NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity wybrały sprzedawców biletów

| lk, Rynek Kolejowy 15.09.2016 53

PKP Intercity wybrały sprzedawców biletów
fot. Travelarz CC BY-SA 3.0 pl
PKP Intercity rozstrzygnęły przetarg na prowadzenie agencyjnej sprzedaży biletów na 16 dworcach. Dla dwóch części zamówienia obejmującego dworce w Ełku i Gdyni postępowanie zostało unieważnione. 
W kwietniu PKP Intercity wybrały sprzedawców biletów, ogłosiły przetarg na prowadzenie agencyjnej sprzedaży biletów własnych oraz innych przewoźników. Zamówienie zostało podzielone na 18 części obejmujące dworce kolejowe w następujących lokalizacjach: Rybnik, Częstochowa Stradom, Kraków Główny Antresola, Ełk, Gdańsk Oliwa, Lubliniec, Czechowice Dziedzice, Pszczyna, Dębica, Łuków, Warszawa Centralna, Warszawa Centralna, Ustka, Łeba, Jastarnia, Elbląg, Stargard Szczeciński.

Większość części przetargu wygrała spółka Keram Sławomira Ściebura. PKP Intercity unieważniły postępowania na sprzedaż biletów w Ełku i Lublińcu, gdyż nadesłane oferty przekroczyły kosztorys.

Sprzedaż biletów będzie się odbywać w kasach biletowych na dworcach. Głównym kryterium oceny ofert była cena. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym dawała 2 punkty do oceny.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS