NUMER 03/2017
NUMER 03/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Jak kolej wydaje unijne pieniądze?
szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity rozbudowuje swoją infrastrukturę

| Jakub Madrjas 14.02.2017 77

PKP Intercity rozbudowuje swoją infrastrukturę
Fot. Marcin Myszak, SM42.pl
Narodowy przewoźnik ogłosił właśnie dwa postępowania niezwiązane z taborem. Jedno z nich dotyczy nowych stanowisk do badania pantografów, a drugie przebudowy torów.
Jak informuje „Rynek Kolejowy” rzecznik PKP Intercity Cezary Nowak, pierwsze zamówienie dotyczy budowy stanowisk do badania pantografów. Stanowiska mają być przypisane do Sekcji Napraw Taboru w Krakowie i Gdyni. – Ich montaż ma ułatwić diagnostykę podbieraków prądu w pojazdach kolejowych – wyjaśnia rzecznik.

Oba stanowiska będą miały możliwość wykonywania pomiarów na pantografach aktualnie eksploatowanych na pojazdach szynowych w Polsce tzn. typu AKP4E-SP, 5ZL-SP, DSA-150, DSA-250 oraz innych. Głównym kryterium wyboru wykonawcy jest cena (70%). Brane będą również pod uwagę takie parametry jak – gwarancja jakości (20%) oraz termin oddania do eksploatacji (10%).

Drugie postępowanie dotyczy przebudowy torowej na terenie bocznicy kolejowej Warszawa Grochów. – Cały projekt będzie podzielony na 4 etapy. W głównej mierze dotyczy przebudowy torów oraz rozjazdów kolejowych – mówi Cezary Nowak.

Projekt podzielono na cztery etapy. Pierwszy to remont toru numer 351 na odcinku 703,6 metra wraz z dobudową odbojnic na łukach; drugi dotyczy remontu toru nr 100 o długości 173,6 metra i wymiany rozjazdu; trzeci to remont toru nr 101 o długości 140 metrów oraz jego 100-metrowego łuku z dobudową odbojnicy, a ostatni to wymiana rozjazdów i wstawek.

Prace na wszystkich czterech etapach przewidziane są na łącznie 130 dni od daty podpisania umowy. Głównym kryterium wyboru wykonawcy jest cena (100%).



tekst alternatywny
 Europejskie Forum Taborowe 2017
Warszawa, 15 marca 2017 r.


Weź udział w największej i najbardziej prestiżowej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęconej rynkowi produkcji i modernizacji taboru kolejowego. Co roku podejmowane są tematy planowanych zakupów w regionie, nowoczesnych technologii i innowacyjności w konstruowaniu oraz utrzymaniu pojazdów szynowych, zwłaszcza odnośnie zużycia energii, designu i podzespołów. 

Dowiedz się więcej


Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2017
NUMER 03/2017
Tematem numeru jest trwająca już od trzech lat perspektywa finansowa Unii Europejskiej. W raporcie sprawdziliśmy, jak przebiega wydawanie unijnych środków przez kolej i samorządy. O środkach UE rozmawialiśmy z dwoma kluczowymi osobami: Witoldem Słowikiem, podsekretarzem stanu w Ministerstwie Rozwoju oraz Przemysławem Gorgolem, dyrektorem z Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Oprócz tego, w numerze podejmujemy "Piekielnie trudny temat" nowej linii kolejowej w Małopolsce i przyglądamy się przyszłości wąskotorówek. Rozmawiamy również z Macieje Lignowskim oraz Philippem Müllerem. Czytelników zainteresuje również z pewnością taborowe podsumowanie 2016 roku oraz relacja z wizyty w zakładach utrzymania taboru grupy Colas Rail we Francji. 


 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS