NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

PKP SA dalej szuka wykonawcy remontu Legnicy Północnej

| Witold Urbanowicz 17.03.2017 25

PKP SA dalej szuka wykonawcy remontu Legnicy Północnej
mat. PKP SA
PKP SA prowadzą ponowny przetarg na remont dachu i elewacji budynku dworca Legnica Północna przy ul. Ścinawskiej. Prace miałyby zakończyć się w okolicach wakacji tego roku. W tej chwili na stacji nie jest prowadzony ruch pasażerski.
PKP SA rozpisały nowy przetarg na remont elewacji i dachu dworca Legnica Północna. Inwestycja obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Termin składania ofert mija 27 marca. Jedynym kryterium wyboru jest cena. Zgodnie ze specyfikacją wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 3 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.

Stacja, leżąca przy linii 362 Kobylin – Legnica Północna, została otwarta w 1898 r. Budynek remontowany i rozbudowany w II połowie wieku XX z częściowym zatarciem cech stylowych, od 1991 r. nie obsługuje ruchu pasażerskiego. W 1997 r. dworzec został wpisany na listę zabytków. – W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe PKP SA oraz trzy lokale mieszkalne – informuje Maciej Bułtowicz z biura prasowego PKP SA.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

dworzec kolejowy (0)
(0)

Więcej z regionu:

Legnica (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Legnica (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS