierpnia, podczas prac przy tunelu w Rastatt, doszło do obniżenia torowiska o pół metra. Teraz udało się doprowadzić do ponownego uruchomienia ważnej linii kolejowej.

W nocy z niedzieli na poniedziałek klika minut po północy po raz pierwszy od niemal dwóch miesięcy po torach między Baden-Baden i Rastatt przejechał pociąg. Utrudnienia na linii z Karlsruhe do Bazyleii trwały od 12 sierpnia. Po zapadnięciu torowiska podczas robót koło Niederbühl od razu wstrzymano tu ruch. Informowaliśmy o tym tutaj.

W ostatnich tygodniach firmy remontowe prowadziły prace bez przerwy, by jak najszybciej usunąć skutki wypadku: usunięto 300 metrów torów, wylano beton, a na nowo powstałej powierzchni zamontowano nowe tory. Prace udało się zakończyć kilka dni przed terminem (pierwotnie mowa była mowa o 7.10). Dzięki temu pociągi lokalne i dalekobieżne, m.in. z Monachium i Stuttgartu do Strasbourga i Paryża i z Niemiec Zachodnich i Północnych do Bazylei i Zurychu oraz liczne linie towarowe (średnio 200 składów towarowych dziennie) wróciły na swoje trasy. Kolej nie oszacowała jeszcze strat. Wiadomo jednak, że prawnicy Deutsche Bahn i firm budowlanych pracujących na feralnym odcinku prowadzą rozmowy na temat odszkodowań.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Niemieckie media narzekają na Deutsche Bahn

Tabor i technika

Niemieckie media narzekają na Deutsche Bahn

Michał Szymajda 24 lipca 2023

Nowości taryfowo-rozkładowe z Niemiec

Pasażer

Nowości taryfowo-rozkładowe z Niemiec

Artur Bogdanowicz 04 czerwca 2023

Deutsche Bahn zamawia dodatkowe 17 pociągów ICE3Neo od Siemens Mobility

Tabor i technika

Czy dojdzie do podziału koncernu Deutsche Bahn?

Prawo i polityka

Czy dojdzie do podziału koncernu Deutsche Bahn?

Artur Bogdanowicz 18 kwietnia 2023

Rekordowe pensje zarządu Deutsche Bahn

Biznes

Rekordowe pensje zarządu Deutsche Bahn

Artur Bogdanowicz 31 marca 2023

Zobacz również:

Niemieckie media narzekają na Deutsche Bahn

Tabor i technika

Niemieckie media narzekają na Deutsche Bahn

Michał Szymajda 24 lipca 2023

Nowości taryfowo-rozkładowe z Niemiec

Pasażer

Nowości taryfowo-rozkładowe z Niemiec

Artur Bogdanowicz 04 czerwca 2023

Deutsche Bahn zamawia dodatkowe 17 pociągów ICE3Neo od Siemens Mobility

Tabor i technika

Czy dojdzie do podziału koncernu Deutsche Bahn?

Prawo i polityka

Czy dojdzie do podziału koncernu Deutsche Bahn?

Artur Bogdanowicz 18 kwietnia 2023

Rekordowe pensje zarządu Deutsche Bahn

Biznes

Rekordowe pensje zarządu Deutsche Bahn

Artur Bogdanowicz 31 marca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5