NUMER 11/2017
NUMER 11/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Trako 2017
szukaj
Śledź nas:

PLK: Wypadków na przejazdach mniej niż w roku 2014

| PKP PLK 10.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-08-10 09:53:13 Autor: ted
---.153.102.250
Wkurza mnie postawa mediów uprawiających martyrologię, wobec osób, które nie tylko olały przepisy ale przede wszystkim zasady zdrowego rozsądku i doznały nieszczęścia, a teraz dookoła szukają winnych własnej głupoty.

Zdumiewająca jest też hipokryzja wśród samorządów. Po wypadku, gdzie zginęło dwoje dzieci zarekomendowali ... likwidację przejazdu i doprowadzenie drogi równoległej do innego przejazdu.
2015-08-10 09:57:46 Autor: tt
---.tktelekom.pl
Brawo ted !!!!
2015-08-10 11:44:53 Autor: Kość
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kierowcy są uczeni ignorowania znaku STOP poprzez ustawianie go na przejazdach przez które pociąg przejeżdża... raz na tydzień. Całkiem liczne są przypadki pozostawienia go na liniach i bocznicach wyłączonych z eksploatacji - takie sytuacje były opisywane na tym portalu. Kierowcy to inteligentne jednostki i trudno żeby bezmyślnie zatrzymywali się za każdym razem mimo, że widzą że nic tu nie jeździ. Niestety potem to podejście przenosi się na inne przejazdy gdzie już ustawienie znaku STOP jest zasadne. Podobnie jest ze zwolnienimi do 20-stu na przejazdach dla pociągów. Kierowcy uczą się, że to pociąg ma ustąpić pierwszenstwa a nie oni. Tak to jest gdy ludzi traktuje się jak dzieci. Na większości przejazdów wystarczyłby krzyż św. Andrzeja. Informuje on o skrzyżowaniu drogi z linią kolejową i nakazuje odpowiednie zachowanie (m.in. zachowanie szczególnej ostrożności i ustąpienie pierwszeństwa pociągowi). Znak STOP powinien być stosowany tylko w miejscach wyjątkowo niebezpiecznych lub o bardzo słabej widoczności.
2015-08-10 12:41:11 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podajcie dane szczegolowe np. na linii 353 i 131 , protezie , przybylo czy ubylo - bo wiadomo ogolnie moze byc lepiej jak np .wstrzymany ruch na Krakow- Przemysl a jak co 20 na h.
2015-08-10 12:43:00 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
cd


to i wypadek mołoprowdopodobny.
2015-08-10 13:09:45 Autor: Xawery
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ależ ze znakiem Stop jest wprost przeciwnie niż opisano. Częściej widuję zatrzymujących się przed nim przy przejazdach niż przy skrzyżowaniach dróg. Stający na "stopie" przy skrzyżowaniu dróg jest traktowany niejednokrotnie jak złośliwy intruz i otrąbiany, wyzywany lub najeżdżany na zdeżak.
2015-08-10 13:10:32 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Kość
Popieram tenże rozsądny komentarz! Kierowcy są bezpośrednio zawsze są winni ego, że ich puciong trzasnął na przejeździe (chyba że dóżnik napity/naćpany), ale w Polszy są tysiące przejazdów kolejowych, przez które puciongi nie jeżdżą nigdy albo prawie nigdy
Kierowcy się przyzwyczajają, że przejazd kolejowy, to tylko kawałek nierówności na drodzę - trza zredukować na 4 bieg i zwolnić do 80 km/h
Czyja jest to wina? Spróbujta mądrale przepisowo przejeżdząc przejazd jak za Wami na zderzaku leci 90 km/h TIR ważący 44 tony..
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 11/2017
NUMER 11/2017
Tegoroczną edycję targów Trako mamy już za sobą. Dziesiątki spotkań i konferencji, w których brali udział nasi dziennikarze, zaowocowały wieloma materiałami na portal i licznymi wywiadami do tego wydania „Rynku Kolejowego”. Statystyki czytelnictwa naszych artykułów w internecie pokazują, że największe zainteresowanie wzbudził elektryczny „Gagarin” zaprezentowany przez Rail Polska. Dużą popularnością cieszyły się także informacje dotyczące planów taborowych PKP Intercity i Przewozów Regionalnych oraz teksty poświęcone pojazdom zaprezentowanym przez Pesę, Newag czy Stadlera. 

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS