NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PLK: Wypadków na przejazdach mniej niż w roku 2014

| PKP PLK 10.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-08-10 09:53:13 Autor: ted
---.153.102.250
Wkurza mnie postawa mediów uprawiających martyrologię, wobec osób, które nie tylko olały przepisy ale przede wszystkim zasady zdrowego rozsądku i doznały nieszczęścia, a teraz dookoła szukają winnych własnej głupoty.

Zdumiewająca jest też hipokryzja wśród samorządów. Po wypadku, gdzie zginęło dwoje dzieci zarekomendowali ... likwidację przejazdu i doprowadzenie drogi równoległej do innego przejazdu.
2015-08-10 09:57:46 Autor: tt
---.tktelekom.pl
Brawo ted !!!!
2015-08-10 11:44:53 Autor: Kość
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kierowcy są uczeni ignorowania znaku STOP poprzez ustawianie go na przejazdach przez które pociąg przejeżdża... raz na tydzień. Całkiem liczne są przypadki pozostawienia go na liniach i bocznicach wyłączonych z eksploatacji - takie sytuacje były opisywane na tym portalu. Kierowcy to inteligentne jednostki i trudno żeby bezmyślnie zatrzymywali się za każdym razem mimo, że widzą że nic tu nie jeździ. Niestety potem to podejście przenosi się na inne przejazdy gdzie już ustawienie znaku STOP jest zasadne. Podobnie jest ze zwolnienimi do 20-stu na przejazdach dla pociągów. Kierowcy uczą się, że to pociąg ma ustąpić pierwszenstwa a nie oni. Tak to jest gdy ludzi traktuje się jak dzieci. Na większości przejazdów wystarczyłby krzyż św. Andrzeja. Informuje on o skrzyżowaniu drogi z linią kolejową i nakazuje odpowiednie zachowanie (m.in. zachowanie szczególnej ostrożności i ustąpienie pierwszeństwa pociągowi). Znak STOP powinien być stosowany tylko w miejscach wyjątkowo niebezpiecznych lub o bardzo słabej widoczności.
2015-08-10 12:41:11 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podajcie dane szczegolowe np. na linii 353 i 131 , protezie , przybylo czy ubylo - bo wiadomo ogolnie moze byc lepiej jak np .wstrzymany ruch na Krakow- Przemysl a jak co 20 na h.
2015-08-10 12:43:00 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
cd


to i wypadek mołoprowdopodobny.
2015-08-10 13:09:45 Autor: Xawery
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ależ ze znakiem Stop jest wprost przeciwnie niż opisano. Częściej widuję zatrzymujących się przed nim przy przejazdach niż przy skrzyżowaniach dróg. Stający na "stopie" przy skrzyżowaniu dróg jest traktowany niejednokrotnie jak złośliwy intruz i otrąbiany, wyzywany lub najeżdżany na zdeżak.
2015-08-10 13:10:32 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Kość
Popieram tenże rozsądny komentarz! Kierowcy są bezpośrednio zawsze są winni ego, że ich puciong trzasnął na przejeździe (chyba że dóżnik napity/naćpany), ale w Polszy są tysiące przejazdów kolejowych, przez które puciongi nie jeżdżą nigdy albo prawie nigdy
Kierowcy się przyzwyczajają, że przejazd kolejowy, to tylko kawałek nierówności na drodzę - trza zredukować na 4 bieg i zwolnić do 80 km/h
Czyja jest to wina? Spróbujta mądrale przepisowo przejeżdząc przejazd jak za Wami na zderzaku leci 90 km/h TIR ważący 44 tony..
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS